Auteur Topic: Geen idee hoe het het kan oplossen  (gelezen 399 keer)

LoveYourself

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 12 november 2019, 16:22:24 »
Hoii,

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen anders wordt het zo'n lang verhaal hahaha.
Ik was erg verliefd op een jongen en hij was ook op mij. Je zou denken helemaal happy de peppy maar dat viel vies tegen.
We kregen verkering en vanaf de tweede dag ging het mis.
Ik had de hele tijd buikpijn en voelde mij superslecht, misselijk etc.
Ik had het er met mijn moeder over en die zei dat ze aan mij merkte dat ik stiller was geworden. (normaal ben ik best wel aanwezig zeg maar)
Uiteindelijk heb ik het dus na 1 week uitgemaakt. Superlullig voor hem, want ik wilde hem niet kwetsen, maar het was beter zo.
Hele dag toen ik het uit ging maken was ik misselijk en kreeg ik geen hap door mijn keel.
Toen ik het had uitgemaakt, ging het nog niet meteen goed. Ik ben letterlijk 2 dagen ziek ervan geweest (misselijk, buikpijn, hoofdpijn)
Daarna voelde ik mij weer als van ouds.

Nu ben ik dus heel bang dat ik dit ook bij andere relaties krijg. Is er iets wat er tegen helpt of wat mij zou kunnen helpen?
Alvast bedankt!!

Tessa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 14 november 2019, 12:26:23 »
Hallo LoveYourself,

Wat een vervelend probleem!

Ik denk dat het belangrijk is om eens goed te kijken naar de reden waarom je je niet goed voelde bij de relatie.
Hier is vast een goede reden voor!
Ga eens goed terug naar die situatie en kijk waarom je je zo voelde.
Angst, verdriet, jaloezie, kan alles zijn..

Als je hier achter bent, kan je voorkomen dat je de volgende keer weer in dezelfde situatie komt.
Hopelijk kom je hier achter!

ninamsterdam

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 november 2019, 17:40:20 »
Hey,,,
o my god, ik heb een jaar geleden letterlijk precies hetzelfde gehad, wowwww.
Ik had ook met een jongen ja, flow zegmaar, en we kregen een relatie.
We kregen een relatie op een zaterdagavond, en zondagochtend werd ik heel misselijk wakker. Ik dacht van huh, dit is zo'n misselijkheid die je hebt als je je heel kut voelt. Dus ik denk van wat is er veranderd dan, naja ik had dus met hem.
Toen belde hij me in de middag van ja kom naar die vriend ( gezamenlijke vriend van ons ), dus ik zo ja oké kan. Toen wou hij helemaal omfietsen enzo voor me ( wat hem echt anderhalf uur zou kosten ), dus ik zo nee ga maar hoor. Ik had helemaal geen zin meer om bij hem te zijn op een of andere manier. Ik kwam dus later bij die vriend aan en toen was het wel gezellig, maar hij appte me een hartje ( lang verhaal), en ik kreeg echt zo'n steek in mn maag.
Ik wist echt niet wat ik moest doen, en het verbaasde me heel erg dat ik me opeens zo voelde. Toen de zaterdag erna ( precies een week erna ) maakte ik het uit omdat het gwn niet goed voelde en iedereen op school zei ook dat ik opeens niks at ( eet normaal heel veel haha) en dat ik heel zelfingenomen was, stil dus, net als jij.
Toen ik het uitmaakte voelde het die hele dag heel kut, maar was heel erg opgelucht.

nu kreeg ik een half jaar later een vriendje, die ik heel leuk vond, en hierbij gebeurde dit helemaal niet. Dus ik herken me echt 10000% in je verhaal, en garandeer je dat dit bij je volgende relatie niet zal gebeuren als je hem echt leuk vindt. Ik was na mijn 1e vriendje hier ook heel bang voor, maar gebeurde gelukkig niet. Geen zorgen dus! heel fijn om over iemand te lezen die ook dit probleem heeft <3

xx