Auteur Topic: Dag als vriend  (gelezen 1456 keer)

Laura

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 augustus 2019, 12:53:11 »
Ik zou wel een dag de rollen thuis omdraaien ik een dag als man en mijn vriend een dag als vrouw. Zo gezegd zo besproken. Bij een vriendin kleding geleend en een pruik geregeld. Zo ben ik in mijn vriend zijn kleding gegaan en een pet op en hij s ochtend in een jumpsuit en s middags in een jurkje.

Beiden vonden we het leuk om keer te ruilen. Binnen kort vakantie dan gaan we het weer doen alleen dan niet een dag maar 3 dagen

Doen meer stelletjes dit?
« Laatst bewerkt op: 06 augustus 2019, 16:10:24 door Laura »

midnight

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 augustus 2019, 22:09:37 »
Doe waar je je goed bij voelt, maar ik vind het een beetje gek, vooral dat je vriend een paar dagen met een pruik en jurkje door het leven gaat  :fieuw:

Laura

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 augustus 2019, 22:44:50 »
Dat snap ik mijn vriend snapte ook niet waarom ik het wilde. Maar vinden het nu beide spannend en leuk. Worden er ook wel wat opgewonden van. De vakantie is nu begonnen en gaan morgen weer.
Blijven dan alleen wel thuis van wege het weer en zondag staat zwemmen op de planning. Wij hadden drie dagen in gedachte maar zondag zwemen wordt lastig voor mij. Weet niet wat hij doet hebben het er niet over gehad

Astrantia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 09 augustus 2019, 23:24:25 »
Je zal vast niet de enige zijn, maar ik denk niet dat denderend veel stelletjes het doen. Als jullie er gelukkig van worden, doe vooral je ding.

Laura

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 11 augustus 2019, 17:36:43 »
Vandaag wezen zwemmen ik in mijn bikini en hij had zich keurig van top tot teen geschoren en een badpak gekocht bij de decathlon. Duiken durfde hij niet. Hij snapte ook wel dat ik mijn borstjes niet kan verbergen. En hij met een badpak wel kan maken. Zijn onderste had hij getukt hij was goed voor bereid. En er was niets aan te zien

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 11 augustus 2019, 17:50:45 »
Bedankt voor de updates over je fetisj..

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 11 augustus 2019, 18:16:12 »
'Borstjes'? Ok jij bent een troll
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Laura

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 12 augustus 2019, 06:07:07 »
Mijn borsten zijn niet heel groot.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 14 augustus 2019, 18:56:39 »
Beetje gek dat jij niet in zwembroek gaat maar hij wel in badpak.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Laura

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 31 augustus 2019, 10:57:58 »
Mijn vriend en ik hebben goed gesprek gehad. Hij voelt zich zou fijn in dames kleding dat hij als hij vrij is mijn vriendin is. We hebben al een afspraak gemaakt bij de huis arts om verder te kijken of hij travestiet is of meer . Onze ouders weten het nu ook. Zo’n opluchting en zo blij dat het goed opgevangen werdt.
Mijn vriend/vriendin kleed zich nu steeds om als hij thuis is. En ik vind haar knap en hou heel veel van haar.

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 31 augustus 2019, 14:16:06 »
Mijn vriend en ik hebben goed gesprek gehad. Hij voelt zich zou fijn in dames kleding dat hij als hij vrij is mijn vriendin is. We hebben al een afspraak gemaakt bij de huis arts om verder te kijken of hij travestiet is of meer . Onze ouders weten het nu ook. Zo’n opluchting en zo blij dat het goed opgevangen werdt.
Mijn vriend/vriendin kleed zich nu steeds om als hij thuis is. En ik vind haar knap en hou heel veel van haar.
Travestiet? Dat noem je transgender. En je begint nu echt heel ongeloofwaardig te klinken dus stop gewoon.
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 31 augustus 2019, 16:39:42 »
Dus.... jij was degene die bedacht om een keer elkaar te zijn, en nauwelijks een maand later twijfelt je vriend of hij wel echt man is? Dit gelooft toch niemand.

Laura

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 31 augustus 2019, 19:01:14 »
Hij loopt er al langer veel langer mee