Auteur Topic: Cadeau  (gelezen 362 keer)

Coaties

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 15 oktober 2016, 20:36:51 »
Hoi,

Ik wist niet zeker of dit nou in Liefde&Boys moest of bij Lifestyle want het gaat echt om het cadeautje en niet de jongen.

Mijn vriend is Brits maar hij woont momenteel in Australië, hij blijft daar voor minimaal een jaar reizen. Ik heb hem ontmoet tijdens mijn stage in Engeland van de zomer. Het lastige aan onze relatie is dat wij hebben afgesproken om niet echt samen te zijn aangezien hij daar voor een jaar is en wij weten natuurlijk niet wat er allemaal kan gaan gebeuren in een jaar tijd.

Maar 1 november is hij dus jarig en hij wordt 26 (ik ben zelf 21). Ik weet alleen niet wat ik hem voor zijn verjaardag moet geven. Het is lastig, omdat hij aan het reizen is en dus niet op een vaste plek blijft dus ik heb ook nog geen adres van waar hij zich die dag zou kunnen bevinden.

Ik weet dus helemaal niet wat ik hem moet geven en ik hoopte dat iemand een idee heeft? Liefst iets wat persoonlijk is en niet al te groot om met de post te versturen.

Zelf zat ik al te denken aan 'Open when...' brieven of een filmpje opnemen en hem vertellen wat hem zo leuk maakt en onze herinneringen van deze zomer etc..., maar ideeën zijn welkom!
Dream it. Wish it. Do it.

EDM❤️

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 16 oktober 2016, 15:22:41 »
Dit kan je ook in het Officiële topic: Cadeau voor je Vriend/ Vriendin posten. Misschien kan je daar terecht?

Coaties

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 16 oktober 2016, 15:33:12 »
Oh he ik heb die helemaal over het hoofd gezien! Thanks for the heads up!
Hier mag een slotje op :blush:
Dream it. Wish it. Do it.