Auteur Topic: Geheim in relatie  (gelezen 388 keer)

brittxje

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 25 januari 2021, 17:58:17 »
Hoi allemaal,

Er is iets waar ik al een tijdje mee zit. Ik heb nu al zo’n drie maanden een relatie met een hele lieve jongen waar ik ook echt een toekomst mee zie.

Er is alleen een ding waar ik mee zit. Ik heb in het verleden een relatie gehad met een vrouw, en ik heb hem dit niet durven vertellen. De reden dat ik dit niet durf is omdat toen hij eerder aan mij vroeg of ik eerdere relaties heb gehad ik nee heb gezegd en dus gelogen heb. Daarnaast is de relatie met deze vrouw voor iedereen geheim gebleven des tijds (zowel voor familie als vrienden) aangezien ik er nog niet over uit was of ik bi of hetero was.

Nu ben ik van mening dat ik mijzelf toch als hetero zie aangezien ik me op die ene keer na nooit tot een vrouw aangetrokken heb gevoeld.

Moet ik hem dit dan toch vertellen? 

Liefs

Floortje92

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 26 januari 2021, 13:24:28 »
hey!
ik zou het vertellen, je zit er duidelijk mee en dat kan tussen jullie in komen te staan. wellicht kun je relatie een beetje downplayen naar een iets luchtigere term? als je vriend je hierdoor laat vallen of dit geheim niet kan bewaren, weet je gelijk dat hij niet je ware is.