Auteur Topic: Beste vriend  (gelezen 700 keer)

Fiejj

• Gast
« Gepost op: 26 januari 2009, 19:02:51 »
Hooiii,

Ik wilde hier eventjes een verhaal kwijt, waar ik al een tijdje mee zit.
Ik heb dus een beste vriend (haha, niet zo speciaal), maar de laatste tijd gaat het steeds slechter tussen ons. In de tweede klas heb ik kort iets met hem gehad, maar dat stelde niets voor (niet eens gezoend, etc.). Ondanks dat het uit ging zijn we gewoon vrienden gebleven.

Een tijdje geleden heeft een ex-vriendin van mij echter tegen hem lopen zeggen dat ik tegen iedereen die het maar wilde horen zou hebben gezegd dat hij 'geweldig zoende' en dat het 'zo lekker was'. Hier is echt niets, maar dan ook niets van waar. Bovendien zou ik het echt niet hebben uitgemaakt als ik zo graag met hem wilde zoenen. Toch lijkt hij dit te geloven, terwijl hij mijn ex-vriendin totaal niet kent. Dat meisje heeft trouwens ook niet echt de beste reputatie op school, zeg ik er maar even voorzichtig bij.

In ieder geval heeft hij mij hierop aangesproken, en ik heb hem gewoon verteld dat het totale onzin was. Hij zei dat hij me geloofde, maar ik geloof er niet echt veel van. Sindsdien doet hij nogal kortaf en bot in vergelijking met eerder. We hebben ook steeds minder contact, en ik heb het idee dat hij mij nu echt zo'n kansloos en wanhopig type vindt die helemaal gek van hem is, wat dus NIET ZO IS.

Ik baal er dus ontzettend van dat een jaloers (denk ik) meisje die hem niet eens in het echt kent hem dit zomaar kan wijsmaken en bovenal dat hij dit ook nog gelooft ipv dat hij mij gelooft (ik ken hem al 12 jaar)...

Ik heb geen idee wat ik hiermee aan moet, aangezien ik hem echt heel graag mag (in de zin van vrienden). Misschien heeft iemand hier ervaring mee en/of tips?

Bedankt!
« Laatst bewerkt op: 26 januari 2009, 19:04:30 door Fiejj »

hippiesjeek

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 26 januari 2009, 20:47:12 »
ga naar hem toe, en praat het uit
jvraag waarom hy zo ineenkeer doet enzo.

Essin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 26 januari 2009, 20:47:59 »
Nog eens met hem gaan praten. Vertellen hoe jij je voelt en vragen waar hij mee zit. Als jullie elkaar al zo lang kennen en beste vrienden zijn, kun je hier gerust over praten en dingen uitpraten. Komt vast goed.
You\\\'re a silly lovesong; a verse, chorus and such.