Auteur Topic: Beschermend.  (gelezen 1266 keer)

Normallme

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 02 januari 2009, 20:21:41 »
Door een topic met jongens met make-up ( jaja) dacht ik er ineens aan ;)
Er was ooit een jongen waar ik nu geen contact meer mee heb, Die beschermde me echt heel erg,
Het is wel een hele erge player en hij is ook 22 , maar dat vond ik wel heel lief eigenlijk als ik er aan terugdenk.
Ik bedoel hij deed dat niet omdat hij me leuk vond ofzo. Maar ik denk meer omdat ik hem aardig vond en hem vertrouwde ondanks dat er mensen waren die me constand vertelde hoe hij was. En we konden ook goed praten .
Het was net een grote broer .
Aleen waar ik hem altijd zag kom ik nooit meer .  
Ela oeh.

strawberry___x

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 02 januari 2009, 20:25:07 »
Oei.
Waarom niet?

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #2 Gepost op: 02 januari 2009, 20:25:39 »
Wil je nog weer contact met hem hebben dan? Probeer aan z'n msn te komen, of z'n 06. het is zonde als je zoiets laat gaan ^_^

hippiesjeek

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 02 januari 2009, 20:26:35 »

Wil je nog weer contact met hem hebben dan? Probeer aan z'n msn te komen, of z'n 06. het is zonde als je zoiets laat gaan ^_^

Normallme

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 02 januari 2009, 20:29:19 »

Oei.
Waarom niet?

Hij werkte bij een bedrijf , en die man had een dochter waar ik eerst wel eens kwam en later heel vaak , maar zij ging naar een andere school en vlak voor zij ging besloot ze me te haten ofz xD Ik weet het neit maar ze negeerde me ineens de hele tijd.
Ook liep HIJ stage bij mijn dansen maar dat was daarvoor al , en daar was hij ook al heel aardig , maar ik ging van dat dansen af en kort daarna was zijn stage over.  
Maar ik heb de laatste tijd weer contact met dat meisje dus dat komt wel goed  ^_^
Ela oeh.

hippiesjeek

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 02 januari 2009, 20:30:30 »
ik hooop idd dathet  goed komt !:)