Auteur Topic: Vriendin vindt seks heel spannend  (gelezen 1310 keer)

lalala

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 juni 2019, 21:45:33 »
Hallo,

ik heb een klein dingetje waar ik mee zit en wil graag even wat meningen erover horen 😊
Sinds een paar maanden ben ik aan het praten met een leuk meisje (ik ben zelf ook een meisje trouwens). Sinds anderhalve maand zijn we echt aan het daten, heb haar nu 8x gezien in totaal en ze is ook al een keertje blijven slapen.
Het voelt heel vertrouwd en we hebben het heel gezellig samen.
We hebben al meerdere keren gezoend en een beetje gevoeld en geknuffeld enzo.
Maar op een gegeven moment stopt ze altijd. Ze zegt dat ze wel graag verder wil gaan en zich fijn voelt bij me, maar ze vind het ook heel eng en spannend. Wat ik snap, dat vind ik ook. Ik vraag me alleen af hoe ik haar het vertrouwen kan geven dat niets hoeft, maar als ze er aan toe is het goed komt. Want soms liggen we echt uren op bed te zoenen en knuffelen en kletsen, maar durven we allebei niet verder te gaan. Hoe pak ik dit aan? Ik wil niet over haar grens heen gaan, maar ik merk wel dat er een bepaalde spanning is en zou wel verder willen gaan. Hoe kan ik subtiel laten merken dat ik haar wil, zonder dat ik iets doe wat zij nog niet wil?
« Laatst bewerkt op: 12 juni 2019, 18:19:53 door lalala »

Eden

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 juni 2019, 14:46:00 »
Jullie hebben elkaar 8 keer gezien, dus op zich is dat nog niet mega lang. Waarschijnlijk is ze er nog gewoon niet klaar voor! Die spanning die er hangt is een goed iets, ze vind je aantrekkelijk en er is chemie. Laat je gewoon lekker leiden door hoe fijn het is samen en stapje voor stapje ga je dan echt wel verder.

+ Praat er misschien gewoon over :)
was Taurus.