Auteur Topic: Vriendje en ex  (gelezen 224 keer)

Girll_x

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 september 2020, 00:18:53 »
Hey meiden,

Ik ga nu 1,5 jaar met mijn vriend en in principe gaat alles goed op een paar dingen na.

Maar.. de laatste tijd zit ik met mijn hoofd best vaak bij mijn ex. Dit is al bijna 2 jaar uit maar we spreken elkaar nog regelmatig op snapchat, hierdoor weet ik ook dat hij het graag opnieuw met mij wilt proberen. Het is destijds uit gegaan omdat we nog jong waren en we niet bij elkaar om de hoek woonden waardoor we elkaar niet vaak zagen.

Ik heb het gevoel dat onze levens veel meer bij elkaar passen ivm studie, vrienden en toekomstperspectief dan die van mij en mijn vriend.

Mijn ex is aan het studeren en heeft een best druk leven net als ik, terwijl mijn vriend nu thuis zit en niks aan het doen is qua studie/werk sinds maart, waar ik me wel aan stoor. Vooral omdat ik wel altijd bezig ben met werk/studie. Dit heb ik ook vaker aangegeven maar er veranderd niets. Hij wilt wel verder studeren zegt hij maar er zit niet echt actie in en ik heb geen zin om hem de hele tijd te pushen.

Aan de andere kant zit er ook in mijn hoofd dat de situatie van mijn vriend over een jaar weer helemaal anders kan zijn en hij wel een leven heeft wat meer bij mijne aansluit omdat we nu nog jong zijn (20 jaar).

Ik ben nu best in de war en weet niet goed wat ik moet. Als ik dit aan mijn vriend vertel weet ik zeker dat hij niet verder met mij wilt. Aan de ene kant wil ik mijn ex wel een keer zien om te ontdekken of er echt gevoelens zijn maar dit voelt niet eerlijk tegenover mijn vriend.

Heeft iemand van jullie misschien een tip?

Liefs

FlowerYoongi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 september 2020, 08:47:16 »
zolang er niets gebeurt tussen jou en je ex doe je niets fout. je zou een keer vriendschappelijk koffie kunnen gaan drinken met hem, en zien hoe je je voelt.

ik snap je verwarring wel. ik ken je situatie niet, dus ik heb verder geen advies voor je. succes meis