Auteur Topic: Gebruikt?  (gelezen 2186 keer)

Lola_98

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 02 mei 2019, 22:54:53 »
Hey girls, ik zit met een vervelende situatie en ik weet me geen raad.. Op dit moment voel ik me zo teleurgesteld en gekwetst.
Een aantal maand geleden had ik een onwijs leuke jongen leren kennen waarmee het al snel klikte. Het raakte op zeer veel vlakken tussen ons tweetjes. Hij wist dat ik het moeilijker had om me open te stellen en een zeer onzeker persoon was door een slechte relatie van vroeger, hij toonde hier dan ook begrip voor. Vervolgens heb ik de stap genomen om toch met hem af te spreken. Onze ontmoeting liep vlotjes, we zijn samen gezellig gaan eten en nog wat gaan drinken op terras, hij heeft me toen ook terug naar huis gebracht. De tijden erna verliep alles ook op het gemak, we namen gelukkig onze tijd. Ik merkte ook dat ik me langzamer aan meer ging gaan openstellen, hij had echt mijn interesse opgewekt. Uiteindelijk vertelde hij me dat hij oprecht interesse in me had en me leuk vond. Uiteindelijk was er veel geflirt, en spraken we ook nog af. Dinsdag hebben we elkaar voor de zoveelste keer gezien. Het ging opnieuw goed, uiteindelijk heeft hij me gekust vlak voor onze film begon, tijdens de film gaf hij me soms ook een kus en nam men hand vast. Eenmaal buiten de cinema stonden we nog eventjes te praten en nam hij me vast, in de auto rit waren we beiden wat stiller aangezien had al na middernacht was en we beiden moe waren, maar ook daar deed hij super lief. Nu deed gij plots gisteren anders op whatsapp, ik maakte er geen opmerking over en liet het maar passeren. Vandaag had ik hem nog niet gehoord en ik begon onzeker te worden en had een slecht gevoel. Ik heb er hem naar gevraagd en hij vertelde mij dat hij niet wist wat hij wou, hij vind me leuk maar heeft niet het verliefdheidgevoel. Dit kwam als een harde klap aan.. Ik ga niet zeggen dat ik tot over mijn oren verliefd was maar in gaf het wel een kans. Zeker na hoe hij dinsdag de hele dag had gedaan tgn me en de dingen die hij zei. We hebben vandaag nog verder gepraat dat ik het niet kunnen vond, dat hij me kuste als hij helemaal niets voelde. Hij wou wel nog zien naar waar het verder evolueerde. Maar toch wel twijfelde. Naar mijn gevoel als ik tussen de regels door lees wilt hij mij absoluut niet en gewoon vrienden zijn? Of ben ik hier fout in? Ik vraag me steeds af waar het fout liep of wat ik verkeerd gedaan heb & voel me dan ook echt rot.. Ergens hoop ik dat alles ok komt maar dat betwijfel ik...

Kaasdipje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 mei 2019, 17:18:39 »
Soms kan je er zelf niks aan doen, mensen kiezen niet op wie ze verliefd worden...
Hij laat weten dat hij verder wil kijken of het gevoel er komt begrijp ik uit jouw bericht, je moet nu jezelf afvragen of jij ook verder wil proberen of niet. De kans is er natuurlijk dat hij het nog steeds niet voelt en jij wel.

Ik denk  niet dat iemand deze keuze voor jou kan maken, maar als jij dit een leuke jongen vindt die je beter zou wil leren kennen moet je het nog een kans geven.

Lola_98

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 mei 2019, 20:16:02 »
Soms kan je er zelf niks aan doen, mensen kiezen niet op wie ze verliefd worden...
Hij laat weten dat hij verder wil kijken of het gevoel er komt begrijp ik uit jouw bericht, je moet nu jezelf afvragen of jij ook verder wil proberen of niet. De kans is er natuurlijk dat hij het nog steeds niet voelt en jij wel.

Ik denk  niet dat iemand deze keuze voor jou kan maken, maar als jij dit een leuke jongen vindt die je beter zou wil leren kennen moet je het nog een kans geven.

Ik heb het gewoon moeilijk met het feit dat hij me kuste als hij dan plots zo hard twijfelt, maar die dag en de dagen ervoor allerlei lieve dingen zei..

Strawberry

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 07 mei 2019, 16:18:53 »
Herkenbaar. Heb iets soortgelijks meegemaakt een aantal jaar geleden.
Mijn advies: probeer jezelf niet gek te maken. Ik snap dat de situatie super verwarrend voor je is, vooral omdat hij dinsdag nog zo lief deed en nu twijfelt. Maar het ligt niet aan jou. Zoals eerder gezegd, mensen kiezen niet op wie ze verliefd worden. Ga het niet te erg bij jezelf zoeken en probeer er niet teveel bij na te denken waar het fout is gegaan, want dat is het niet. Ik zou zelf de keuze maken of je het nog de moeite waard vind om hiermee verder te gaan. Let op dat hij je niet aan het lijntje gaat houden. Ik zou hier ook duidelijk in zijn naar hem toe.

sethabrikoos

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 09 mei 2019, 17:15:53 »
Mijn advies: probeer jezelf niet gek te maken. Ik snap dat de situatie super verwarrend voor je is, vooral omdat hij dinsdag nog zo lief deed en nu twijfelt. Maar het ligt niet aan jou. Zoals eerder gezegd, mensen kiezen niet op wie ze verliefd worden. Ga het niet te erg bij jezelf zoeken en probeer er niet teveel bij na te denken waar het fout is gegaan, want dat is het niet. Ik zou zelf de keuze maken of je het nog de moeite waard vind om hiermee verder te gaan. Let op dat hij je niet aan het lijntje gaat houden. Ik zou hier ook duidelijk in zijn naar hem toe.