Auteur Topic: Seks gehad met broertje van bijna vriend  (gelezen 977 keer)

Justmee..

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 16 mei 2018, 13:14:54 »
Hoi,
Paar maanden terug heb ik seks gehad met het broertje van de jongen waar ik nu mee ga. Dit betekende toen helemaal niks. Nu kwam ik die jongen waar ik mee ga een paar weken terug tegen (ik kende hem toen nog niet) en bleken we een klik te hebben. Nu word alles een beetje serieuzer tussen ons dus nu zit dit me dwars en wil ik het graag aan hem vertellen. Hoe moet ik dit doen? En hoe kan hij gaan reageren?

Liefs

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 16 mei 2018, 14:38:48 »
Weten wij veel.

Zebra

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 16 mei 2018, 15:06:17 »
Als het je dwarszit moet je het hem zeggen. Ik zou er niet teveel over uitwijden, hem alleen laten weten dat je voor je hem kende met zn broertje bent geweest. Dat je vind dat hij het moest weten voor er misverstanden of gekke situaties zouden ontstaan, maar dat het niks speciaals was.

Hij kan verschillend reageren, misschien haalt hij zijn schouders op en realiseert hij zich dat dat gewoon gebeurt kan zijn. Maar misschien vindt hij het ook wel een heel naar idee en heeft hij wat tijd nodig om daar over na te denken.
Ondanks dat het wat awkward is moet je wel blijven onthouden dat jij niks fout gedaan hebt. Mocht hij dus boos of gefrustreerd reageren, dan mag hij je geen schuldgevoel aanpraten. Jij kon moeilijk in de toekomst kijken. En eerlijk gezegd denk ik dat het geen dealbreker zal zijn als hij je echt leuk vindt, hoewel ik me wel kan voorstellen dat hij het maar een heel gek/vervelend idee vindt.

Succes in elk geval!

Pizzagoras

• Global Moderator
  • You gotta leave, before you get left
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 mei 2018, 17:27:28 »
Als het je dwarszit moet je het hem zeggen. Ik zou er niet teveel over uitwijden, hem alleen laten weten dat je voor je hem kende met zn broertje bent geweest. Dat je vind dat hij het moest weten voor er misverstanden of gekke situaties zouden ontstaan, maar dat het niks speciaals was.

Hij kan verschillend reageren, misschien haalt hij zijn schouders op en realiseert hij zich dat dat gewoon gebeurt kan zijn. Maar misschien vindt hij het ook wel een heel naar idee en heeft hij wat tijd nodig om daar over na te denken.
Ondanks dat het wat awkward is moet je wel blijven onthouden dat jij niks fout gedaan hebt. Mocht hij dus boos of gefrustreerd reageren, dan mag hij je geen schuldgevoel aanpraten. Jij kon moeilijk in de toekomst kijken. En eerlijk gezegd denk ik dat het geen dealbreker zal zijn als hij je echt leuk vindt, hoewel ik me wel kan voorstellen dat hij het maar een heel gek/vervelend idee vindt.

Succes in elk geval!
This night is sparkling ✨ || A² + B² = C²

Dayanara

• **
  • I ❤ solitude
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 16 mei 2018, 17:33:34 »
Ik ben het eens met Zebra. Hoe hij zal reageren, kan verschillend uitpakken. Ik zou hem als ik jou was in ieder geval wel wat ruimte bieden om zijn gevoelens of gedachten erover te kunnen uiten. Ik denk dat het belangrijk is dat jij zijn mening ook erkent en benoemt, maar daarin ook duidelijk te maken dat het echt niks betekende en dat jij in hém geïnteresseerd bent en graag met hem wil kijken waar het schip strandt, samen. Jij kon er immers ook niks aan doen, want je kende hem niet van tevoren. Het is gewoon toeval, toch?
In ieder geval veel succes!
Nature is full of art, and time spent with it is never a waste of time  :luck:

Irene

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 17 mei 2018, 11:50:48 »
Ik zou het in ieder geval zo snel mogelijk zeggen! Anders gaan er rare situaties ontstaan als het wel uitkomt en dan heb je het met opzet verzwegen. Je kende je 'bijna vriend' toen nog niet dus je hebt geen verplichtingen. hoe hij reageert gaat heel veel zeggen over wat jullie in de toekomst gaat brengen, maar dat is alleen maar chill want dan weet je meteen wat meer over wat voor persoon hij is! Succes!