Auteur Topic: Aangetrokken tot andere jongen tijdens relatie  (gelezen 789 keer)

Eva

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 16 januari 2021, 18:07:07 »
Hoii,

Ik heb sinds 1,5 jaar een relatie waar ik vaak heel blij van wordt, maar we hebben ook vaak ruzie en verschillen op veel verschillende vlakken. De laatste tijd is door corona onze relatie helemaal achteruit gegaan, waardoor ik ook meer opensta voor dit soort dingen.
Elke vrijdag gaan we op de borrel bij vrienden van ons die net een restaurant zijn begonnen. Met 2 van de jongens zijn we goed bevriend geraakt en die hebben we laatst bij ons uitgenodigd. Uiteindelijk was ik en één van de jongens (vanaf nu R) over en hebben we met z'n tweeën echt nog 4 uur alleen gechillt. Dit was heel gezellig, maar ik merkte dat we steeds dichter naar elkaar toe gingen op de bank, R z'n hand op mijn bovenbeen legde en me steeds heel intens aankeek. Hier heb ik die avond niks mee gedaan, maar zat er de rest van de week wel mee in mijn hoofd.
De vrijdag (gister) waren we dus weer bij het restaurant, en ik wachtte een beetje af hoe R zou gaan doen, want ik had duidelijk spanning tussen ons gemerkt en dat hij wel geïnteresseerd was. In het begin was R super casual, maar uiteindelijk waren we weer met z'n tweeën over (toevallig genoeg). We stonden op gegeven moment helemaal tegen elkaar aan en hij keek me de hele tijd recht aan. En toen we heel dicht bij elkaar kwamen, kuste ik hem. Hij hield het gelijk af, omdat hij mijn vriend ook kent en niet een van ons wil kwetsen. Hij zei dat als ik met mn vriend hier afspraken over had hij het heel graag wel zou willen, maar anders niet.
Uiteindelijk was er de hele avond/nacht nog spanning, en we hebben niet gekust, maar het scheelde heel weinig of we hadden seks gehad. We zaten de hele avond aan elkaar zegmaar.
Nu vind ik het heel lastig, want ik ken R nog helemaal niet goed, en ik vind het niet waard om mijn relatie hiervoor op te geven. Aan de andere kant gaat het al tijden slecht met mijn relatie en vraag ik me af of dit niet een signaal is dat ik er klaar mee ben.
Tussen R en mij is er dus super veel spanning, ik krijg hem niet uit mijn hoofd en ik zie hem dus elke vrijdag, waar mn vriend bij is. Dit is allemaal gister gebeurd, en nu moet ik volgende week vrijdag dus doen alsof er niks aan de hand is terwijl we allebei ons heel erg tot elkaar aangetrokken voelen en ik echt niks anders wil dan hem zoenen. Hij zegt ook dat ie het heel graag wil, maar dat het toch echt bij mij ligt; niet zolang mijn vriend het niet oke vindt.

Ik vind het nu heel lastig wat ik moet doen en of ik dit aan mijn vriend moet vertellen. Ik kan namelijk echt niet normaal tegen hem doen, heb geen zin meer in seks met hem en loop de hele tijd met een steen in mijn maag.
Iemand tips?

ScratchingTheItch

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 18 januari 2021, 18:52:47 »
Je hebt je partner bedrogen en die R is er in mee gegaan. Als een jongen bereid is om met de vriendin van zijn eigen kameraad vreemd te gaan, kun je verwachten dat ie jou datzelfde ook ooit gaat flikken, hoe sexy je 'm nu mag vinden. Dat het niet goed zit tussen jou en je partner is duidelijk. Neem hem op z'n minst serieus genoeg om hem niet meer aan het lijntje te houden, want dit is bedriegerij.

Edit: ik lees nu wat beter dat hij het zoenen bewust afhield ivm die kameraad, da's dan wel weer correct. Maar dat geflikflooi verder... not good.
« Laatst bewerkt op: 22 januari 2021, 21:37:13 door ScratchingTheItch »

Floortje92

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 26 januari 2021, 13:27:26 »
maar.... liefde aantrekkingskracht hoe ver je kunt gaan wat er gebeurt als je de grenzen opzoekt, komop we zijn wel jong, het kan gebeuren. je moet wel voor jezelf nadenken inderdaad of er misschien iets mist in je relatie wat nu pas duidelijk wordt voor jezelf. dat is altijd het lastige lijkt me.
succes en liefs

Pizzapuntje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 26 januari 2021, 14:08:50 »
Hi Eva,

Misschien moet je je afvragen of jouw vriend je nog wel gelukkig maakt (en andersom). Ik begrijp dat je heel veel van hem houdt en hem kwijtraken eng kan klinken, maar als je nu al toegeeft de laatste tijd veel onenigheden te hebben, is het misschien toch wel beter hier een gesprek over te hebben.

Ook moet je jezelf afvragen of R echt relatie materiaal is of dat dit alleen spannend is omdat je hem niet kan krijgen. R geeft aan jou ook graag te willen, maar bedoelt hij hiermee niet gewoon voor 1x?

Het is natuurlijk niet helemaal eerlijk tegenover je vriend als dit elke keer achter zijn rug om blijft gebeuren. Ik zou er mee oppassen, omdat je iemand echt heel erg mee kan kwetsen.

Het is jouw beslissing, maar bedenk wel dat je nog hartstikke jong bent en van het leven moet genieten!