Auteur Topic: Boytrouble  (gelezen 1491 keer)

Anoniem

• Verwijderd
« Gepost op: 03 januari 2009, 21:50:48 »
HeyHey

Ik zit met een klein probleempje.
Het zit zo: Ik vin deen jongen al een tijdje leuk en ben er ook al lang mee bevriend. Lange tijd heb ik gedacht dat het niets zou worden en hem uit mijn hoofd gezet. Ik kreeg een ander leuk vriendje, maar zat toch nog steeds stiekem met hem in mijn hoofd (hoewel ik wel van mijn vriend hield hoor). Toen het uitging kreeg ik dus weer gevoelens voor die andere jongen en ik had het gevoel dat hij met me terugflirtte. Maar nu zit het zo: In een dronken bui had hij wel eens gezegd dat hij een player was, dus ik had toch een beetje argwaan. We hebben een keer gezoend toen we dronken waren en ik had toch een beetje hoop. Ik heb dus met hem gepraat toen we een keer alleen waren en hij ontkent dat hij een player is en hij was van streek dat ik hem zo noemde. Ik dacht: 'bewijs maar dat je geen player bent' en had het lef om hem mee te vragen naar de bioscoop. Hij zei ja en de week daarop gingen we naar de bioscoop. Hij gedroeg zich echt als een gentleman en hij deed anders dan normaal (veel zachter zeg maar). In ieder geval: Er is niets gebeurd ofzo, het was vooral erg gezellig en ik kreeg een afscheidszoen op mijn wang en ben er dus wat meer van overtuigd dat hij geen player is en hij erg lief is, maar ik weet gewoon echt niet wat ik nu moet doen, want het ene moment doet hij gewoon aardig tegen me (als in: vriendschappelijk) en het volgende moment geeft hij veel aandacht aan me en is hij gewoon heel lief. Hij is gewoon moeilijk te peilen zeg maar, dus wat kan ik het beste doen? Recht in zijn gezicht vragen wat hij van me vindt, durf ik niet...

Doeidoei

MissyMii

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 januari 2009, 21:59:24 »
als hij gewoon zo "vriendschappelijk" enzo doet,, zijn er dan vrienden bij?? want dat heb ik namelijk ook,, als ik en mijn vriendje alleen zijn,, dan is hij echt een vriendje zeg maar. Maar zodra er andere bij zijn is hij een beetje afstandelijk enzo, en probeert hij ook stoer te doen.    Je kunt het beter accepteren want zo zijn ze allemaal..
Ik zou als hij zo lief doet enzo, vragen wat hij van je vindt...
Be who you are and say what you feel, because those who mind don\'t matter and those who matter don\'t mind.  - Dr Seuss

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #2 Gepost op: 03 januari 2009, 22:16:52 »

als hij gewoon zo "vriendschappelijk" enzo doet,, zijn er dan vrienden bij?? want dat heb ik namelijk ook,, als ik en mijn vriendje alleen zijn,, dan is hij echt een vriendje zeg maar. Maar zodra er andere bij zijn is hij een beetje afstandelijk enzo, en probeert hij ook stoer te doen.    Je kunt het beter accepteren want zo zijn ze allemaal..
Ik zou als hij zo lief doet enzo, vragen wat hij van je vindt...

Hmmm... daar heb ik nog nooit aan gedacht xD, maar idd, er zijn vaak vrienden bij dan xD, maar hij doet ook wel eens lief als er vrienden bij zijn (hij gaf bijvoorbeeld die kus toen er dus een vriend bij stond (hij ging niet meer naar de bioscoop, maar we kwamen hem tegen toen we naar mijn huis fietste)), maar iig bedankt voor de tip

MissyMii

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 januari 2009, 22:22:05 »
graag gedaan,, daag hem anders nog ene keer uit voor je uit te vragen om samen een pizzaatje te gaan eten, en vraag hem dan wat hij van je vindt...
Be who you are and say what you feel, because those who mind don\'t matter and those who matter don\'t mind.  - Dr Seuss

Gwen_

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 03 januari 2009, 22:39:06 »
hmm, zoiets heb ik nu dus ook.
dus sorry, ik kan je niet helpen!
jongens, ik snap ze wel maar begrijpen doe ik nooit'

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #5 Gepost op: 04 januari 2009, 19:56:14 »
@MissyMii: Goed idee, kan ik wel uitproberen
@Gwen_: Idd, het ene moment heb je zoiets van: 'Ow, dat bedoelt hij :D', maar daarna doen ze weer compleet anders -.-'
Het zijn maar rare wezens hoor xD