Auteur Topic: crush op beste vriend van vriendin  (gelezen 1966 keer)

xxx_anoniem_xxx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 21 april 2019, 22:26:40 »
ten eersten, vrolijk pasen
er komt een heel lang verhaal dus alvast bedankt voor het lezen :)

afgelopen zomervakantie ging ik samen met mijn vriendin (laten we haar A noemen) naar een kamp met de kerk. het was in londen en we gingen er met de bus heen. op de heenweg praatten we met een jongen (laten we hem B noemen) en A en B kenden elkaar al een half jaar (ik ontmoette B toen voor het eerst en ken A al 9 jaar). ik ging trouwens niet naar de kerk zelf. A en B waren best close en zaten gewoon soms naast elkaar wanneer ik naast een ander meisje zat dat ik van het kamp van het jaar daarvoor ken. ze legden dan bijvoorbeeld hun hoofd op elkaars schouder etc. ik ben 14 en A is 13 en B is
16 (nu) A en B zijn gewoon vrienden, niks meer. B heeft ook een oudere broer van 18 en A is nog closer met hem dan met B (laten we die broer C noemen).

later zei B tegen A dat hij haar leuk vond en zegt dat dat nu niet meer zo is, wij denken dat het wel zo is.
het werd heel ongemakkelijk tussen hen en nu pas begint het weer normaal te worden.

ik had C nog nooit gezien en ongeveer 2 maanden geleden ging ik naar de normale dienst van de kerk. daar zag ik dus c voor de eerste keer en vond(en vind) hem heel aardig. (hij zei tegen A dat hij me cute vond) de zondag daarna was hij er ook en het was gewoon heel gezellig (na de dienst is er altijd een soort hang-out met jongeren. die avond appte hij me en we appten voor ongeveer 2 weken elke dag. ik merkte dat ik hem interessant vond en twijfelde of t als meer was dan alleen vrienden. toen op zondag zag ik hem weer en wist dat ik hem echt leuk vind. toen belde A mij omdat ze zelf niet naar die dienst kon komen. ik liep even weg om met haar te praten en ging toen weer terug naar C waar ik daarvoor naast zat. ik zette A op speaker en zei dat ze met mij en C op speaker stond. ze zei ga even ergens anders staan want dan kunnen we praten over je crush. ik hing snel op en liep weg, misschien niet het slimste wat ik had kunnen doen. ze belde opnieuw en we praatten even, ik bevestigde dat ik hem daadwerkelijk leuk vind. ik ging weer terug naar de hang-out en C kwam naar me toe en vroeg naar m'n crush. als het hem niet was had ik het 'm verteld, zo veel vertrouw ik hem wel.

zijn ouders zijn heeel streng en pakten zijn telefoon af voor een hele maand (we weten niet precies waarom maar we vermoeden dat het komt omdat ze zijn vriendschap met A niet goedkeuren) de telefoon van B is ook afgepakt. dat is nu al een maand geleden en zij krijgen denk ik morgen hun telefoons terug, als de ouders zich houden aan die maand. ik doet sinds 3 weken ook raar tegen A (daardoor vermoeden we dus dat de telefoon is afgepakt vanwege hun vriendschap) en ook wel een beetje tegen mij, voor hoe ver er een "normaal" was hoe hij deed tegen mij. eerst kwam hij na de dienst met ons praten en gaf hij mij en A knuffels bij het hoi- en gedag-zeggen, dat deed hij wel bij mij maar niet bij A. afgelopen vrijdag (goede vrijdag) zag A hem bij de speciale dienst en hij negeerde haar compleet, zei niet eens hoi. ik heb hem toen niet gezien.

vandaag wilde mijn aaaallerbeste vriendin (D) mee naar de kerk (omdat het pasen is) en ik begroette C en gaf hem een knuffel. D stelde zichzelf voor en C ook. we liepen naar vrije zitplaatsen en gingen zitten. zodra we ver genoeg waren dat C ons niet meer kon horen zei D "ik snap je wel hoor" (over C). ze vind hem heel charmant (is hij ook :). ze wil vaker komen naar de kerk, ze voelde de aanwezigheid van God. maar ik voel me best geïntimideerd door haar, ze is knap, lief, aardig, grappig en 16 jaar (meer zijn leeftijdscatogorie) en ookal zegt ze dat ze hem niet leuk vind en ookal vind hij mij sowieso niet leuk, ben ik "bang" dat hij haar leuk(er) gaat vinden. wat moet ik doen, moet ik tegen hem zeggen dat ik 'm leuk vind, moet ik het niet zeggen?

mijn vriendin weet dat ik me geïntimideerd voel door haar maar vind het onzin omdat zij hem toch niet leuk vind.

Anoniempjee_x

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 22 april 2019, 09:13:39 »
Ik snap dat het heel ingewikkels is, maar als je beste vriendin zegt dat ze hem niet leuk vind zal ze daar echt niet over liegen😘

Snorlaxx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 22 april 2019, 10:44:17 »
Je hebt precies hetzelfde verhaal laatst ook al geplaatst, waarom nog een keer? Je kan beter een update plaatsen in je originele post.