Auteur Topic: Wat moet ik doen?? Hopeless crush??  (gelezen 2049 keer)

Jolijn

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 05 juni 2018, 07:48:49 »
Hii, ik heb een klein probleem. Laat ik bij het begin beginnen voor dit lange verhaal wat begint 10 jaar terug. Toen ik 4 was, ging ik naar de kleuterklas. Daar werd ik op de eerste dag bevriend met twee jongens. Een paar jaar later (in groep 3) kreeg ik een relatie met een van de twee. De ander ging weg van school in groep 5. Ik had toen nog steeds een relatie. Ongeveer een jaar geleden in de brugklas gingen we uit elkaar, we waren uit elkaar gegroeid. Maar je denkt waarschijnlijk, waar gaat dit verhaal heen? Nou, daar kom ik nu... Vorig jaar had ik bij gym mijn knie uit de kom gehaald. Slimme ik... Daardoor moest ik met de lift om op een andere verdieping te komen. Daar was altijd, wanneer ik met de lift moest, een jongen die me heel erg bekend voor kwam. Maar ik wist dus niet wie dat was. Een paar maanden later, had ik met drama bij mij op school een kerst toneelstuk. Daar was hij ook. We hebben de hele tijd backstage gepraat, en ik dacht dat ik hem nu echt herkende. Die dag erna kwam hij naar mij toe lopen, en toen wist ik wie hij was. Hij was die andere vriend uit de kleuterklas! Sindsdien zijn hij en ik erg close. Zo close, dat ik verliefd op hem ben geworden. Ik had wat voor hem geregeld op Valentijnsdag, maar hij had niks door. Die zelfde dag hoor ik van een vriendin van mij dat hij dus blijkbaar al een relatie heeft (wat dus niet zo is). Ondanks dat heb ik de hoop niet opgegeven, want een paar dagen later, vertelde hij dat hij mij bij de kleuters leuk vond... :blink: Een paar weken terug waren we aan het appen, en vroeg hij random:'Btw, mensen zijn nieuwsgierig. Vind jij mij leuk?'. Ik was toevallig met mijn vriendin. Zij zei dat ik gewoon moest liegen, maar ik wil juist niet liegen tegen mijn vrienden, dus heb ik hem gezegd dat ik hem leuk vind. Hij was zo van: Oh, oki!. Dus sindsdien zijn we gewoon vrienden. Alleen zo denken mijn ouders, en zelfs wiskunde docente niet! Vorige week maandag hadden wij afgesproken om te gaan gamen. Als ik won, mocht ik wat bedenken dat hij voor mij moest doen. Ik had dus twee keer gewonnen, en moest wat bedenken. Ik kon niks bedenken, maar hij had wel wat bedacht voor in mijn 'situatie'. Hij zei dat als hij mij was, dat hij mij moest zoenen... Dat heb ik uiteindelijk niet gedaan. Alleen die hele middag vroeg hij of ik het zeker wist. Hij knuffelde me de hele tijd (dat we knuffelen is normaal voor ons, maar de hele tijd?!). En sindsdien weet ik niet wat ik moet doen. Zouden jullie me kunnen helpen?

Sinds ik jullie hulp heb gehad, zijn hij en ik nog closer geworden. Maar, nu negeert hij me op Whatsapp, maar ook persoonlijk. Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen. De laatste tijd zit hij ook heel depri alleen in de aula. Ik heb wel al met hem gepraat, maar ik weet niet wat er aan de hand is... Heb ik iets fout gedaan, of ligt het aan hem? :angry:
« Laatst bewerkt op: 26 juni 2018, 15:37:58 door Jolijn »
-xxx-

Roses

• Global Moderator
  • Take time to smell the roses 🌹
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 05 juni 2018, 16:40:35 »
Maar hij heeft toch al een vriendin? Dan zou ik niks doen, want hij is niet vrijgezel...
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Jolijn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 05 juni 2018, 16:47:56 »
Check update
was het vergeten om erbij te zetten
-xxx-

« Reactie #3 Gepost op: 05 juni 2018, 17:57:41 »
Ik raad je aan om hem gewoon mee uit te vragen. Hij weet dat je hem leuk vindt en als dat niet wederzijds was had hij je wel laten merken dat hij afstand wilde. Waarom zet jij zelf de eerste stap niet? Mocht hij je toch afwijzen, dan is dat beter dan over drie maanden afgewezen worden. In ieder geval veel succes

Jolijn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 12 juni 2018, 08:29:48 »
Bedankt voor de tip! Toevallig vroeg hij mij vorige week vrijdag (09-6-2018) uit, en hebben we in een park bij mij in de buurt de hele tijd over van alles en nog wat gepraat...

Maar ik zal hem ook een keer uitvragen! Nogmaals bedankt!
-xxx-

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 12 juni 2018, 09:55:52 »
^^Hahah, wat leuk! Ik hoop dat het wat wordt :)
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Jolijn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 12 juni 2018, 18:53:45 »
Ik ook! Hij stelde zelfs voor om in de zomervakantie te gaan logeren!
-xxx-

Jolijn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 13 juni 2018, 15:26:14 »
Okay, breaking news. Ik was net (13-6-2018) op school loner. Mijn crush, de jongen waar dit over gaat, kwam naar mij toe. Hij vertelde dat als ik niet wist wat ik hem kon laten doen, hij mij nu zou zoenen. Maar ik wist niks, dus zoende hij me (gelukkig waren mijn vriendinnen er niet). Maar hij zoende me niet een keer, maar drie keer. Eigenlijk had hij les, maar hij kwam gewoon naar mij toe. Toen hij weer naar de les ging, zoende hij me nog even snel op mijn wang, en ging hij weg... :huglove:
« Laatst bewerkt op: 13 juni 2018, 17:09:30 door Jolijn »
-xxx-

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 13 juni 2018, 15:38:46 »
^^Ah wat lief! Maar is dat dan nog van die weddenschap of is het nu echt serieus tussen jullie?

Jolijn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 13 juni 2018, 16:56:46 »
Helaas was het nog van de weddenschap, maar het leek alsof hij meer wilde... :blush:
-xxx-

Frecklecheek

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 13 juni 2018, 20:04:48 »
Dat klinkt als een jongen die jou stiekem gewoon voor zichzelf wil! Je hebt het maar getroffen hoor!  :love:

Hij MOET je wel leuk vinden. En weet je wat? Als je 't niet zeker weet, vraag het hem dan gewoon! Jullie zijn immers super close. Vraag gewoon: "Hey, van laatst, je weet wel, op school, toen je me zoende... Was dat nou écht alleen voor die weddenschap? Of vind je me nou ook leuk? Je mag gewoon eerlijk zijn hoor!" En vergeet dan niet lief naar 'm te lachen, hihi!

En hey, hij zei toch "als ik jou was zou ik mij nu vragen om je te te zoenen"? Dat is volgens mij gewoon een hint. Als hij je niet leuk zou vinden, zou hij je niet eens op dat idee WILLEN brengen.

Conclusie: hij vindt je leuk, hij speelt met je gevoelens, OF hij is gewoon een fuckboy. In dat geval mag je gerust nog een keer komen klagen. Maar daar ga ik niet van uit!

Sorry voor de enthousiasme... ik denk namelijk dat je wellicht je nieuwe "bae" hebt gevonden. <3

Jolijn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 14 juni 2018, 07:26:36 »
Dat klinkt als een jongen die jou stiekem gewoon voor zichzelf wil! Je hebt het maar getroffen hoor!  :love:

Hij MOET je wel leuk vinden. En weet je wat? Als je 't niet zeker weet, vraag het hem dan gewoon! Jullie zijn immers super close. Vraag gewoon: "Hey, van laatst, je weet wel, op school, toen je me zoende... Was dat nou écht alleen voor die weddenschap? Of vind je me nou ook leuk? Je mag gewoon eerlijk zijn hoor!" En vergeet dan niet lief naar 'm te lachen, hihi!

En hey, hij zei toch "als ik jou was zou ik mij nu vragen om je te te zoenen"? Dat is volgens mij gewoon een hint. Als hij je niet leuk zou vinden, zou hij je niet eens op dat idee WILLEN brengen.

Conclusie: hij vindt je leuk, hij speelt met je gevoelens, OF hij is gewoon een fuckboy. In dat geval mag je gerust nog een keer komen klagen. Maar daar ga ik niet van uit!

Sorry voor de enthousiasme... ik denk namelijk dat je wellicht je nieuwe "bae" hebt gevonden. <3

Heel erg bedankt! Toevallig denken mijn vriendinnen er ook zo over! Waarschijnlijk zie ik hem straks weer als ik naar school ga, dus zal ik een goed moment uitzoeken om het te vragen!

En eh, geen probleem dat je zo enthousiast bent!
-xxx-

Jolijn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 17 juni 2018, 10:31:22 »
Okay, kleine update. Hij heeft mij mee uitgevraagd naar het schoolfeest over een week. Ik heb meteen ja gezegd, want deze kans laat ik niet schieten!

Ik kan nu al niet wachten!
-xxx-

Jolijn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 23 juni 2018, 09:38:34 »
Okay, ik heb dus geprobeerd om hem te vragen, maar we zien elkaar steeds minder... Vaak zie ik hem heel kort (als ik naar een ander lokaal loop), en dan zwaait hij heel verlegen naar me. Dit is totaal niet normaal, want je kan altijd vanaf de andere kant van de gang al horen dat hij in de buurt is...

Zoals ik al eerder heb geschreven, heb ik binnenkort een schoolfeest waar hij mij dus heeft mee gevraagd. Zal ik proberen om hem dan te vragen?
En nu negeert hij me op Whatsapp... :angry2:
« Laatst bewerkt op: 24 juni 2018, 13:25:12 door Jolijn »
-xxx-

clairex

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 24 juni 2018, 13:27:09 »
Okay, ik heb dus geprobeerd om hem te vragen, maar we zien elkaar steeds minder... Vaak zie ik hem heel kort (als ik naar een ander lokaal loop), en dan zwaait hij heel verlegen naar me. Dit is totaal niet normaal, want je kan altijd vanaf de andere kant van de gang al horen dat hij in de buurt is...

Zoals ik al eerder heb geschreven, heb ik binnenkort een schoolfeest waar hij mij dus heeft mee gevraagd. Zal ik proberen om hem dan te vragen?
En nu negeert hij me op Whatsapp... :angry2:

Ja ik zou gewoon op dat schoolfeest hem vragen wat hij nou van je vindt. En dat ie je negeert, dat kan heeel veel redenen hebben, jongens zijn raar en onlogisch hahaha dus idk maar ik zou t m gewoon vragen!

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 24 juni 2018, 13:37:37 »
Huh, waarom wil je hem vragen, als hij jou al gevraagd heeft? :fieuw:

Jolijn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 25 juni 2018, 07:38:36 »
Huh, waarom wil je hem vragen, als hij jou al gevraagd heeft? :fieuw:

Ik wil vragen of hij meer dan vrienden wil zijn :wink2:
-xxx-

Jolijn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 27 juni 2018, 16:48:21 »
Hij heeft eindelijk gereageerd. Hij had het erg druk zei hij, en hij had een rare vraag...

Zijn vraag was niet of ik een relatie met hem wilde, hij vroeg of ik zijn 'friend with benefits' kon zijn (voor de mensen die niet weten wat dat is: dat is iemand met wie je geen relatie hebt, maar wel zoent en meer). Ik dacht effe: WTF?! Ik heb uiteindelijk nee gezegd, want tja...

Wat moet ik nu in hemelsnaam doen??
-xxx-

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 27 juni 2018, 20:20:02 »
^Nooo, wat balen.
Ik zou niks meer doen; als je daarmee akkoord gaat, voel je je alleen maar rotter als hij het afkapt. Ik denk dat je hem maar moet laten en vooral leuke dingen moet doen voor afleiding.

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 27 juni 2018, 22:40:11 »
^Nooo, wat balen.
Ik zou niks meer doen; als je daarmee akkoord gaat, voel je je alleen maar rotter als hij het afkapt. Ik denk dat je hem maar moet laten en vooral leuke dingen moet doen voor afleiding.

Ja inderdaad! Wel echt jammer!
Wel vreemd dat een 14-jarige al fwb wilt :")
En wat @Eevee al zei, als je hierin meegaat, denk ik dat je je alleen maar rotter gaat voelen, want hij 'gebruikt' je dan gewoon

Jolijn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 28 juni 2018, 07:27:04 »
Ja inderdaad! Wel echt jammer!
Wel vreemd dat een 14-jarige al fwb wilt :")
En wat @Eevee al zei, als je hierin meegaat, denk ik dat je je alleen maar rotter gaat voelen, want hij 'gebruikt' je dan gewoon

Ik vond het ook al erg vreemd dat hij dat wil. Ik ben een jaar jonger dan dat hij is, en dat maakt het allemaal nog erger. Ik heb gelukkig nee gezegd, want dit ga ik echt niet doen! Ik zal veel leuke dingen gaan doen vooral met mijn vriendinnen voor afleiding.
Ik heb nu wel nog een probleem, hij vroeg of ik binnenkort langs kon komen voor de gezelligheid. Zal ik dit dan nog wel doen? Of toch maar niet? (Srry, ik heb niet echt ervaring hiermee, dus vraag ik veel dingen)
-xxx-

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 28 juni 2018, 13:31:20 »
Wtf mensen van 15 die fwb willen.

Maar nee absoluut niet langsgaan. Hij wil alleen seks.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 28 juni 2018, 21:42:22 »
Niet langsgaan, lijkt erop dat hij inderdaad alleen maar die insteek heeft.

Jolijn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 29 juni 2018, 07:20:21 »
Heel erg bedankt!

Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het verder gaat!

Ik kwam hem gisteren wel op school teen, en hij kwam naar me toe gewoon heel normaal, maar ik zag aan hem dat hij het erg awkward vond. Ik dacht: Na ja, eigen schuld he?!

-xxx-

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 29 juni 2018, 13:23:22 »
^Vind ik ook, eigen schuld.
Lekker laten gaan die knul, je verdient het om een leukere jongen te ontmoeten. :-)