Auteur Topic: zijn jongen altijd vaag  (gelezen 396 keer)

Kaasdipje

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 juli 2019, 11:48:37 »
Hoi hoi,

er is een jongen die heel veel interesse in mijn toonde. hij wist dat ik toen der tijd een vriend had dus het bleef alleen bij complimentjes. Helaas ging mijn relatie uit en toen ik het deze jongen vertelde deed hij meteen ze best. Hij wilde dat weekend meteen met me mee naar huis gaan, wat ik niet gedaan had maar de volgende drag drong hij aan of hij bij mij de jacuzzi mocht.

Hij was heel beleefd en voorzichtig. hij vertelde dat hij me 4 jaar geleden wel is met mijn ouders op een plek zag en 2 jaar geleden ook een paar keer op een station een maar steden verder op (laat dus wel merken dat hij de afgelopen jaren heeft opgelet)

Hij woont nu opzicht zelf in rotterdam (25 km van mijn woonplaats vandaan) hij komt af en toe nog wel is in het weekend thuis bij zijn ouders en om zijn vrienden te zien.

We hebben continu app contact gehad en hij zij meteen dat hij de week er op ook in mijn woonplaats zou zijn en of hij misschien zaterdag avond kon langskomen. We hebben elkaar weer gezien (en seks gehad)

Het schijnt best wel een lul te zijn, dus ik dacht eigenlijk dat hij na de seks wel weer klaar met me zou zijn. Heb uiteindelijk toch weer appjes gekregen hoe me dag was en dat hij het gezellig vond.

2 weken later was hij weer in mijn dorp. Er was een feestje waar we beide heen zouden gaan, hij heeft mij alleen op dit feest helemaal niet aangekeken en stond overal waar ik stond en danste met iedereen waar ik mee danste behalve mij. Het maakte mij behoorlijk boos omdat we nu al bijna een maand dagelijks contact hadden. Op een gegeven moment kreeg ik aandacht van een aantal andere oudere gasten en toen kreeg ik meteen een appje van hem of we naar huis gingen. Ik had mezelf voorgenomen het niet te doen vanwege zijn stomme gedrag maar ben toch gegaan en heb bij hem geslapen.

Achteraf geen spijt van gehad omdat we elkaar beter hebben leren kennen de volgende ochtend en het oprecht heel gezellig was. Hij vertelde dat ze ouders ook op het feestje waren en dat hij een keer heel hard moeders zei toen ik achter hem stond (laat weer zien dat hij wel degelijk me in de gaten houdt)

nu appen we dus nog steeds, hij had een week geleden voorgesteld of ik aankomend weekend in rotterdam wil slapen. Ik weet alleen of dit nog doorgaat aangezien ik het weekend daar voor ook al bij hem geslapen had... heb hem er over geappt, hij zei 'ja kan wel' maar klonk niet heel enthousiast. Ik sprak hier hem op aan en kreeg vervolgend een appje dat hij het anders ook nooit voorgesteld had. (hij wil het dus wel)

Nu komt het punt waarop ik dus vast loop. Hij is gewoon heel saai en kortaf op app, ik snap dat sommige mensen gewoon niet goed in appen zijn (hij werkt ook 5 dagen in de week) maar heel veel berichtjes zijn kortaf en kappen steeds weer het gesprek af. Vaak ook wel het gevoel dat het vooral uit mij moet komen... Gister nog geappt over het slapen van het weekend, vervolgens zei hij slaap lekker maar zoals vandaag heb ik nooit meer een appje gehad...

Ik begin al vaak genoeg een gesprek en onderwerpen dus ik vertik het ook een sportvan om nu weer een gesprek te beginnen, en vraag me nu ook af of het slapen wel echt gemeend is
« Laatst bewerkt op: 11 juli 2019, 12:03:02 door Kaasdipje »

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 juli 2019, 09:52:24 »
Ga een gesprek met hem aan in real life. Dat is de enige manier om erachter te komen.
la vie est belle

Zelda3000

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 juli 2019, 01:48:14 »
ik begrijp volkomen waar je mee zit ik zit in een iets andere situatie maar ook weer niet (i know beetje vaag haha) Maar ik heb dus zon 3 maanden geleden ook een jongen leren kennen waar ik elke dag mee appte en hij begon de gesprekken altijd (Hij moet rond 8 uur beginne met werken dus rond die tijd appte hij me altijd ) we zien elkaar ook zon 2x in de week (ook zoenen en de hele mikmak) maar de laatste week appt hij me nauwelijks terug en als ik niet begin appt hij me ook gewoon de hele dag niet. Altijd korte antwoorden krijg ik terug en geen enkele moeite om het gesprek gaande te houden. zoals ik al zei mijn situatie is niet precies zoals die van jou  (heb mijn complete situatie niet uitgelegt want dat zit je denk ik nog een uur te lezen haha) maar ik begrijp wel volkomen wat je voelt maar tips om je te helpen heb ik helaas niet want ik zit er zelf flink mee in de knoop helaas maar hoop dat het allemaal snel duidelijk word voor je

sethabrikoos

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 15 juli 2019, 19:30:51 »
Ga een gesprek met hem aan in real life. Dat is de enige manier om erachter te komen.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 21 juli 2019, 12:04:26 »

Inderdaad dit. Sommige mensen houden niet van appen en zien dan ook niet in hoe hun reactie op jou overkomt.
Mooier kan het niet --- Wil jij ├ęcht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!