Auteur Topic: Gevoelens voor twee jongens?  (gelezen 307 keer)

TheJaneyWriter

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 15 november 2019, 16:48:48 »
Heyy,
Ok dus ik heb echt iemands hulp nodig.
Ik zit inmiddels in 3VWO, dit begon toen ik in de eerste zat.
Graag alles lezen.

Ik ben van aangepast naar regulier onderwijs gegaan, en in de eerste had ik als enige geen vrienden.
Er was één jongen 2VWO die als enige persoon op mij af stapte en met mij ging praten.
We raakten erg goed bevriend en ik merkte dat er langzaam iets kwam tussen ons.
Ik vond hem leuk.
Maar ik kwam er uiteindelijk achter dat hij mij ook wel zag zitten.
Na een tijdje werden we steeds closer.
Toen ontmoette ik mijn vriendje, we zijn inmiddels al een jaar samen.
Ik leerde hem kennen en voelde des tijds nog niks voor hem.
Ik merkte aan die andere jongen dat hij enigzins jaloers was.
Toen ik langzaam gevoelens kreeg voor mijn vriendje kwam die andere jongen daarachter.
Hij ging raar doen tegen hem.
Hij startte een roddel over mijn vriendje en sinds die roddel word hij gepest.
Ik begon steeds sterkere gevoelens te krijgen voor mijn vriendje en die andere jongen werd steeds drukker met school.
Na een tijd zag ik hem weer en we hadden lang gepraat en het was echt gezellig.
Daarna appten we en toen kwam mijn vrij nieuwe relatie ter sprake.
Hij vond er niet zoveel van tot hij erachter kwam wie mijn vriendje was.
Het is belangrijk om te weten dat ik nog steeds iets van gevoelens had voor die andere jongen.
Die jongen sloeg helemaal uit zijn plaat en hij werd echt fucking boos.
Dat was in maart, en we hebben i oktober weer gepraat.
Mijn gevoelens waren weg getrokken maar ineens voelde ik weer iets  toen zijn naam verscheen op mijn scherm.
Nu hebben we toen gepraat, echt voor 2 minuten ofzo.
Daarna zocht ik contact maar kreeg ik geen reactie.
Nu zag ik hem laatst met een oud vriendin van mij, en for some  reason  werd ik jaloers.
Dit gebeurde nog een aantal keer hierna.
Ik wil niks met hem..
Maar ik heb nog steeds iets van gevoelens voor hem...
Wat moet ik doen?

ninamsterdam

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 28 november 2019, 17:27:55 »
Haiii,
Ik heb precies ongeveer dit gehad,
Ik had een vriendje die ik heel leuk vond ( ondertussen uit ).
Ik had een half jaar voordat ik met mijn vriendje kreeg een crush op mijn beste vriend, noem hem even A. A voelde niet hetzelfde helaas. Maarja toen kwam dus mijn vriendje in beeld en werd heel verliefd op hem. Toen was ik ooit op een feestje met A, en mijn vriendje was daar niet, en toen zoende A met een random meisje. Toen heb ik heel hard gehuild, kwam ook deels door alcohol denk ik hahaha.
Maar hier voelde ik me ook heel raar over, omdat ik heel verliefd was op mn vriendje, maar het deed toch veel pijn en wekte heel veel jaloezie op dat A met iemand anders zoende.
Ik heb het van dat huilen niet aan mijn vriendje verteld, omdat ik het niet de moeite waard vond.
 Ik wist zeker dat ik mijn vriendje heel erg leuk vond, en dat mijn crush op A eigenlijk meer een kwestie was van dat ik gwn wou dat hij me leuk vond terwijl ik niks er eig niks mee wou doen.

conclusie:
ik zou (net als ik deed) goed bedenken of je die vriend echt leuk vind, en of je je vriendje wel leuker vindt. Als je hierover twijfelt zou ik het eigenlijk tegen je vriendje vertellen.

Maar ik maak op uit je verhaal dat die gevoelens voor je vriend pas terugkwamen toen je hem met iemand anders zag. Ik denk zelf dat dit een beetje hetzelfde is dat als je je ex met iemand nieuws ziet. Ik denk dat je zelf het beste kan bepalen of je er iets mee moet doen.

Ik had het bij mij dus niet gedaan, en heb me er eerlijk gezegd nooit slecht over gevoeld, omdat je sommige dingen niet hoeft te vertellen.
Je hoeft er ook niks mee te doen, tenzij het je telkens bezighoudt als je met je vriendje bent of met die vriend.

hoop dat je er iets aan hebt want het is een beetje een vaag verhaal, maar succes!!