Auteur Topic: 17 en nog nooit gezoend  (gelezen 1233 keer)

anoniempje

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 januari 2020, 18:47:19 »
hey girls, ik ben 17 en ik heb nog nooit gezoend enzo, ook nog nooit "fix" gehad ofz. jongens vinden mij gewoon niet leuk ofzo. het is niet dat ik iemand ben zonder vrienden ofzo, ik heb gewoon n vriendinnen groep en ben niet zo,n onzeker type die heel rustig is zegmaar. ben ik de enige of is dit herkenbaar??
be honest  :?:

AnnavdB

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 januari 2020, 21:38:53 »
Ik zou me er niet te veel zorgen om maken, je bent nog jong. Ik kreeg pas mijn eerste echte zoen toen ik 19 was en dat is ook mijn enige echte relatie.

Ik zou er niet te veel naar op zoek gaan, het rustig op je af laten komen en jezelf open stellen voor jongens. Dan komt het vanzelf!

Loïs

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 07 januari 2020, 16:42:50 »
Ik zou me er zeker niet te druk om maken. Misschien vinden jongens je wel leuk maar herken je de signalen niet. Een vriendin van mij is 21 en heeft nog nooit gezoend. Het komt vanzelf.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 08 januari 2020, 18:37:40 »
Ik zou me er niet te veel zorgen om maken, je bent nog jong. Ik kreeg pas mijn eerste echte zoen toen ik 19 was en dat is ook mijn enige echte relatie.

Ik zou er niet te veel naar op zoek gaan, het rustig op je af laten komen en jezelf open stellen voor jongens. Dan komt het vanzelf!
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

NV19

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 28 april 2020, 17:04:41 »
Ik heb precies hetzelfde, ben 19 en ook nog nooit echt fix of iets gehad. Vriendinnen om me heen wel en hebben ook seks en dat maakt me extra onzeker. Ben er wel aan toe maar waar vind je iemand? En vooral in deze crisis.
Het is lastig maar ergen denk ik, er komt een dag en dan is er iemand. Maar het duurt me te lang.
En doordat het voelt alsof je de enige bent wordt het ook alleen maar lastiger en wordt je er onzeker over.

Francexo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 09 mei 2020, 09:47:38 »
Hey, zeker geen zorgen om maken! Het moet vanzelf gaan...
Maar als je echt eens iemand wilt zoenen ofzo zou ik gewoon eens naar een feestje gaan (genoeg kandidaten ;) ). Dus, zeker niet forceren!!

cherrypie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 10 mei 2020, 02:16:44 »
Ik had op mijn 16e voor het eerst gezoend, sommige zijn er wat eerder bij, sommigen wat later

Zoenen stelt echt niet zoveel voor, je voelt je erna niet anders ofzo. Wacht gewoon tot het goed voelt en dan gebeurt het wel een keer. Zoiets hoef je niet te haasten. Ik heb vriendinnen van 20 die ook nog niet hebben gezoend, terwijl het ook niet aan hun uiterlijk of whatever ligt maar zij zijn er nog niet zo mee bezig.

setyourmindfree

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 10 mei 2020, 13:40:42 »

ik zou er niet op zoek naar gaan en gewoon wachten totdat je iemand tegenkomt
je kan beter ontgroend worden door iemand die je leuk vind dan door iemand die je amper kent.
ik heb voor geen een jongen waar ik gezoend mee heb gevoelens gehad, en ik wou dat ik alles nog kon terugdraaien. het komt allemaal vanzelf, no worries xxx