Auteur Topic: Heeft hij nog interesse ?  (gelezen 266 keer)

fancylife

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 12 mei 2020, 18:29:57 »
-
« Laatst bewerkt op: 18 mei 2020, 16:41:49 door fancylife »

setyourmindfree

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 mei 2020, 21:02:56 »

ik snap je precies, jongens zijn zoooo onduidelijk
ik denk dat je het beste een snap kan sturen inderdaad :) dan kom je er snel genoeg achter of hij nog interesse heeft. gewoon iets van hey heb je weer zin om te praten? of zoiets dergelijks goodluck xx

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 mei 2020, 21:08:13 »
Over het internet blijf je in principe altijd nog wel vreemden van elkaar, je kunt elkaar zo veel vragen stellen als je wilt maar dat je elkaar dan oprecht kent? Lijkt me niet. Het is dus lastig te beantwoorden waarom hij nu zo afstandelijk is. Want wie weet wat er in zijn leven omgaat! Wat je zelf al doet, je vult de vragen zelf maar in, wat volkomen begrijpelijk is! Maar probeer het zeker niet als eerste en beste bij jezelf te zoeken! ''Oh hij heeft me verwijderd van tinder.. vast geen interesse meer'' of ''oh hij opent me snapchat maar hij zegt niks, dan wilt hij vast niet meer praten''. Zo maak je jezelf alleen maar gek. Er kunt dus veel spelen in zijn leven, en vaak word een telefoon en de contacten daar op niet als prioriteit gesteld. Dus als je echt interesse in hem hebt anders dan alleen online, maak dan duidelijk dat die interesse er dan ook is; zo kan je altijd directer zijn als je iets wilt na vragen zoals ''waarom reageer je soms niet op de dingen die ik je stuur :)?'' Simpels als dat, succes!!

fancylife

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 12 mei 2020, 23:07:45 »
ik snap je precies, jongens zijn zoooo onduidelijk
ik denk dat je het beste een snap kan sturen inderdaad :) dan kom je er snel genoeg achter of hij nog interesse heeft. gewoon iets van hey heb je weer zin om te praten? of zoiets dergelijks goodluck xx

Heee Tenks voor je antwoord ! Heb m net een berichtje gestuurd met “Hee hoe is het met jouu?:)” Ben benieuwd!

fancylife

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 12 mei 2020, 23:10:55 »
Over het internet blijf je in principe altijd nog wel vreemden van elkaar, je kunt elkaar zo veel vragen stellen als je wilt maar dat je elkaar dan oprecht kent? Lijkt me niet. Het is dus lastig te beantwoorden waarom hij nu zo afstandelijk is. Want wie weet wat er in zijn leven omgaat! Wat je zelf al doet, je vult de vragen zelf maar in, wat volkomen begrijpelijk is! Maar probeer het zeker niet als eerste en beste bij jezelf te zoeken! ''Oh hij heeft me verwijderd van tinder.. vast geen interesse meer'' of ''oh hij opent me snapchat maar hij zegt niks, dan wilt hij vast niet meer praten''. Zo maak je jezelf alleen maar gek. Er kunt dus veel spelen in zijn leven, en vaak word een telefoon en de contacten daar op niet als prioriteit gesteld. Dus als je echt interesse in hem hebt anders dan alleen online, maak dan duidelijk dat die interesse er dan ook is; zo kan je altijd directer zijn als je iets wilt na vragen zoals ''waarom reageer je soms niet op de dingen die ik je stuur :)?'' Simpels als dat, succes!!

Ja ik moet echt kappen met het zelf invullen van vragen.. Ik keek of hij me nog volgde op instagram en toen zag ik dat ie wat meisjes was gaan volgen, waardoor ik gelijk weer helemaal scenario’s ga bedenken dat ie mij vast allang niet meer interessant vindt en alweer bezig is met een nieuwe meid. Dit terwijl ik zelf ook nog een talloos aantal jongens ben ga volgen die absoluut niet allemaal van Tinder waren ofzo! Maar bij hem ga ik weer overdenken, moet ik echt mee kappen.

In ieder geval Tenks voor je antwoord ! Heb ‘m een bericht gestuurd “Heee hoe is het met jouu?:)” dus ben benieuwd ..