Auteur Topic: Een gepast cadeau na het eerste jaar relatie  (gelezen 430 keer)

Lily

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 september 2019, 00:15:09 »
Voor de romanticus onder ons : Brand maar los met de ideeën, ik kan het goed gebruiken. Mijn vriend en ik hebben deze maand een jaar! :bounce:

Juul

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 september 2019, 06:46:35 »
Zo'n schakelketting vind ik altijd erg mooi bij een jongen staan. Geen idee of hij zo'n type is bij wie dat past (en jij natuurlijk)

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 september 2019, 12:40:28 »
Ik zou zeggen uiteten maar ik ben echt a-romantisch.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Kaasdipje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 september 2019, 17:59:02 »
Leuke date night er van maken, lekker uiteten en avondje bios in de stad of filmpje op de bank kijken.

Suetjuhhh

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 03 september 2019, 23:21:13 »
Je kan altijd een boek in elkaar zetten van alle mooie herinneringen. Het knutselen of maken kost wat tijd maar dat heb je een costumized cadeau wat ook daadwerkelijk een mooie toevoeging is op jullie liedesverhaal.

Andere idee is de locatie van jullie eerste date op een wereldkaart met coördinaten te zetten. Dit in te lijsten met de desbetreffende datum.

Hoop dat mijn ideeën je wat verder hebben kunnen helpen😋

Lily

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 05 september 2019, 23:30:20 »
Zo'n schakelketting vind ik altijd erg mooi bij een jongen staan. Geen idee of hij zo'n type is bij wie dat past (en jij natuurlijk)

die heeft hij al ! =)

Lily

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 05 september 2019, 23:31:57 »
Je kan altijd een boek in elkaar zetten van alle mooie herinneringen. Het knutselen of maken kost wat tijd maar dat heb je een costumized cadeau wat ook daadwerkelijk een mooie toevoeging is op jullie liedesverhaal.

Andere idee is de locatie van jullie eerste date op een wereldkaart met coördinaten te zetten. Dit in te lijsten met de desbetreffende datum.

Wat een leuke ideeën! Heb je zelf zoiets eens gedaan?

Suetjuhhh

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 06 september 2019, 22:55:36 »

Ik ben momenteel bezig met het maken van zo een herinneringenboekje het is best veel werk, maar uiteindelijk heb je wel een mooi resultaat daar gaat het om! Voor mijn eerste maand heb ik zo een lijst gemaakt met coördinaten van de locatie waar wij beide waren toen wij elkaar voor het eerst spraken.

Mint

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 08 september 2019, 15:50:59 »

Dit is echt een super leuk idee! Zou ik zelf wel willen krijgen haha
mooierd

Lily

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 08 september 2019, 20:32:12 »
Ik heb al veel dingen gedaan, zoals bios enzo. En zon boekje kost teveel tijd nu, maar toch wil ik iets origineels wat ik niet eerder gedaan heb :fieuw: