Auteur Topic: Advies nodig  (gelezen 435 keer)

Alexis

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 20 januari 2019, 21:23:34 »
4 jaar geleden heb ik een paar dagen iets gehad met een jongen. Daarna drukte hij me weg. Een jaar later zei hij dat ik een weddenschap was. Nu zocht hij een paar dagen geleden opnieuw contact, hij kwam een bericht van mij tegen in een gezamenlijke facebook groep. We raaktten aan de praat. En hij zei ook sorry voor hoe hij mij behandeld heeft. Dat hij mij destijds wel echt leuk vond maar zijn reputatie belangerijker was en ze hem uitlachten omdat hij mij leuk vond en daarom ging hij niet aardig doen.
En dat dat het verleden was en dat hij nu erg van zijn huidige vriendin houdt. Hij heeft nu een paar maand een relatie. Maar nu is het het geval dat ik hem weer leuk ben gaan vinden. Sinds mijn afgelopen relatie die 5 maanden geleden gestrand is heb ik niet weer zo erg iemand leuk gevonden. Maar hij heeft dus een vriendin en ik wil niet in een relatie stoken, zo ben ik niet. Maar hoe meer ik mezelf vertel dat dit niet goed is dat ik dit voel, hoe erger en sterker het gevoel terug komt... Eigenlijk zou ik die jongen niet eens moeten toelaten, hij heeft me slecht behandeld en in het verleden was zijn reputatie belangerijker, dat is geen goede basis... Maar ik vind hem gewoon echt leuk.

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 20 januari 2019, 21:41:04 »
Je zegt het zelf al: hij heeft je niet eerlijk behandeld omdat hij zijn reputatie belangrijker vindt. En hij heeft een vriendin.

Gewoon geen contact meer mee hebben.
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Pip

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 20 januari 2019, 21:55:59 »
4 jaar geleden heb ik een paar dagen iets gehad met een jongen. Daarna drukte hij me weg. Een jaar later zei hij dat ik een weddenschap was. Nu zocht hij een paar dagen geleden opnieuw contact, hij kwam een bericht van mij tegen in een gezamenlijke facebook groep. We raaktten aan de praat. En hij zei ook sorry voor hoe hij mij behandeld heeft. Dat hij mij destijds wel echt leuk vond maar zijn reputatie belangerijker was en ze hem uitlachten omdat hij mij leuk vond en daarom ging hij niet aardig doen.
En dat dat het verleden was en dat hij nu erg van zijn huidige vriendin houdt. Hij heeft nu een paar maand een relatie. Maar nu is het het geval dat ik hem weer leuk ben gaan vinden. Sinds mijn afgelopen relatie die 5 maanden geleden gestrand is heb ik niet weer zo erg iemand leuk gevonden. Maar hij heeft dus een vriendin en ik wil niet in een relatie stoken, zo ben ik niet. Maar hoe meer ik mezelf vertel dat dit niet goed is dat ik dit voel, hoe erger en sterker het gevoel terug komt... Eigenlijk zou ik die jongen niet eens moeten toelaten, hij heeft me slecht behandeld en in het verleden was zijn reputatie belangerijker, dat is geen goede basis... Maar ik vind hem gewoon echt leuk.
het zou niet leuk zijn als hij je weer zo behandeld, dus zou een beetje afstand van m nemen. Hoe lastig dat ook is als je iemand leuk vind. Succes ❤️

AnnavdB

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 20 januari 2019, 22:13:58 »
Je zegt het zelf al: hij heeft je niet eerlijk behandeld omdat hij zijn reputatie belangrijker vindt. En hij heeft een vriendin.

Gewoon geen contact meer mee hebben.

Precies dit!

Strawberry

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 22 januari 2019, 11:04:55 »
Ik weet hoe lastig het kan zijn om iemand uit je hoofd te zetten die je leuk vind. Vooral als je hierdoor niet/moeilijk zijn slechte kanten in kan zien.
Maar er zijn twee goede redenen om hem te vergeten:
1. Hij heeft een vriendin. Je geeft het zelf ook aan: je wilt niet in de relatie gaan stoken.
2. Hij heeft sorry gezegd, maar toch heeft hij je in het verleden slecht behandeld. Probeer dit in te zien. Dit is geen leuke kant aan hem. Als je iemand écht leuk vind is het bullshit dat je je reputatie belangrijker vindt.

Ik weet dat het lastig is, maar probeer desnoods een lijst te maken van kanten die niet leuk aan hem zijn. Kijk vooral verder, er zijn meer vissen in de zee!

Alexis

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 03 februari 2019, 17:37:33 »
Update:
Ik praat nog wel met hem online. Vind het lastig om contact te verbreken, want ik vind hem echt leuk, maar weet ook dat dit in deze situatie niet goed is.
We gaan binnenkort even bijpraten face to face, en ik wil daar even op wachten. Kijken of ik nog steeds hetzelfde voel alfa ik hem in het echt zie, of dat het misschien toch gevoelens waren gebaseerd op het verleden?

Hij zei nu dat ik niet echt een weddenschap was, maar dat het in die tijd maar zo was van dat een paar jongens zeiden tegen hem van ja het lukt je toch niet met haar te krijgen. En hij vond me wel leuk.. en dus kregen we wat. Maar die jongens zeiden van nee dat doe je toch niet en toen kapte hij mij af.
Ik vind het allemaal lastig hoe en wat. Ook zei hij nu van ja vond je wel leuk of wel echt, terwijl hij eerder zij dat het wel meer was als leuk vinden...

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 03 februari 2019, 22:16:26 »
Lastig. Als hij zo happy is met zijn vriendin, snap ik niet helemaal waarom hij jou benadert/face to face wil bijpraten. Maar yet again, ik zou wel oppassen dat je niet straks 'voor erbij' bent en dat hij hoe dan ook bij zijn vriendin blijft. Dan voel jij je teleurgesteld en gekwetst en gaat hij door met zijn leven.