Auteur Topic: Date laat me stikken  (gelezen 3136 keer)

Oreokoekjex

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 05 februari 2019, 20:51:20 »
Hi Girls!
Ik zit ergens best wel mee...
Ik ken een jongen al een paar maanden via een datingsapp en zijn vervolgens veel met elkaar gaan praten en vonden elkaar erg leuk. Ik ben 17 en hij is 20 en zit in het militair. We hadden onze eerste date in de bioscoop afgesproken en hebben veel gekletst en film gekeken. Paar dagen later heb ik aan mijn ouders verteld dat ik een leuke jongen had ontmoet en of hij mocht kennismaken. Afgelopen zaterdag is hij bij mij thuis geweest en hebben we veel gekletst en was gezellig, mijn ouders vonden hem ook leuk. Mijn ouders zijn weg gegaan die avond omdat ze weg moeste dus waren wij alleen en hebben we in mijn bed netflix gekeken en wat gezoend en geknuffeld. Toen hij naar huis ging appte hij mij niet meer. De volgende dag later was hij heel rustig via whatsapp en zei geen lieve dingen als normaal maar dat maakte mij niet zoveel uit. De dag daarna deed hij ineens erg afstandelijk en zei niks meer terwijl hij mij altijd goodnight of goodmorning wenste. Ik heb hem gevraagd wat er was maar hij was super moe zei hij dus dat respecteerde ik. De volgende dag dus vandaag zei hij niks dus appte ik hem wat er nou toch aan de hand is. Hij zei ineens dat ik toch niet zijn type ben en niet meer wilde daten. Daar schrok ik van want we hadden veel gezoend en hij zei dat hij van me houdt, een toekomst ziet enzo. Dit doet mij best pijn. Wat moet ik hiermee

Sorry voor de lange tekst hoop dat jullie advies voor me hebben!

Liefs

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 05 februari 2019, 22:25:12 »
Je kan niks doen behalve zijn keuze te respecteren en jezelf erover heen te zetten. Gelukkig kende je hem maar een relatief korte tijd en er zijn nog genoeg leuke single jongens, dus dat komt echt wel goed.

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 februari 2019, 17:03:10 »
Je kan niks doen behalve zijn keuze te respecteren en jezelf erover heen te zetten. Gelukkig kende je hem maar een relatief korte tijd en er zijn nog genoeg leuke single jongens, dus dat komt echt wel goed.
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Nutella

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 februari 2019, 19:00:32 »
Misschien eens praten erover? Het is vreemd dat hij je eerst heel duidelijk maakte dat hij je leuk vond en dat je nu ineens zijn 'type' niet meer bent.
Zodra je merkt dat hij je niet serieus neemt,afkappen. Dan is het misschien wel beter dat het voorbij is. Succes.

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 07 februari 2019, 18:12:27 »
Ik denk dat er tussen jullie was sowieso te snel ging.
Zeker met 'naar ouders gaan'. Geeft niet. Je bent zijn type gewoon niet. Jullie kenden elkaar sowieso nog niet lang.

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 07 februari 2019, 20:34:49 »
Als je het ├ęcht wil weten, (waar ik wel vanuit ga) zou je kunnen vragen aan hem of hij een gesprek met je wil over waarom. Maar verder moet je zijn keuze respecteren
la vie est belle

livehigh

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 11 februari 2019, 17:56:16 »
Je hebt elkaar dus twee keer gezien, hij zegt dat hij van je houdt en hij heeft je ouders ontmoet? Dat gaat wel heel erg snel.