Auteur Topic: Vreemde collega  (gelezen 1559 keer)

flowerpower

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 maart 2018, 20:30:26 »
Hoi allemaal,
Er is een jongen op mijn werk die nogal raar tegen mij doet sinds een tijdje. Die jongen praatte niet met mij want we werkte niet op dezelfde afdeling, maar ik zag hem wel steeds kijken naar mij. Nu ben ik verplaatst naar de afdeling waar hij ook werkt en zoekt hij steeds een discussie met mij; hij bemoeit zich steeds met mij en denkt dan gelijk te hebben als ik zeg van oke jij hebt gelijk zegt hij dat ik geen discussie aandurf. Hij geeft mij ook bijnamen. Als ik ergens kom, steekt zijn been uit en hij kijkt me dan heel ondeugend aan alsof ik het leuk vind. Laatst betrapte ik hem erop dat hij mij aan het zoeken was, ik stond aan de andere kant van de werkvloer voor een vitrine en hij was uitgebreid aan het zoeken waar ik was. Het gekke is dat hij alleen zo tegen mij doet Als ik aan het vegen ben trapt hij het weg en gaat hij uitgebreid kijken, ik vraag hem of hij weg wilt gaan maar hij blijft staan. Hij zit van een afstand te lachen en kijken ik vraag hem of hij het kan zien en gaat gewoon verder. Paar dagen later moest ik weer met hem werken en was hij weer heel plagerig, steeds de vriezer beetje tegen me aanduwen of pootje haken of het bakje perongeluk tegen mijn hoofd aanstoten (niet hard hoor). Het gekke is dat hij wel steeds naar mij kijkt en dan lacht erbij, als ik dan zeg niet zo kijken ik kan daar niet tegen, zegt hij zal ik onthouden. Of er zit zogenaamd een blaadje sla in mijn haar wat niet zo is.. Mijn medecollega's zeiden ook tegen hem meisjes plagen kusjes vragen he, hij zei nee en werd echt knalrood. Ondertussen liet hij ook van alles vallen alsof hij heel zenuwachtig is. Andere denken dat hij mij leuk vind maar soms maakt hij ook een lullige opmerking als andere jongens erbij zijn. Wat denken jullie hiervan?

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 13 maart 2018, 21:45:37 »
Ik denk dat hij je wel ziet zitten maar: Zo'n lul zou ik niet willen als vriendje hoor, hoe kinderachtig.

nou,
Ik kan met zo'n gedrag van hem niet om. Ik zou vragen om van afdeling te veranderen of gewoon op de man afstappen en gewoon duidelijk zijn met jouw grenzen.
Wat vind jij van de hele situatie?
Zie je hem wel zitten?
Ain't no rest for the wicked!

flowerpower

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 maart 2018, 21:58:03 »
Ik vind hem echt wel een leuke jongen om te zien maar ik vind zijn gedrag lastig. Opzich als hij een keer met me op date zou willen zou ik ja zeggen maar als hij dan zo gaat doen ben ik weg. Misschien weet hij zich geen houding te geven bij mij.

Eden

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 14 maart 2018, 02:36:27 »
Klinkt alsof hij je ziet zitten, maar ik zou zo afknappen op zijn gedrag he. Jeetje. :')
was Taurus.

Foxiane

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 14 maart 2018, 09:49:20 »
Hij ziet je wss wel zitten, maar pakt het gewoon heel erg verkeerd aan. Ik zou zelf ook afknappen op dit gedrag.

flowerpower

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 14 maart 2018, 21:36:04 »
Hij pakt het inderdaad helemaal verkeerd aan maar op zijn gekke actief knap ik wel af maar ik zie het op de manier hoe hij het doet, het is allemaal wat schattiger ofzo. Ik werk vrijdag met hem maar ik kijk het dan even aan.

flowerpower

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 14 maart 2018, 21:37:05 »
actief moet acties zijn

kusnmfsxo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 15 maart 2018, 10:38:09 »
Hij pakt het inderdaad helemaal verkeerd aan maar op zijn gekke actief knap ik wel af maar ik zie het op de manier hoe hij het doet, het is allemaal wat schattiger ofzo. Ik werk vrijdag met hem maar ik kijk het dan even aan.

Ja hij vind je sws leuk, hij wilt je aandacht etc maar alleen zoekt ie dat via een verkeerde manier en irritant tho

flowerpower

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 17 maart 2018, 19:51:36 »
Nou ik heb gisteren met hem gewerkt en zijn ''leuke'' vrienden waren er ook bij. Hij begon mij dit keer te irriteren en soms gemeen te doen maar ook had hij allemaal onzin verhalen, hij vroeg bijvoorbeeld of ik nog maagd was uit het niets. Ook zei hij tegen zijn vrienden ken je A (mijn beste vriendin noem haar maar even A) ze is echt raar he, vervolgens keek hij naar mij omdat hij dat weet. Ook een andere vriendin van me zou zogenaamd met hem gechat hebben en gezegd hebben dat ze mij niet mag dit is natuurlijk niet waar want ik heb het nagevraagd. Ik zie steeds dat hij naar mij kijkt, als je ziet dat iemand kijkt kijk je automatisch terug maar dan zegt hij van wat kijk je en al die vrienden denken dat ik hem leuk vind :hamer:  Later stond ik alleen en liep hij langs mij en gaf mij een kusgebaar, niet met je hand een luchtkus maar meer alsof je je lippen tuit en dat zoengeluid maakt. Ik keek hem aan van juist en hij bleef achterom kijken met die welbekende blik van hem. Later sprak ik zijn vriend alleen aan met waarom hij zo doet en hij denkt dat hij me leuk vind door de manier hoe hij naar me kijkt.
Sorry voor dit lange drama verhaal maar ik vind dit een aparte manier om interesse te tonen..

Nadia_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 17 maart 2018, 20:50:20 »
Wow, wat een irritant gedrag zeg. Ik zou het heel vervelend vinden als iemand zo tegen mij zou doen. In feite zet hij je gewoon voor schut in het bij zijn van zijn vrienden (door te vragen of je nog maagd bent etc.). Of ja, eigenlijk zet hij zichzelf het meest voor schut haha..

Hij zou mijn grens overschrijden met dit idiote gedrag. Ik weet niet of dat bij jou ook het geval is, maar ik zou als ik jou was wel aangeven dat je hier niet van gediend bent. Ik denk dat hij anders misschien nog wel meer van dit treiter gedrag zal laten zien. In zijn ogen is het misschien plagen of grapjes maken, hij zal moeten leren dat dit geen leuke grapjes zijn.

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 18 maart 2018, 11:14:05 »
Hij vindt je overduidelijk leuk maar wat een kinderachtig stuk vreten zeg. Als je het echt vervelend vind, zou ik het misschien bij je leidinggevende aankaarten? Moet ook wel prettig blijven voor jou om daar te werken. Al is het misschien beter je moed bij elkaar te rapen en hem direct te zeggen dat je zijn gedrag niet prettig vind.

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 18 maart 2018, 11:57:03 »
^Eens

Misschien kan je hem even één op één aanspreken en zeggen dat je zijn gedrag niet bepaald prettig vindt... toch? Of vind je het wel leuk?

flowerpower

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 19 maart 2018, 23:04:00 »
Hij is echt te ver gegaan vandaag. Ik heb niet de beste thuissituatie en band met mijn vader en hij was telkens grapjes aan het maken erover. Ik was echt heel verdrietig en hield mij de hele tijd in. Later zei ik van dat hij geen grapjes daarover moet maken als hij geen idee heeft ervan en toen vroeg hij van wat is er dan? ik zei van denk je dat ik jou dat ga vertellen na hoe jij je hebt gedragen tegenover mij? Hij werd helemaal boos en heb hem genegeerd. Als ik ergens stond zei hij ga naar de andere kant met je arrogante kop.
Ik ben er helemaal klaar mee en ik hoef hem een tijdje niet meer te zien want ik heb mijn tijden aangepast.

Nadia_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 19 maart 2018, 23:19:08 »
^ Dit gaat inderdaad veel te ver. Is het mogelijk om contact met je leidinggevende op te nemen? Je hebt duidelijk je grenzen aangegeven en hij gaat hier finaal overheen.

Ariellan

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 20 maart 2018, 14:04:16 »
Super grappig dit. Dit verhaal lijkt precies op het verhaal wat een vriend van mij laatst vertelde. Dus vanaf zijn kant, maar het zal wel heel toevallig zijn als dit het zelfde verhaal is haha. Maar ehm, misschien moet je eens met hem gaan praten?

flowerpower

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 20 maart 2018, 16:07:59 »
Wow ja dat is wel toevallig inderdaad. Ik heb het al aan hem verteld en het enige wat hij deed was lullig reageren. Ik heb er niet meer zoveel in meer in.

flowerpower

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 20 maart 2018, 18:20:08 »
Ariellan, deed jouw vriend ook zo tegen dat meisje? Zo ja heeft hij ook verteld waarom want ik kan het niet zo goed begrijpen.

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 21 maart 2018, 20:09:56 »
Ik denk dat het beter is om niet meer met hem te werken. Ook zou ik dit zeker bespreekbaar maken met je leidinggevende. Lekker voor hem als hij op zijn gedrag wordt aangesproken. Of het nu een bijbaantje is of niet, zo ga je niet met anderen om.

flowerpower

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 04 april 2018, 21:13:45 »
Hoi,
Ik heb hem 2 weken niet meer gezien omdat ik (gelukkig) andere tijden heb gekregen. Ik heb genoeg van zijn gedrag en ik heb het hem ook laten weten. Ik hoor van andere mensen dat hij steeds vraagt van waar ik ben en wanneer ik weer moet werken :wacko:  Enorm aparte jongen dus die niet weet wat hij met zijn gevoelens moet.
Bedankt voor jullie adviezen.

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 04 april 2018, 21:24:47 »
Beter zo, wat een mafkees.
Gelukkig hoef je niet meer met hem te werken.

Sanoniempje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 12 april 2018, 14:07:01 »
fucking irritant man hoe oud is net een kind van 12. nou ik had t wel geweten hoor gewoon een kogel door zn kop en weg ermee. maar denk wel da die je leuk vin :hamer:

Ilse

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 20 april 2018, 16:04:45 »
Meisjes plagen kusjes vragen hé
Maar nee zo iemand moet je niet willen tbh.
Onbewust verliefd op de onjuiste persoon.

SelenaxxGomez

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 20 april 2018, 17:03:33 »
Ugh lijkt me fk irritant! Gelukkig dat je andere tijden hebt.
~