Auteur Topic: Nummer geven op straat  (gelezen 557 keer)

flower123

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 10 oktober 2018, 21:46:31 »
Hoi,
Ik wil graag jullie advies ik liep net naar huis en toen reed en een jongen voorbij en die zei iets ofzo, ik dacht ah irritant dus ik liep door. Toen kwam hij nog een keer voorbij en vroeg de weg. Toen raakte we in gesprek was gezellig, toen vroeg hij mn nummer. En ik zei, geef jou nummer maar dan kijk ik wel of ik je app. Maar wat vinden jullie? Vinden jullie dat raar of? Een jongen had dat ook in de club of supermarkt kunnen vragen toch? Jongens van zijn afkomst zijn sowieso wat directer, als ze iemand leuk vinden, dan vragen ze het gewoon. Maar is dit fout, ik denk zovan ja had ook in de club kunnen gebeuren. Maar het was via de auto. Maar ik kan het gewoon een kans geven en hem appen en gewoon elkaar beter leren kennen toch? Soms moet je een gewoon dingen doen in het leven denk ik.  Ik zou Graag jullie advies willen🤷🏼‍♀️😁. Dankjewel alvast💋

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 10 oktober 2018, 21:57:20 »
Hoe oud ben jij en hoe oud schat je die jongen??
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

flower123

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 oktober 2018, 22:27:55 »
Ik ben 18 en hij 23, ligt het aan de leeftijd?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 10 oktober 2018, 22:30:28 »
Nee maar stel je bent 14 dan zou ik ander advies geven. Als je hem interessant vindt dan zou ik gewoon appen, kijken wat er van komt.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

flower123

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 10 oktober 2018, 22:34:38 »
Oh ja zo haha! Dat is ook zo😆. Nee ik ben wel gewoon 18. Dankje voor je advies! Dat dacht ik dus ook😊

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 10 oktober 2018, 22:53:20 »
Kan opzich wel,  maar een random iemand op straat je nummer geven zonder enig gesprek is een beetje apart :p

flower123

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 10 oktober 2018, 22:56:12 »
Ja dat wel een beetje. Maar, we hebben eerst wel ffe gepraat natuurlijk geef niet zomaar mn nummer. Wat zou jij doen? Thanks voor je mening btw🤗

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 11 oktober 2018, 12:13:14 »
Als je eerst gewoon een leuk gesprekje hebt gehad, waarom niet? Als het via Whatsapp opeens niet meer klikt of het is niet zoals je verwachtte, dan kun je het makkelijk weer afkappen.
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 11 oktober 2018, 12:16:20 »
Nja ik zou denk ik niet hetzelfde doen in jouw situatie, maar als het voor jou goed voelt, gewoon doen toch.
''Syncopate my skin to your heart beating.''

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 11 oktober 2018, 16:52:08 »
Als het gezellig was en jullie beide volwassen zijn is het prima, toch? Ik zou misschien wel hetzelfde hebben gedaan.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Carousel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 12 oktober 2018, 10:53:33 »
Ik heb zelf wel eens mijn nummer gegeven aan een jongen die me aansprak op straat. Persoonlijk zie ik weinig verschil tussen m'n nummer geven aan iemand die mij aanspreekt op straat of iemand die ik ontmoet als ik uit ga. Dus als je interesse hebt en het goed voelt  zou ik het doen. Tenzij je 14 bent en een kerel van 20 je nummer vraagt natuurlijk.

Avanu

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 15 oktober 2018, 14:04:05 »
Ik vind dat oprecht wel schattig. Sommige jongens zijn inderdaad echt vet direct met zulke dingen. Gewoon een appje sturen. Heb zelf ook wel eens nummers gewisseld op straat, haha.