Auteur Topic: Beste vriend van vriendin  (gelezen 265 keer)

Smurfje

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 08 juni 2021, 02:23:22 »
Hey meiden,
Ik heb hard jullie hulp nodig. Want ik heb via mijn beste vriendin n jaar geleden met carnaval een jongen leren kennen die best leuk was toen elkaar ni meer gezien aleen nu zien we elkaar weer heel veel.

Door dat we elkaar weer veel zien is er weer een beetje iets op komen bloeien tussen ons en we hebben het heel gezellig en weten ook van elkaar dat we elkaar wel zien zitten maar er is een ding waar ik mee zit hij gaat in september een jaar weg naar aruba en ik weet niet goed wat ik moet doen hij heeft gezegd het is jou keuze en ik staa achter je hoe dan ook aleen ik weet niet goed wat ik moet doen omdat t alemaal nog zo net net is en zo nieuw

Duss als jullie tips hebben of advies laat het me weten ben erg hopeloos?
My forum

PinkieWink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 juni 2021, 19:27:25 »
Als je echt een toekomst met hem ziet kun je altijd proberen met hem in contact te blijven tot de tijd dat ie terug is. Maar ik denk dat jullie nog best jong zijn, dus ik schat de kans klein dat jullie op die manier echt een relatie op kunnen bouwen. Ik zou eerlijk gezegd hier een punt achter zetten, want op zo'n jonge leeftijd een lat-relatie is erg lastig. Hij leert daar vast ook nieuwe mensen kennen. Je kunt het natuurlijk altijd proberen, maar het is moeilijker om het via whatsapp of videobellen uit elkaar te gaan dan in het echt.

Ik zou genieten van de paar maanden die jullie samen nog hebben en als het eenmaal zover is op een fijne manier afscheid nemen en met een fijn gevoel terugkijken op de tijd die jullie hadden. En misschien als jullie aan elkaar blijven denken na dat jaar, kun je altijd kijken of het serieus genoeg is om weer verder te gaan met elkaar :)
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Smurfje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 juni 2021, 00:45:23 »
Hij is 21 ik ben 18
My forum