Auteur Topic: chat met vreemden  (gelezen 14141 keer)

polina

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 09 juni 2012, 17:33:27 »
oke ...Ik zit regelmatig wel eens op chatmetvreemden.nl, gwn voor de lol.En laatst ging ik met een vriendin van mij daar weer op.Toen gingen we chatten met een hele leuke jongen, hij is 21 en ik 13 ik zij dat ik 16 ben en dat geloofde hij want ik zie er sowiso ouder uit dan ik ben.Na een tijdje chatten gingen we cammen hij was echt heel knap, hij vroeg naar mijn msn die wou ik eerstniet geven want daarop kon hij zien dat ik heb gelogen over mijn leeftijd en naam(want ik had gezegd dat ik sabine heette).we hadden heel lang gechat en gecamt en hij vroeg weer maar mijn msn toen wou ik effe snel mijn account aanpassen, maar toen viel mijn laptop uit en was hij weg.Echt stom want ik had vergeten de laptop aan de lading te doen.
Maar nu heb ik dus zijn msn niet en hij de mijne ook niet terwijl ik dat wel wou. Want hij is echt leuk en niet zo´n viespeuk zoals de rest van die venten op chatmetvreemden.nl. Ik weet alleen zijn naam waar die woont (in utrecht) en hoe oud hij is en wat voor werk hij doet . Ik heb de hele tijd zitten zoeken op msn maar ik kan hem maar niet vinden...

wat moet ik nu doen??

en nee hem vergeten is geen optie.

Kloot

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 09 juni 2012, 17:34:35 »
Nee, hij is vast geen viespeuk. Denk je echt dat hij je nog moet als hij erachter komt dat je gelogen hebt over je leeftijd én naam?
Pff, pubers.
Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Silverbleed

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 juni 2012, 17:35:51 »
Ben je wel helemaal lekker?
Jij bent 13! Ga je niet voordoen als 16, dat is gewoon ongelooflijk dom.
Vergeet die jongen, en blijf anoniem op zo'n site.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #3 Gepost op: 09 juni 2012, 17:37:47 »
Wat hierboven staat inderdaad en sowieso wat moet jij als 13-jarige met een jongen van 21. Die zit in een hele andere levensfase dan jij en dat gaat dus niet werken.

Veniality

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 09 juni 2012, 17:38:06 »
Eeeh, coole site :P

lamme

• bier seks en appelmoes
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 09 juni 2012, 17:41:04 »
Ik denk dat je kerels op zo'n site niet al te serieus moet nemen :')
je mening is fout

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #6 Gepost op: 09 juni 2012, 17:41:08 »

Nee, hij is vast geen viespeuk. Denk je echt dat hij je nog moet als hij erachter komt dat je gelogen hebt over je leeftijd én naam?
Pff, pubers.

Dit. Begrijp echt niet wat de lol is om als 13 jarige met zulke mannen te praten en dan msn uit te wisselen. En dan na een paar maanden wanneer jou naaktfoto's over heel de wereld zijn verspreid ga je huilen. Ugh.

WILDFIRE

• toezichthouder
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 09 juni 2012, 17:53:52 »
Denk aan de consequenties die zo'n site met zich mee kan brengen. Ik vraag me al af waarom zo iemand op zo'n site zit. En als jij al liegt, wie zegt dat anderen het ook niet doen? En wat hierboven al staat, 13 en 21 is een te groot verschil en is zelfs strafbaar. Blijf anoniem en ga niet zomaar met gegevens, foto's en cam strooien. Alles blijft rondzwerven op internet
Wat doe ik hier nog

xPennyLane

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 09 juni 2012, 18:22:00 »
Ik sluit me aan bij de mensen hierboven. Realiseer je goed dat je erg naïef bezig bent. Er zijn genoeg mensen die liegen om hun leeftijd en zo jonge meiden manipuleren. Daarnaast is het ook nog eens strafbaar, dus zet dit gewoon uit je hoofd. Ik wil niet gemeen overkomen, maar gebruik alsjeblieft je verstand.

ROBSESSEDD

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 09 juni 2012, 18:23:58 »
kijk facebook hahah
do it your way

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #10 Gepost op: 09 juni 2012, 18:56:46 »
vergete

wat 1 kutsite je kan niet eens ff kijken wat het is zonder meteen een chat te starten :S:S mss wil ik dat wel helemaal niet?!?!?

Averyyy

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 09 juni 2012, 18:57:39 »
Jij bent er van overtuigd dat hij zich niet anders voordoet dat je bent. Hij ook, maar jij hebt je anders voorgedaan dan je bent ( andere naam, leeftijd). Denk je echt dat hij niet over zichzelf heeft gelogen?

Ik had een x een heel leuk gesprek op omgele, maar de verbinding viel uit dus weg leuk contact. Ach weet je, na een tijdje vergeet je hem toch, hoe ondenkbaar dat nu lijkt. (:
Je bent mooi. ~ blog: www.averious.blogspot.com

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #12 Gepost op: 09 juni 2012, 19:01:12 »
waarom zit je op die site er zitten alleen maar oude mensen echt vies

xLove_Dealer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 09 juni 2012, 19:01:50 »
Jij hebt gelogen over je naam leeftijd e.d. en hij geloofde je, wie weet wat heeft hij jou allemaal wijsgemaakt

Octopus's Garden

• vergeet de " 's " niet
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 09 juni 2012, 20:04:28 »

[...]

Dit. Begrijp echt niet wat de lol is om als 13 jarige met zulke mannen te praten en dan msn uit te wisselen. En dan na een paar maanden wanneer jou naaktfoto's over heel de wereld zijn verspreid ga je huilen. Ugh.

Inderdaad.

onetwothree

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 09 juni 2012, 20:32:38 »
ik vind het al dom dat je zo veel moeite doet om toch in contact met hem te komen.
maar dat je het ook nog op een forum zet, dat overtreft alles..

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #16 Gepost op: 09 juni 2012, 20:33:35 »
Omg.

FUEGO

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 09 juni 2012, 20:39:28 »
Vergeten is wel een optie. Zoals eerder gezegd werd:

. Ach weet je, na een tijdje vergeet je hem toch, hoe ondenkbaar dat nu lijkt. (:

En dat is ook zo. Ik heb op Omegle ook leuke gesprekken gehad van wel meer dan een uur, maar dan was het soms ook zo van "doei ja doei" en verbinding verbroken. Soms dacht ik, goh had ik die persoon zijn email maar, en dan zit ik er even mee maar nu boeit het mij niet.

Hij is vele malen ouder dan jou.
En stel dat jullie nog steeds contact hadden, wat dan?! Ga je dan met hem praten over "normale dingen"? Jij zit op de middelbare en hij is misschien bijna klaar met MBO/HBO/Uni?

En vertrouw aub geen vreemden op het internet. Hij kan zich ook voordoen als iemand anders, je ként die persoon niet ook al krijg jij die indruk. En wees voorzichtig op het internet! Voor je het weet doe je dingen die je eigenlijk niet had willen doen...
« Laatst bewerkt op: 09 juni 2012, 20:40:41 door FUEGO »
Verdien geld online >  GEKKENGOUD  MM.  Heb zelf al sinds juni 2010 ongeveer +€160 euro verdiend!

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #18 Gepost op: 09 juni 2012, 21:33:09 »
Vergeet hem wel gewoon, kom op, je kent hem niet eens. En idd, vertrouw geen vreemden op internet, en ga zeker niet met ze cammen.

AWG

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 09 juni 2012, 22:00:25 »
Hou het gewoon op de mensen van school. Mensen hebben tegenwoordig allerlei technieken om kleine meisjes zoals jou te lokken

Yonii (:

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 31 januari 2013, 13:44:01 »
hoi

Rowena

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 31 januari 2013, 13:55:09 »
gewoon laten gaan jammer dan

Damon_master_piece

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 31 januari 2013, 14:26:22 »
vergeet hem het is een vreemde voor je...

nanaatje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 18 december 2013, 21:42:33 »
lekker laten gaan...als je dan chat...weet met wie je chat op bijv [font=Verdana][size=78%]chattenzonderregistratie.org of [/font][/size][font=Verdana][size=78%]camchatmetvreemden.nl[/font][/size]

S.

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 18 december 2013, 21:45:46 »
Idd, seriously? :')