Auteur Topic: Enorm liefdesverdriet  (gelezen 456 keer)

Sarah

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 25 oktober 2019, 18:01:06 »
Mijn vriend en ik waren net iets meer dan een jaar samen. En hij was het echt helemaal voor mij en ik voor hem. Nu is er een paar maanden geleden een heftige ruzie voorgevallen waardoor zijn gevoel is veranderd. De ruzie was zo heftig, waardoor hij niet meer verliefd is. Hij heeft het geprobeerd, maar het is het voor hem niet meer. Afgelopen zondag heeft hij daarom een punt achter onze relatie gezet. Ik ben ontroostbaar. hij was echt mijn soulmate, mijn alles, mijn leven.
Wat nu blijkt is dat hij NU al contact heeft met zijn ex vriendin. Hi heeft tegen het einde van onze relatie ook uitgesproken dat hij haar altijd weg zou sturen als ze voor de deur zou staan, maar het nu niet zou weten. Hij heeft nu dus al contact met haar en ik weet 100% zeker dat zij over een paar weken weer samen zijn.
Ik heb zo ontzettend veel verdriet en heb ergens nog zooo veel hoop dat hij terug bij mij komt.
Want kan ik doen om dit verdriet te verzachten? Of wat te doen om hem terug te winnen.
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit nog gelukkig kan worden, zoals ik dat met hem was..

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 26 oktober 2019, 12:02:53 »
Als het nog maar zo kort uit is, voelt het altijd alsof er niemand anders is dan hij. Je kunt je het nu nog niet voorstellen, maar over een tijd verandert dat gevoel wel. Je was/bent heel erg verliefd, en nu is het ineens over, en je kunt die verliefdheid niet meer uiten op de manier zoals je wilt. Je hebt eigenlijk gewoon afkickverschijnselen. Daarom heb je op dit moment zo'n sterk gevoel dat hij de enige is en dat je hem terug wilt.

In sommige gevallen kan het dat je het weer probeert, maar als hij weer contact heeft met zijn ex, kun je het het beste toch zo laten en over hem heen te komen.

Helaas moet het gevoel gewoon simpelweg slijten, en dat kan een hele tijd duren. Probeer voorlopig jezelf af te leiden, vermijd al het mogelijke contact met je ex, verwen jezelf, ga leuke dingen doen met vrienden of familie, doe eens iets geks, stap uit je comfort zone, huil af en toe gewoon lekker een uur uit als dat nodig is... En op ten duur denk je niet meer aan hem. Maar gun jezelf die tijd, want als je een toekomst voor je zag met hem is het heel moeilijk en kan het best een tijdje duren. Maar het komt goed, echt! Veel sterkte <3
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Ann

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 november 2019, 22:18:00 »
Liefdesverdriet sucks, het kan een tijd duren voor je erover heen bent. Maar ga leuke dingen doen! en als je moet huilen of praten gooi het er allemaal uit! Maar probeer niet in het verleden te blijven hangen je moet natuurlijk de leuke dingen niet vergeten, maar zoek ook geen contact meer met hem, en als hij contact heeft met zijn ex moet hij dat zelf weten, en ja het is uit dus hij kan doen wat hij wilt, en alsjeblieft probeer niet er teveel aan te denken dan maak je jezelf helemaal gek..

Ik snap dat je graag terug wilt bij elkaar maar er is een grote kans dat dat niet gaat gebeuren ... en ik zeg altijd als het voorbestemd was komt het terug... en zoniet dan ontmoet je vast een andere leuke gozer! Time heals all things

Raichu

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 november 2019, 00:10:15 »
Hey Sarah,

wat ontzettend rot voor je! Liefdesverdriet kan een enorme hel zijn om doorheen te gaan. Ook is het helemaal niet tof om te moeten horen dat hij alweer contact heeft met zijn ex en daar misschien weer gevoelens voor ontwikkeld. Zoiets kan echt heel zuur zijn. Toch is jullie relatie over en heb je in principe niet zoveel meer met elkaar te maken, tenzij jullie dit allebei willen. Het is toch zijn leven en zijn keuzes, ondanks dat deze jou dit pijn kunnen doen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je heel graag het contact wil behouden, maar hoe fijn is dat eigenlijk voor jou? Als hij allemaal verhalen over zijn ex aan jou verteld, voel jij je hier niet beter door. Ook hangt je geluk (gelukkig) niet van hem af, ook al voelt dat misschien nu wel zo. Het is een cliché, maar tijd heelt diepe wonden. Afleiding, zoals hierboven al genoemd, helpt bij dit herstelproces. Het contact blijven aanhouden kan juist dit proces vertragen. Ga dus vooral leuke dingen doen met vrienden/familie/collega's etc. en verminder het contact met deze jongen. Ik wens je heel veel sterkte! :goodman: