Auteur Topic: leeftijd  (gelezen 629 keer)

roodkapje.xx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 07 januari 2019, 16:50:18 »
heyhey,

een tijdje geleden heb ik een jongen ontmoet via een vriendin van mij. we zijn nu aan het appen en zo en hij vroeg me mee op date. hij is heel leuk dus ik wil wel gaan, maar ik ben 18 en hij is 24. dit maakt me extra zenuwachtig omdat het best een groot leeftijdsverschil is. ik las meer meisjes die dit soort dingen ook hebben, maar is 6(.5) jaar niet te veel? ik ben bang dat ik hem leuk ga vinden en dat hij er dan toch geen toekomst in ziet omdat ik dus 6 jaar jonger ben, heeft iemand tips?
x

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 07 januari 2019, 16:51:41 »
Mmm twijfel geval. Het is in jaren niet veel, maar qua leeftijdsfase vind ik het nog wel veel.
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 07 januari 2019, 16:53:05 »
Ik vind het verschil ook wat veel, maar je bent volwassen, dus het moet kunnen. Je kan altijd een poging wagen, jullie komen er vast snel genoeg achter of het leeftijdsverschil een probleem zal vormen of niet.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 07 januari 2019, 17:05:05 »
Wanneer het klikt dan klikt het! Misschien zitten jullie in andere leeftijdsfases, maar dat hoeft niet te betekenen dat het niet kan werken. Er zijn zo veel mensen met een (groter) leeftijdsverschil waarbij het ook lukt. Je kan het hem altijd nog vragen of hij het geen probleem vindt.

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 07 januari 2019, 17:07:57 »
Een date is niet gelijk een huwelijksaanzoek ofzo.

Het verschil kan te groot zijn, of het gaat gewoon.
Je bent beide volwassen dus in dat opzicht is er niks aan de hand.
Alleen zal je in een andere fase kunnen zitten.

Frankly, my dear, I don't give a damn.

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 07 januari 2019, 17:17:38 »
Zou het er gewoon op gokken. Zitten jullie nog op school? Full-/Part-time baan? Tijdens zo'n date merk je wel gauw hoe deze jongen is en waarin hij 'verschilt' qua leeftijd.
'Ste Yuj'

sethabrikoos

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 11 januari 2019, 14:17:11 »

Gewoon een poging wagen?
Als je elkaar ontmoet lijkt het me dat je het beste kan inschatten of het leeftijdsverschil echt iets is? En of jullie in een heel andere levensfase zitten (en of dat uitmaakt)?

Strawberry

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 14 januari 2019, 12:59:27 »
Ik zou het gewoon proberen als je hem echt leuk vind.
Tussen een vriendin van mij en haar vriend zit ook 6 jaar en dat werkt prima.

Dark Cloud

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 14 januari 2019, 16:45:19 »
Als er een klik is zou ik er gewoon voor gaan! Mijn vriend en ik verschillen 7 jaar en dat gaat ook prima. Het hoeft dus niet altijd fout te gaan.