Auteur Topic: geheime aanbidder?  (gelezen 4248 keer)

Els231

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 25 januari 2009, 18:55:48 »
Haai dames,

Ik zit met een probleempje,  Ik vind iemand al heel lang leuk (bas).. maar had geen idee hoe ik in contact met hem kon komen. Hij heeft vroeger bij me op school gezeten maar hij zat een paar klassen hoger, en zit nu al op het hbo. De laatste keer dat ik hem zag was 4 maanden geleden in een cafeetje.. heb heel even met hem gekletst en hij bood me wat te drinken aan.. Hij had al aardig wat gedronken, en denk niet dat hij het nog weet!

Aan zijn msn komen ging ook wat lastig.. de enige aan wie ik het kon vragen was een ex.. maar dat ging een beetje moeilijk want hij was de beste vriend van bas! Tot een vriendin van mij op een goed idee kwam.. we plukte iemand van internet en verzonnen een naam van een vrouw. We voegte mijn ex toe op msn en praatte er wat mee, we hebben er ene heel leuk verhaaltje van gemaakt dat een vriendin via via die bas wel leuk vond, en dat we hadden gehoord dat hij hem kende. Hij gaf het nummer van Bas.

Ik wil graag met bas in contact komen.. ik kwam er achter dat hij op de hoek van de straat woont( nog wel bij zijn ouders)  bij een vriendin van mij. M'n eerst optie was om een briefje door zijn brievenbus te gooien.. maar had echt geen idee wat ik er op zou moeten zetten! Want ik wilde graag zijn mobiele nummer.. en die heb ik nu!

Wat ik wil is het een beetje spannend te maken.. geheimzinnige smsjes naar hem sturen, in allerlei talen zodat hij die ook nog moet ontcijferen. En elke keer een hint geven van wie ik nou zou kunnen zijn.. Hopelijk pakt het dan allemaal uit precies op 14 februari! Maar de vraag is, hoe maak ik hem duidelijk dat ik een geheime aanbidster ben.. ( of hem iig wel zie zitten en hem graag wil leren kennen) zonder dat ik meteen verklap wie ik ben.. en hij moet niet denken dat het een grap is of dat ik een of andere slet ben.  Het 1e smsje is dus het belangrijkst.. maar ook het moeilijkst, weet je iets? Laat het even weten!!

Ik heb al 2 weken zitten nadenken wat ik in het smsje zou kunnen zetten, maar heb werkelijk nog steeds geen idee!

Hopelijk weten jullie iets leuks! Laat je even een reactie achter?

Alvast bedankt!

Groetjes xx Eline
« Laatst bewerkt op: 25 januari 2009, 19:00:54 door Els231 »

TheCatEmpire

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 25 januari 2009, 18:59:07 »
ik heb geen idee, upje voor jou!!

Manon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 25 januari 2009, 18:59:11 »
Stuur gewoon elke dag zo'n smsje, en vergeet vooral niet geheim nummer in te stellen haha, dan kan hij je bellen of aan die ex vragen en die herkent jouw nummer misschien dan wel. Wel een leuk idee! Ik weet niet wat je er in zou kunnen zetten. Misschien gewoon één zin, in ieder smsje een woord. Of dat je de 13e een tijd + plaats geeft om de 14e af te spreken als hij wilt weten wie jij bent ofzo. Geen idee, wees creatief. Succes ermee!
Live, love, laugh

anne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 25 januari 2009, 18:59:42 »
jullie kennen elkaar dus nauwelijks?
en dan wil je hem al heel persoonlijk eigenlijk hem privestoren?
No shit Sherlock

Sophie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 25 januari 2009, 19:02:40 »

Stuur gewoon elke dag zo'n smsje, en vergeet vooral niet geheim nummer in te stellen haha, dan kan hij je bellen of aan die ex vragen en die herkent jouw nummer misschien dan wel. Wel een leuk idee! Ik weet niet wat je er in zou kunnen zetten. Misschien gewoon één zin, in ieder smsje een woord. Of dat je de 13e een tijd + plaats geeft om de 14e af te spreken als hij wilt weten wie jij bent ofzo. Geen idee, wees creatief. Succes ermee!

anoniem nummer werkt meestal niet bij smsjes..

LemonJenny

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 25 januari 2009, 19:03:18 »

Idd!
Maar ik zou niet elke dag een smsje doen. Das zo stalkerig :P
Maar je kan wel in elk smsje 1 woord doen en zo een zin maken , en pas bij het laatste smsje/woord weet hij van wie het is.

Manon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 25 januari 2009, 19:03:39 »

[...]

anoniem nummer werkt meestal niet bij smsjes..

haha wist ik niet, nooit gedaan ofzo. dan heeft het hele geheime-aanbidder-sms-dinges geen zin lijkt me?
Live, love, laugh

Els231

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 25 januari 2009, 19:06:02 »
Hij komt er niet zo snel achter hoor, want die ex heeft niet veel contact meer met hem. Maar waar het om gaat is .. wat er in het 1e smsje moet staan..
- dat iemand hem wel ziet zitten, en graag wilt leren kennen
- maar het moet wel een beetje sneaky blijven
- zodat hij er graag achter wilt komen wie ik ben, en daarom terug blijft smsen, waarop ik elke keer weer een hint geef.

summerlovertje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 25 januari 2009, 19:10:09 »
In een sms zetten zo van: ik vind je wel leuk, wil je iets met me afspreken? (of om zijn msn vragen) en dan: xx
En dan zie je vanzelf aan zijn reactie of hij nieuwsgierig is! Smst hij niet terug, dan moet je het op een andere manier proberen.
Hopelijk heb je hier iets aan!

Manon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 25 januari 2009, 19:12:17 »

Hij komt er niet zo snel achter hoor, want die ex heeft niet veel contact meer met hem. Maar waar het om gaat is .. wat er in het 1e smsje moet staan..
- dat iemand hem wel ziet zitten, en graag wilt leren kennen
- maar het moet wel een beetje sneaky blijven
- zodat hij er graag achter wilt komen wie ik ben, en daarom terug blijft smsen, waarop ik elke keer weer een hint geef.

Waarschijnlijk stuurt hij na het eerste smsje al iets terug van 'wie ben jij', dus wat ga je daar dan op antwoorden?
Live, love, laugh

Els231

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 25 januari 2009, 19:19:20 »

[...]

Waarschijnlijk stuurt hij na het eerste smsje al iets terug van 'wie ben jij', dus wat ga je daar dan op antwoorden?

ja daarom, moet het iets zijn waardoor hij gelijk weet na dat 1e smsje, dat ik dat niet ga vertellen. Maar wel via hints..

worththewait

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 25 januari 2009, 19:21:57 »
misschien een soort van geheimzinnig gedichtje ofzo?
weetikveel

IKWILGEENNAAM

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 25 januari 2009, 19:31:49 »
Misschien is het beter om hem wat beter te kennen?
Als ik een sms van een vreemde zou krijgen zou ik hem meteen verwijderen eigenlijk.
Maarja, succes. ;)

Lisa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 26 januari 2009, 20:01:59 »
IK zou zelf geen heel vreemd smsje sturen, dan zal die neit goed voer je denken, je moet wel de JUISTE indruk maken.
Misschien iets van ;
Heey! Jij weet niet wie ik ben, maar ik weet wel dat ik jou leuk vind.
als je wilt weten wie ik ben, wacht dan maar gewoon :)
xxx.

En met dat wachten bedoelje dan het wachten op een volgende sms. je meot dan NIET reageren op zijn smsjes.
En in het volgende smsje wel betje vertellen wat ie weten wilt, maar toch niet helemaal. Succes! :)

CrashingNerual

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 26 januari 2009, 20:15:49 »
Ik wil nu geen spelbreker zijn, maar ik denk dat je het geheel een beetje te romantisch ziet en het perfecte verwacht. Dit moet je niet gaan doen, want als het iets anders vrloopt, kan je misschien teleurgesteld zijn. :)

Lisa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 27 januari 2009, 18:16:51 »
@ CrashingNerual , Jaa dat wel je hebt gelijk. Je kan eigk ook niet verwachten dat ie in zun eentje zou komen, als ie al komt.

Maar ik zou het toch proberen! :D

L

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 27 januari 2009, 18:25:09 »
Wat een crappy idee zeg.
' Hoe kom je aan mijn nummer?'
En hoppa... daar is de eerste leugen al. Tenzij je van plan bent te zeggen wat je hebt gedaan.. ^_^'
What can you say?! Your life is shit today!  TUMBLR http://anewpairofvintageboots.tumblr.com/ ITEMS FOR SALE http://leannsvintage.tictail.com/

Merveille

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 27 januari 2009, 18:25:21 »
Succes dan maar :P
Hoop voor je dat ie het goed opvat :P

LemonJenny

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 27 januari 2009, 18:31:16 »
Inderdaad, maar proberen kan altijd :P
Zorg wel dat je goeie antwoorden achter de hand hebt...