Auteur Topic: Ben ik te voorzichtig?  (gelezen 240 keer)

Anoniempjee_x

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 04 augustus 2019, 13:01:48 »
Hoi lieve girls,
Twee weken geleden leerde ik via via een jongen kennen, en we hadden heel veel snap contact. Ik vond het allemaal wel grappig want ik ben iemand die heel erg houd van nieuwe mensen leren kennen en ik ben gewoon een echt mensen mens. Ik zag wel dat deze jongen er zeker leuk uit zag, hij was van mijn leeftijd en het plaatje klopte gewoon. Toen ben ik een paar dagen geleden uit geweest met hem en twee vrienden van ons. Dit was echt suuuper gezellig, op een gegeven moment gingen die twee vrienden naar het toilet, en lieten ons dus alleen achter. We gingen tegen elkaar aan staan en hij pakte mn middel vast, we hebben toen heel lang zo gestaan. Hij gaf me ook een kusje op mn wang enzo. Toen het was afgelopen gingen we naar het station, zij drien moesten een andere trein hebben dan ik en ze liepen mee naar mijn trein. Ik gaf iedereen een knuffel en hij vroeg om een kus, ik wilde het geven maar had wat teveel gedronken dus viel soortvan naar voren waardoor het half werd. Ik moest toen wel meteen weg anders had ik mn trein gemist. Iedereen kon erom lachen inclusief ikzelf en hij wilt nu heel graag een tweede keer afspreken. Ik wil dat ook maar eigenlijk hoe langer ik hem niet zie hoe meer ik begin te twijfelen. Ik weet niet of dit is omdat ik bang of omdat ik hem niet zooo leuk vind. Ik ben gewoon heel erg op mn vrijheid gesteld en weet niet zo goed of ik hier aan wil beginnen.
Heeft iemand please advies voor mij want ik ben zo erg in de war.

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 04 augustus 2019, 13:37:04 »
Ik zou het gewoon voor nu even aankijken. Het is nog maar een tweede afspraakje, dat betekent niet dat je al een serieuze relatie hebt, haha ;)
Als je het gezellig hebt met die jongen is er niks mis mee om nog even te kijken wat je wilt, en misschien verwacht hij er voorlopig ook nog helemaal niks van.
Als je hem een tijdje niet ziet is het niet vreemd dat je gevoel dan weer een beetje vervaagd. Je kent elkaar nog niet zo goed, maar als je elkaar wat vaker hebt gezien, kan dat best groeien.

Gewoon doen wat goed voelt en waar je zin in hebt dus!
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"