Auteur Topic: Vriendinnen zeggen dat ik “saai” ben.  (gelezen 533 keer)

honestlyme

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 04 december 2018, 18:47:43 »
Mijn vriendinnen (13) laten zich heel erg beïnvloeden door jongens en zijn daar helemaal mee bezig. Ze laten jongens ook gewoon aan hun zitten ens. Ik ben daar helemaal niet van en ik wil gewoon zo ver mogelijk van jongens vandaan blijven whaha 😂 Nu zeggen ze dat ik “saai” ben en dat ik echt wat “losser” moet worden.
Zou ik wat losser moeten worden??😬
Xoxo me 🖤

Sadsloth

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 04 december 2018, 18:48:53 »
Nee, wees gewoon jezelf. Jouw tijd komt nog wel!
Alles is zo donker

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 04 december 2018, 19:05:40 »
Je moet helemaal niks, altijd doen wat jij zelf wil doen en zelf fijn vindt. Op mijn 13e was ik pas net klaar met barbies spelen en moest ik ook niks van het andere geslacht weten.
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

sethabrikoos

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 04 december 2018, 19:10:16 »
Je moet helemaal niks, altijd doen wat jij zelf wil doen en zelf fijn vindt. Op mijn 13e was ik pas net klaar met barbies spelen en moest ik ook niks van het andere geslacht weten.

Zoals al Crystalfire al zegt, doen wat jij zelf fijn vindt:)

Stoerchick

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 04 december 2018, 19:13:03 »

eens met wat hierboven gezegd wordt.
de een is eerder met jongens bezig dan de ander ik begon op op 16de ongeveer pas intresse te krijgen in jongens.

Strawberry

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 05 december 2018, 16:11:49 »
Ja, herkenbaar. Ik was ook pas op veel latere leeftijd bezig met jongens, dit in tegenstelling tot mijn vriendinnen. Maar daar is echt niks mis mee! Gewoon lekker jezelf blijven.

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 05 december 2018, 16:40:07 »
het is niet dat je vriendinnen dat denken, dat het ook de waarheid is. (Of beter JOUW waarheid)

Als zij al losbollig willen/durven/kunnen zijn op 13 jaar. Mij best. Zolang ze niemand kwaad doen en zichzelf niet in gevaar brengen, heb ik daar geen problemen mee.
Als jij nog altijd bezig bent met kind zijn en af en toe eens een springtouw vastpakt, spelletjes speelt en je niet bezig bent met losbollig zijn. Ga je gang, je doet hier niemand kwaad mee. Daardoor ben je niet minderwaardig ofz? Het is geen race. Het is geen schande dat je "achter blijft". (wat al belachelijk is... Achterop lopen ...)
Tegenwoordig "moet" je precies al zoveel doen wanneer je een tiener wordt. Er is zoveel druk achter de eerste kus, de eerste keer, de eerste wat dan ook :') (en vooral WIE de eerste is).
Geniet van het leven, je tijd komt wel.
Ik was op die leeftijd ook totaal niet met zoiets bezig. Vanaf 16 jaar begon ik wat meer rond te kijken naar het andere geslacht maar daarvoor had ik geen interesse om me ermee bezig te houden.
Ain't no rest for the wicked!

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 05 december 2018, 19:53:05 »
Hoezo ben jij saai als je dat op je 13e niet wil doen? Is vrij normaal hoor om op je 13e nog een groentje en maagd te zijn. Als jij iets niet wil, vooral niet doen dan. Het is jouw lichaam en jouw leven. Jouw vriendinnen hebben niks te zeggen over wat je wel en niet wil doen. Dus luister gewoon goed naar wat jijzelf wil, en als die vrienden het er niet mee eens zijn en je anders een “loser” vinden, is het misschien beter om andere vriendinnen te zoeken
la vie est belle

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 05 december 2018, 20:25:54 »
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 06 december 2018, 18:18:23 »
Nogal shocking dat ze 13 zijn en zich al zo laten aanraken, eerlijk gezegd. Je moet doen waar jij je zelf goed bij voelt, ongeacht wat anderen daarvan zeggen of vinden.
Ik was Encore.
''Hope that we feel this, feel this way forever.''

honestlyme

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 06 december 2018, 18:40:20 »
Dankjulliewel voor jullie reacties❣️
Xoxo me 🖤

Rebekah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 06 december 2018, 22:48:10 »
Gewoon doen waar je je goed bij voelt meis! Niks overhaasten :)
handtekening