Auteur Topic: schattige dingen met jongens/meisjes topic #3  (gelezen 15698098 keer)

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Gepost op: 05 juli 2012, 16:01:28 »
ik kreeg weer foutmeldingen en eerder zag ik al reacties met dat er foutmeldingen waren. (':
ik weet niet of ik een nieuwe mag aanmaken, zo niet dan mag hier een slotje op.

mijn crush net op de whatsapp. we hadden het over burgers zoo, dat het op tv was en aangezien we er volgende week donderdag heen gaan.. zegt ik: ze zenden het uit omdat volgende week donderdag een leuke jongen erheen gaat met een meisje! zegt ie: neenee, er gaat een prinses heen met haar bediende! dat was wel lief, maar heb er gelijk overheen gezegd dat hij geen bediende is, maar ook een prins (':
« Laatst bewerkt op: 13 januari 2016, 11:32:54 door Falathiel »

Framboos

• Dikke vette liefde.
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 05 juli 2012, 16:24:55 »
Eergisteren sliep hij bij me, en ik was al een week half ziek, zeg maar. En hij wilde de hele tijd dat ik mn temperatuur ging opnemen enzo, maar ik was eigenwijs want ik had een drukke weer dus wilde niet ziek zijn. Goed, dus gisterochtend toch maar gedaan en daar kwam 40 graden uit, dus best wel heel ziek haha. Toen ging hij me helemaal triomfantelijk kusjes geven met: 'Ik zei het toch, eigenwijsje.'. En toen ging ie me in bed liggen, want ik moest slapen vond meneer. En toen was ie weg en ik zei 1 dingetje in een groepsgesprek waar we allebei inzitten, zegt hij daar: 'Jongedame, slapen jij! Ik heb je niet voor niks in bed gelegd liefje' en het was zo schattig aawh.
We need to be the change we wish to see in the world. / MIJN LAATSTE VIDEO

never_mind

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 05 juli 2012, 16:26:20 »
up voor dit geweldige topic!

Framboos

• Dikke vette liefde.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 05 juli 2012, 16:33:53 »
Oh en nog iets haha. Gisteren ging hij me dus in bed stoppen, zegt hij: 'Wil je met me trouwen?' Dus ik zei: 'Tuurlijk haha'. -> Dit was niet serieus, we zijn 16 haha. Zegt hij: 'Over 10 of 15 jaar vraag ik het nog een keer. Geef je dan hetzelfde antwoord?' En het was zo aaaaaaaaawh <3
We need to be the change we wish to see in the world. / MIJN LAATSTE VIDEO

Annelies

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 05 juli 2012, 17:04:30 »
ah die van lampone is echt cute.

leuk topic! :)

Annelies

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 05 juli 2012, 17:07:20 »
ah die van lampone is echt cute.

leuk topic! :)

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 05 juli 2012, 19:15:36 »
we hadden het erover dat we volgende week 1 avond door de mc drive gaan en het in de auto opeten. toen zei ik voor de grap dat ik een happy meal zou nemen, zegt ie heel lief: 'mag ik dan jouw speeltje hebben?'
« Laatst bewerkt op: 05 juli 2012, 19:15:52 door feelthelove »

Tsarendochter

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 05 juli 2012, 20:07:19 »
Als ik mijn ogen opendoe als we kussen dan zie je zo'n lief smoeltje met die oogjes zo naar boven gericht, maar toch dicht. Alleen voor dat zicht wil ik af en toe best even spieken :) zo lief..
\"Gij zult noch een tiran, noch een slaaf wezen en ik, dit moet ik u bekennen, ik zou nooit de slavin kunnen zijn van een man\"- Francis Mordaunt, uit het boek van A.G.L Bosboom-Toussaint/ ElleDiorella

Troela

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 05 juli 2012, 20:09:40 »
'Ik ben verbrand'.
'Oh dus je bent een rode appelmoes? Oeh! Ik noem je voortaan mijn appeltje, een rood appeltje!'

aww (:

OneShy

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 05 juli 2012, 20:55:42 »

Oh en nog iets haha. Gisteren ging hij me dus in bed stoppen, zegt hij: 'Wil je met me trouwen?' Dus ik zei: 'Tuurlijk haha'. -> Dit was niet serieus, we zijn 16 haha. Zegt hij: 'Over 10 of 15 jaar vraag ik het nog een keer. Geef je dan hetzelfde antwoord?' En het was zo aaaaaaaaawh <3

aawwhh zo lief

OneShy

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 05 juli 2012, 21:04:20 »
we waren aan het Whatsappen
ik ''moet een wonder gebeuren wil ik het nog halen''
hij ''als ik er een had zou jij hem krijgen"
<3 :)

desaparece

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 05 juli 2012, 21:57:02 »

Als ik mijn ogen opendoe als we kussen dan zie je zo'n lief smoeltje met die oogjes zo naar boven gericht, maar toch dicht. Alleen voor dat zicht wil ik af en toe best even spieken :) zo lief..

Awww

klaaaar

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 05 juli 2012, 22:33:09 »

Hihi lief.

Heb ik ook wel eens met mijn vriend. Dan doe ik ze héél even open, alleen dan heeft hij net z'n ogen open. Dus dan zeg ik zo: 'Hé, joh. Doe je ogen dicht!' En dan zegt ie: 'Sorry hoor dat ik jou af en toe gewoon even moet zien.' Hihi.

Renske

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 06 juli 2012, 10:57:49 »
een tijd terug hadden we van magneetstaafjes een ruimteschip gebouwd;

en we hadden helemaal bedacht wat overal zou komen, bovenin een uitkijkpoes, een zwembad, tostiwereld, kanonnen die haarballen schieten naar de vijanden en ga zo maar door haha. we waren er echt vet druk mee bezig en we renden door huis om hem te laten vliegen en we bouwden hem steeds opnieuw zodat alles nog beter werd haha. hij zette daarna trots een foto van ons ruimteschip op facebook :')

ChickWithBrains

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 06 juli 2012, 11:03:43 »
aaawh zo lief hier, ik wil ook een vriendje !

Mindblowing

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 06 juli 2012, 11:05:10 »
Mijn vriendje is altijd zo schattig 's ochtends als we samen hebben geslapen, dan ligt hij daar nog half lam, met slaapoogjes en zijn haar door de war, en dan pakt hij mij altijd superstevig vast en gaat helemaal fanatiek knuffelen haha, en dan maakt hij de hele tijd van die mmm geluidjes. Meestal liggen we echt een uur nadat we wakker zijn nog in bed, dan liggen we gewoon tegen elkaar aan of knuffelen we. En als ik dan een keer op wil staan trekt hij echt zo'n zielig hoofdje, omdat hij nog langer wil blijven liggen :')
Do you ever put your arms out and just spin and spin? Well, that\'s what love feels like. Everything inside you tells you to stop before you fall, but you just keep going.

LisaCatharina

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 06 juli 2012, 11:31:31 »
Gisteren belde ik hem op. Zegt ie heel schattig ik hou van jou he :3. En ik werd toen heel verlegen dus ik zei ik ook van jou. zei die aww jij bent schattig als je verlegen klinkt

AbsolutelyChuffed

• Try to set the night on fireeeeeee
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 06 juli 2012, 13:10:10 »
Ik moet dit nu 3 weken missen, omdat ie op vakantie is. :( Gelukkig kan ik wel wegzwijmelen bij dit topic!
"Listen, you're my children and I love you but you're all terrible at what you do here and I feel like I should tell you, I'd fire all of you if I could."

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 06 juli 2012, 13:42:37 »
Hihi, ik heb zo'n 15 cm van mijn haar afgeknipt en hij weet het nog niet. Ben benieuwd wat hij zegt ^^ Dan post ik het hier :P Hij vindt het altijd heel leuk als ik mijn haar weer kort heb dus hij zegt vast iets leuks haha.
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

thenewclassic

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 06 juli 2012, 18:52:05 »
Hij is mijn grote beer en ik zijn klein beertje haha.

'Grote beer wilt met klein beertje knuffelen' aaaaaaaaaaahw

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 06 juli 2012, 18:56:26 »
Haha ik was naar de kapper geweest vandaag, dus hij vroeg: 'Is het mooi geworden?'
Ik: 'Niet heel anders dan eerst, 2 centimeter eraf ofzo maar wel iets mooier omdat het minder dood is'
Hij: 'Nog mooier? Nóg mooier dan eerst? Dat kan nieeeet'

Hij is zo schattig.

Rainbowgirl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 06 juli 2012, 21:05:22 »
hihi, hij noemt me altijd "kipje" en dan vaak net voordat ie me zoent, zoo schattig <3

Rainbowgirl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 06 juli 2012, 21:06:02 »
dubbelpost -.-
« Laatst bewerkt op: 06 juli 2012, 21:07:53 door ILiveMyOwnLife »

Potato

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 06 juli 2012, 21:10:43 »

Hij is mijn grote beer en ik zijn klein beertje haha.

'Grote beer wilt met klein beertje knuffelen' aaaaaaaaaaahw

aaaawwwwhhhh :"D

--

M'n crush kietelt me nogal vaak :') Helaas ben ik nog steeds unhappy single, ik ben te schijterig het hem te vertellen ;s
If things were perfect ~ Always the tone of surprise

Slak

• I'm feeling so fly like a cheesestick
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 06 juli 2012, 21:20:42 »
Mijn vriendje is op vakantie, probeerde hij helemaal met zijn vader te regelen dat ik naar hem toe kon vliegen omdat hij me zo ontzettend mist. Hij zag het helemaal voor zich haha, awh.
Daarnaast heeft mijn vriendje een knuffel die hij al heeft sinds hij 6 weken oud is. Je kan het kinderachtig vinden, maar ik vind het schattig. Hij slaapt nog steeds elke avond met die knuffel, genaamd Bambi. Alleen wanneer ik op reis ging mocht Bambi met mij mee. De avond voor hij weg ging was ik bij hem thuis, zegt hij opeens: 'Bambi, jij wilt vast veel liever bij dat geweldige meisje naast me slapen dan bij mij he? Zal ik eens vragen of Kim ook wilt dat je blijft slapen?' Dus nu slaap ik elke avond met zijn knuffeltje tot hij terug is, zo lief!
I SAW, I CONQUERED, I CAME