Auteur Topic: Big Problem.  (gelezen 625 keer)

SophieP

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 28 januari 2009, 21:57:13 »
Nou, ik vind een jongen dus eigenlijk heel leuk, alleen ik denk niet dat hij mij leuk vind, ik weet t eigenlijk niet zeker, ik sms wel best wel veel met hem.. Alleen ik denk dat hij mij eigenlijk alleen ziet als een vriendin, ook leuk natuurlijk maar als ik een smsje van hem krijg dan vind ik t egt al super leuk enzo.. ookal staat er dan vet droog in; hoelaat ben je uit? x.. Maar wat moet ik nou doen om hem een beetje duidelijk te laten maken dat ik hem wel leuk vind, maar niet dat t meteen is van dat die nooit meer terug smst of nooit meer met me praat want we zijn al egt best wel goede vrienden van elkaar.. en dat wil ik niet kwijt raken.. Ookal dacht die volgens mij al dat ik hem leuk vond, en toen had ik snel gezegt dat ik een andere jongen leuk vind, jaa erg dom ja dat weet ik ook.. maar ik wou gewoon niet dat die raar over me ging denken ofso.. Maar waarschijnlijk ga ik zaterdag al met hem naar de film, met nog een vriendin en nog een vriend van hem.. maar t probleem is die vriendin die meegaat die vind die vriend en hem leuk.. En zij weet niet dat ik hem leuk vind omdat ik t aan niemand durf te vertellen.. Ik hou ook bij iedereen vol dat ik die eene andere jongen 'leuk' vind, terwijl ik hem eigenlijk helemaal niet leuk vind, hijs alleen aardig en knap.. Terwijl Hij eigenlijk niet zo heel knap is. zelfs wel een beetje lelijk, maar je hoeft toch niet alleen op uiterlijk te letten of wel?

Ik kom nu best wel over als een zeikerd. haha.
maarja..
en hier zouden wel al duizeeend andere topics over zijn..
 :angel:

Sorrei.

x

Pummel

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 28 januari 2009, 22:02:59 »
Gewoon een beetje flirten. Oogcontact zoeken, glimlachen. Maar laat hem maar het werk doen, ik bedoel ga niet verder dan oogcontact enzo, en probeer erachter te komen of hij jou ook leuk vindt. Zoiets.
push the envelope, wild child