Auteur Topic: Kan een relatie als je heel erg verschilt,  (gelezen 507 keer)

Sleeper4lifestyle

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 september 2020, 23:29:43 »
Heeeiii allemaal

Ik ben nu een jongen soort aan het "zien" (wel $ex maar niet zo diepgaand) nu hebben we wel al de hele vakantie (6weken) contact gehad en had hij me uitgenodigd om uit eten te gaan (voor mij best big step ofzo)
Maar ik wil hem niet teleurstellen straks dat hij denkt dat we al veel meer kunnen zijn. Hij is lastig te peilen. Maar ik weet het zelf ook niet..

We zijn namelijk heel verschillend, ander milieu, stijl en hoe we in het leven staan
Hij komt bij mij beetje over als een zuipende kakker en niet heel diepgaand maar ik hou juist van diepe gesprekken en ik geen basic chick ofzo

Hoe kijken jullie op relaties met twee hele verschillende personen? Hebben jullie zelf gehad of gezien bij vrienden?

En ik raak heel erg in paniek van het idee dat het meer kan zijn. Mijn hoofd zegt steeds "nee" maar stiekem ben ik heel benieuwd... vandaar dit bericht.. xx

levensmoe

StephanieL

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 september 2020, 19:35:05 »
Als het gewoon is omdat je het je afvraagt hoe het zou zijn, is het niet de moeite waard om een relatie aan te gaan. Dat loopt slecht af. Personen die helemaal anders zijn en uit andere milieus komen kunnen zeker een relatie hebben maar dat brengt iets meer moeilijkheden met zich mee dan dat je uit hetzelfde milieu komt, dus dan is er echt wel liefde nodig om de moeilijkheden te overbruggen. Als je situatie zo is als ik hem interpreteer, lijkt het zoals ik dat vroeger ook soms had. Ik ging op serieuze dates met jongens waar ik veel raakvlakken mee had maar had wel veel ordinaire zelfs marginale fuck buddies die vooral met hun pik dachten. Dat was dan ook het enige waar ze me mee konden bekoren dus heb ik daar nooit aan gedacht om een relatie mee aan te gaan die verder ging dan gewoon een stevig potje :sex:

Anoxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 oktober 2020, 22:19:15 »
Heeeiii allemaal

Ik ben nu een jongen soort aan het "zien" (wel $ex maar niet zo diepgaand) nu hebben we wel al de hele vakantie (6weken) contact gehad en had hij me uitgenodigd om uit eten te gaan (voor mij best big step ofzo)
Maar ik wil hem niet teleurstellen straks dat hij denkt dat we al veel meer kunnen zijn. Hij is lastig te peilen. Maar ik weet het zelf ook niet..

We zijn namelijk heel verschillend, ander milieu, stijl en hoe we in het leven staan
Hij komt bij mij beetje over als een zuipende kakker en niet heel diepgaand maar ik hou juist van diepe gesprekken en ik geen basic chick ofzo

Hoe kijken jullie op relaties met twee hele verschillende personen? Hebben jullie zelf gehad of gezien bij vrienden?

En ik raak heel erg in paniek van het idee dat het meer kan zijn. Mijn hoofd zegt steeds "nee" maar stiekem ben ik heel benieuwd... vandaar dit bericht.. xx

Heyy,

Ik had (bijna) een relatie met een jongen waarmee ik veel verschilde en t was freaking saai en er is gwn niks aan. Het is echt niet waard. Kort erna had ik een jongen ontmoet waarmee ik bijna alles gemeen had! Hij was zowat mijn soulmate, we konden over alles praten en hadden diepe gesprekken. Dat was zoveel anders dan die andere jongen geloof me, zo een relatie is het echt niet waard en er is ook niks aan

AppleDumpling

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 07 oktober 2020, 19:11:21 »

Hey! Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt en voelt denk ik. In een ander onderwerp had ik ook een bericht geplaatst over mijn situatie en jouw bericht doet me daarover nadenken. Ik heb al heel lang, maar echt al heeeel lang een crush op een vriend van me, maar we zijn allebei niet echt gelijk in de dingen die we doen denk ik, of toch niet bij alles. Ik probeer altijd op zijn golflengte te komen als we praten met elkaar, want ik wil dat hij aanvoelt dat ik interesse in hem heb en hij ook kan merken dat ik snap wat hij doet in het leven. Is misschien een beetje vaag, maar ik heb soms geen woorden voor wat ik voor hem voel. Het ene moment is het heel intens en het andere moment probeer ik het te vergeten, omdat hij op dat moment niet 'voldoet' aan mijn golflengte zeg maar. Ik heb vaak het gevoel dat we verschillend zijn, maar dat maakt het net interessanter vind ik zelf. Het geeft ook een constant verlangen naar hem. Weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik wil er graag verder over praten als je wil :)

Ik vind het zelf heel leuk om hierover te praten omdat ik het eigenlijk niet echt kwijt kan op een andere manier. Niemand weet in mijn omgeving over deze gevoelens en bedenkingen. Ik weet wel dat mijn crush zelf wel 'ongeveer' weet dat ik altijd al iets voor hem heb gevoeld, maar nu wordt dat nooit met zoveel woorden uitgesproken.

X

snowwhite92

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 07 oktober 2020, 19:53:50 »
heeh herkenbaar inderdaad! als jullie willen kletsen erover mag je me ook een pb sturen. liefs

cherrypie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 18 oktober 2020, 15:13:15 »
Ik zou gewoon op date gaan en kijken hoe het loopt, bij jongens duurt het sowieso ook wat langer totdat ze je echt 'binnenlaten' en diepe gesprekken voeren. Als je ervoor open staat hem in ieder geval die kans te bieden, heb je niks te verliezen. Mocht hij toch tegenvallen, dan weet je dat in ieder geval!