Auteur Topic: Grapje  (gelezen 817 keer)

Mandarijntje

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 14 oktober 2016, 18:11:44 »
Oké misschien is het een beetje raar dat ik mij hier druk om maak maar goed. Het zit dus zeg maar zo. Een jongen heeft mij via WhatsApp gevraagd of we een keer konden afspreken. Ik had het helemaal niet verwacht dat hij dat zou vragen en ik vind hem ook wel leuk. Maar hij is gewoon niet het type dat dat soort dingen zou vragen. Maar ik ben nu dus bang dat als ik ja zeg, dat jij vervolgens zegt dat het een grapje was. En dat hij dan helemaal stuk gaat met zijn vrienden doordat ik dacht dat het serieus was. Wat moet ik dan zeggen als hij zegt dat het een grap was?
Xxx

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2016, 10:55:35 »
Niet zo druk om maken. Gewoon ja zeggen, en als hij zegt dat het een grapje is, sta erboven en negeer het gewoon.
To do something with soul, creativity, or love; when you leave a piece of yourself in your work

Seagold

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 oktober 2016, 11:13:00 »
Als hij zegt dat het een grapje was, zeg je gewoon dat jouw antwoord ook een grapje was. Zou wel heel kinderachtig zijn!
We built this Schmidty on Tootsie Rolls

xAngelxLadyx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 oktober 2016, 21:30:55 »
Als je graag met hem wil afspreken gewoon doen! En als het dan toch een grapje is zeg dan dat dat heel kinderachtig is of negeer het gewoon of je kan zeggen at had ik nu niet van jou verwacht