Auteur Topic: Jullie mening/kijk hierop.  (gelezen 8120 keer)

DiamondQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 10 februari 2018, 19:32:40 »
De laatste tijd liep het niet zo lekker tussen mijn vriend (21) en mij (19), we hebben inmiddels ruim 1,5 jaar een relatie. afgelopen maand hebben we elkaar maar 1x gezien omdat hij telkens onze afspraak af zei en vervolgens af ging spreken met zijn klas.

Mijn vriend had eerder nooit vrienden en ging nooit uit of dronk weinig alcohol, sinds een maand heeft hij het denk ik een soort van 'ontdekt' want hij spreekt de hele tijd met zijn vrienden af, drinkt ineens super veel alcohol en gaat heel veel uit. Ik moest hier best wel aan wennen en hier kwamen ook jaloerse gevoelens bij omdat bij die vrienden ook hele knappe meisjes zitten waar hij sinds kort de hele dag mee appt.

Nou hebben we een goed gesprek gehad (via WhatsApp helaas) want we wonen niet bij elkaar om de hoek. En ik ben heel blij dat hij mij eindelijk een duidelijk antwoord gegeven had.

Dit was zijn bericht:
we hebben bijna 2 jaar relatie elke weekend met elkaar afspreken begon mij beetje te vervelen
Bedoel, vanavond ga ik naar amsterdam met mijn klas dat heb ik ontdekt dat ik dat ook harstikke leuk vind.
en jij wilt het liefste om 10 uur al op bed liggen. Prima ook harstikke goed maar ik heb nu gewoon ff tijd voor mezelf nodig respecteer dat ik heb de wereld voor je over en ik hou heel veel van je. Alleen als je 2 jaar lang elke weekend zowat hetzelfde doet dan wil je ook ff keertje ff wat anders
Kan je dat begrijpen?

Omdat hij hierin aangeeft dat hij heel veel van mij houdt en de wereld voor mij over heeft (dit zegt hij bijna nooit dus ik ben hier heel blij mee) heeft dit mij gerust gesteld en denk ik dat ik hem ook wel begrijp. Ik denk zelf dat het een fase is en dat het vanzelf wel over gaat. Ik ben zelf namelijk helemaal niet van het uitgaan en heb een hekel aan alcohol. Ik begrijp dat hij wat meer ruimte nodig heeft en ik wil ook niet een vriendin zijn die hem aan een lijntje houdt.

Toch knaagt het aan mij dat hij liever met die meisjes afspreekt uit zn klas dan met mij. Ook omdat ik niet geloof ik vriendschappen tussen man en vrouw, en omdat het desbetreffende meisje 1000x knapper is dan ik ben. Hij gaf mij aan dat ik me er geen zorgen om hoefde te maken, dus dat wil ik dan ook niet doen want ik vertrouw hem echt wel. Maar het is ook ineens deze verandering dat hij nu ineens zoveel uitgaat en met andere mensen om gaat. We hebben nu afgesproken dat ik hem meer vrijheid geeft en hij mij meer bevestiging (omdat ik dit normaal nooit kreeg). Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt en hoe kijken jullie hier tegen aan?

Aurora

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2018, 20:00:36 »
Hmm, niet zozeer dat ik dit vanaf jouw kant specifiek ook heb meegemaakt maar ik snap je wel heel goed.

Voor ik mijn vriend leerde kennen was ik heel erg van het uitgaan en het drinken en de feestjes etc, en mijn vriend vond dat ook af en toe wel eens leuk. Toen we 1 jaar hadden (toen was ik 19) en was ik nog steeds heel erg van de feestjes en bij mijn vriend begon het af te nemen (22). Ik merkte aan hem dat hij zich begon te irriteren dat ik zo vaak uitging en zo weinig verantwoordelijkheden had (ik skipte best vaak colleges). Nu ben ik alweer een jaar ouder en vind ik feestjes ook wat minder worden en zitten we op hetzelfde niveau.

Wat ik hiermee probeer te zeggen is; dit is gewoon een fase die die heeft ontdekt en waarvan je eigenlijk geen idee hebt van hoe lang die gaat duren. Maar als ik het zo lees vindt die het wel echt heel leuk en vindt hij het gezellig met zijn vrienden. Dat dit nou persé knappe meiden zijn hoeft niet heel veel te zeggen. Hij heeft aangegeven dat hij heel veel van jou houdt en dat die de wereld voor je overheeft en ik zou hem dan ook vooral vertrouwen en hem het plezier gunnen. Maar op het moment dat je elkaar echt te weinig gaat zien en jij het gevoel hebt dat er heel veel afstand tussen jullie ontstaat zou ik dit vooral uitspreken.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, en ik zou het even aankijken hoe het vanaf nu loopt. Maak je niet te veel zorgen :)

DiamondQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 februari 2018, 20:04:01 »
Dankjewel voor je berichtje. Dat was precies wat ik nodig had. Weet je het is mijn eerste relatie en soms heb ik echt geen idee hoe ik nou eigenlijk moet handelen in een relatie en doe ik maar gewoon wat. En dan weet ik ook niet wat 'normaal' is in een relatie en wat niet.

Ik probeer nu vooral op de lange termijn te denken, omdat ik weet dat hij dat ook doet met mij. En dan is dit inderdaad hopelijk een fase.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 10 februari 2018, 20:08:09 »
Hij klinkt een beetje als een laatbloeier, als het ware. Hij heeft nu pas uitgaan en alcohol 'ontdekt' terwijl de meeste daar op de middelbare al mee beginnen. Ik kan me zo voorstellen dat ie dat nu een beetje aan het inhalen is. Ik zou hem even lekker laten uitrazen, dan matigt het over een poosje vanzelf wel weer. Ik denk dat je je vooral moet beseffen dat het niet aan jou ligt dat hij even wat minder wil afspreken.

DiamondQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 11 februari 2018, 13:13:45 »
Ja ik vind het alleen lastig dat hij liever zijn vrienden ziet dan mij... Ik heb hem deze maand ook maar 1x gezien, terwijl we normaal elkaar dus elk weekend zagen. Hij zei dat hij misschien aankomende woensdag avond naar mij toe komt (en het is dan Valentijnsdag zag ik) en normaal viert ie dit nooit want hij is totaal niet romantisch... dus ik ben benieuwd of hij echt komt

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 11 februari 2018, 14:54:33 »
Ik denk niet dat hij jou zozeer minder wil zien, ook al resulteert het daar wel in, dan dat hij zijn vrienden meer wil zien dan hij voorheen deed. En daar slaat hij even in door omdat dat nieuw voor hem is, die balans moet hij nog vinden. Al vind ik wel dat ie duidelijk moet zijn of jullie met valentijn samen zijn of niet.

DiamondQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 11 februari 2018, 17:14:08 »
Ik irriteer mij eraan dat hij allemaal plannen maakt zonder overleg met mij, ik bedoel hij is vrij in zn leven maar in een relatie hoor je toch ook een beetje rekening te houden met elkaar. Hij heeft nu een uitje gepland op mijn verjaardag..... sorry hoor :hamer: :hamer: :hamer: :hamer:

En wat ik ook niet leuk vind is dat ik normaal altijd met hem naar een bepaalde film wilde gaan, en hij daar nooit heen wilde want dat was niks voor hem, terwijl ik dat super graag wilde. En nu hoor ik dus dat hij daar van de week met zijn vrienden/vriendinnen heen gegaan is. dat ik echt denk wtf met mij niet maar met hun wel. Hij gaat ineens allemaal dingen nu doen die hij met mij nooit wilde doen, maar met zijn vrienden wel. Hij wilde nooit in Nederland ergens overnachten want dat vindt hij raar, en nu met zijn vrienden wil die wel ineens een weekendje ergens overnachten.
« Laatst bewerkt op: 11 februari 2018, 17:21:51 door QueenS »

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 11 februari 2018, 19:01:38 »
Ik twijfel of hij de relatie écht serieus neemt. Het lijkt erop dat hij toch liever vrij wil zijn om te gaan en staan wanneer hij dat wil. Zeker als hij nu geen rekening met je houdt en wel dingen doet die hij niet met jou zou willen doen.

Ik denk dat het beter is om hem de ruimte te geven en voor jezelf ook deze ruimte te pakken; ik vrees dat dit niet gezond is voor je. Natuurlijk mag hij een eigen leven ernaast hebben, maar het lijkt erop dat hij op dit moment toe is aan andere dingen dan jij.

Natuurlijk wil je hem niet kwijt, maar ik zou toch proberen om afstand te creëren, omdat het je anders gaat opbreken. Hoe meer je je gaat ergeren, hoe zuurder het allemaal wordt.

CherryBlossom

• לביאה
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 12 februari 2018, 00:23:34 »
Ik twijfel of hij de relatie écht serieus neemt. Het lijkt erop dat hij toch liever vrij wil zijn om te gaan en staan wanneer hij dat wil. Zeker als hij nu geen rekening met je houdt en wel dingen doet die hij niet met jou zou willen doen.

Ik denk dat het beter is om hem de ruimte te geven en voor jezelf ook deze ruimte te pakken; ik vrees dat dit niet gezond is voor je. Natuurlijk mag hij een eigen leven ernaast hebben, maar het lijkt erop dat hij op dit moment toe is aan andere dingen dan jij.

Natuurlijk wil je hem niet kwijt, maar ik zou toch proberen om afstand te creëren, omdat het je anders gaat opbreken. Hoe meer je je gaat ergeren, hoe zuurder het allemaal wordt.
Max Models||

BrokenDreams

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 12 februari 2018, 11:02:40 »

DiamondQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 12 februari 2018, 16:29:22 »
Gisteren wilde hij praten leek het wel (wel via WhatsApp), alleen vervolgens kwam er niet heel veel uit. Alleen dat hij het saai met mij vindt, dat hij geen zin heeft om woensdag te komen, en dat hij mij meer een last vindt. Vervolgens kreeg ik een ' sorry dat het zo allemaal moet lopen maar misschien hoort het erbij '. Hij zegt nooit sorry dus ik was wel even in shock, dus ik zei ' dankjewel voor je sorry, ik begrijp alleen niet precies waarvoor' Toen zei hij ' voor de afgelopen tijd' Dus ik vroeg wat bedoel je precies.

Vervolgens zei hij ' Ik denk dat we maar even moeten stoppen met contact want hiervan krijgen we ruzie, laat allemaal maar, ik spreek je binnenkort wel, ik zie het nu allemaal even niet meer zitten'.

Ik ben gister avond naar mijn moeder gegaan omdat ik niet wist wat ik moet doen en omdat ik zo overstuur ben. Ik ga nooit naar mijn moeder met zulke dingen maar het was heel fijn om even mijn hart te luchten. We hadden voor aankomende zaterdag gepland dat hij en zijn ouders zouden komen eten bij ons. Daar had hij ook geen zin in gaf hij aan, mijn moeder zei dat ik beter niks kon zeggen en dat hij er zelf maar mee moest komen bij mijn ouders als hij dat wilde afzeggen.

Ik voel me zo ontzettend rot.

Aurora

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 12 februari 2018, 21:37:30 »
Ooh wat naar zeg... Ik denk dat het dus toch wat dieper zit dan ik aan t begin dacht. Het ziet er naar uit dat hij dus erg twijfelt over de relatie en nu komt het er allemaal uit. Ik zou hem maar de ruimte geven en zelf ook even afstand van hem nemen en je eigen ding proberen te doen. En ondertussen 'afwachten' tot die je meer duidelijkheid kan geven.. Vind het heel kut voor je :(

DiamondQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 13 februari 2018, 15:48:30 »
Oke ik snap er nu echt niet veel meer van.

Ik kreeg gisteren avond weer een berichtje: 'ik zie er heel erg tegen op om woensdag naar je toe te gaan en ik weet niet waarom, hoe gaan we dit oplossen?'

Ik: ' Ik wil alles oplossen maar dat kan alleen als jij dat ook wil'
Hij: 'Zal ik anders vrijdag naar je toe komen ik denk dat dat beter is'
Ik: 'Wat is het verschil tussen woensdag of vrijdag'
Hij: 'Laten we vrijdag doen'
Ik: 'We hadden woensdag afgesproken dus ik verwacht je dan'
Hij: 'dan houdt het op'

Toen had ik mijn mobiel maar uitgezet, ik dacht dat hij naar mij toe zou komen om het uit te maken en dat hij daarom niet woensdag wilde komen (op Valentijnsdag) en het vrijdag dus wilde uitmaken. Vervolgens keek ik vanochtend op mijn mobiel zie ik ineens deze berichtjes:

Hij: ' Slaaplekker ik hou van je'
Hij: 'Volgende week zaterdag slaap ik wel bij je'
Ik: ' je brengt me zo in verwarring ik begrijp het echt niet meer'

Hierna heb ik gezegd dat hij vrijdag mag langs komen, maar dat ik dan wel een goed gesprek wil en dat we daarin afspraken maken over hoe we verder gaan.

Ik ben zo confused ik snap het echt niet meer. Iemand tips hoe je het beste zo'n gesprek kan voeren, hij is nogal sterk met zijn woorden en heeft altijd z'n woordje klaar. Ik ben nu voor mezelf wat punten aan het opschrijven waar ik het over wil hebben.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 13 februari 2018, 16:03:36 »
Wat een stomme situatie.. Ik vind hem heel vaag en wispelturig. Dingen opschrijven is sowieso goed! Dan zit je achteraf niet zo te malen over wat je graag wilde zeggen maar in het moment zelf was vergeten. Succes met het gesprek, hopelijk krijg je duidelijkheid.

Misschien nog te vroeg om te zeggen, maar ik zou hem persoonlijk laten gaan denk ik. Ik zou al te gekwetst zijn omdat hij je saai heeft genoemd en veel liever met vrienden is. Hij neemt de relatie niet echt serieus. Je verdient in ieder geval iemand die 100% voor jou gaat, en niet iemand die jou alleen wil zien als het hem uit komt of alleen wanneer hij er zin in heeft.
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

DiamondQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 14 februari 2018, 12:37:31 »
Gister avond wilde hij dat ik via WhatsApp 'het gesprek' zou voeren want hij wilde dat vrijdag gewoon gezellig was. Ik heb toen gezegd dat ik het in het echt wil bespreken en dat ik hoop dat hij dat respecteert.

Nu vanochtend lijkt het wel alsof hij doet alsof er niks aan de hand is, hij vertelt me ineens hele verhalen en zegt zelfs dat ik perfect ben.... Ik snap hier zo niks van. Ben ik nou zo dom ik begrijp hem echt niet :saai:

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 14 februari 2018, 20:31:52 »
Misschien voelt hij aan dat hij je kwetst; je wilt iemand die je dierbaar is natuurlijk geen pijn doen. Ik betwijfel echter of met elkaar praten voldoende is om de problemen die jullie ervaren op te lossen. Wellicht dat afspraken maken kan helpen, maar ik denk dat de problematiek dieper zit.

Ik wil niet negatief over komen, maar ik denk dat je ook voor jezelf bepaalde grenzen moet gaan zoeken en bepalen wat je verwacht van jullie relatie. Als het niet beter wordt, dan is het beter om elkaar de ruimte te geven en mogelijk zelfs te laten gaan.

Ik denk altijd: als het echt meant to be is, dan eindigen jullie wel samen. Alleen het lijkt er voor nu op dat hij in een bepaalde fase zit en mogelijk niet geheel weet wat hij met de relatie aan moet. Klinkt overigens ook best conflict vermijdend als hij het vrijdag gezellig wil hebben door het gesprek niet persoonlijk te doen.

DiamondQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 16 februari 2018, 19:58:47 »
Pfff hij is net weer weg... Het is niet uit. Maar ik heb een beetje gemengde gevoelens.. Aan het begin zei hij niet zo veel en was hij nogal nors, ik kreeg heel weinig uit hem (over zn gevoelens praten doet ie nooit), waar het op neer kwam was dat hij het saai vond met mij en dat hij liever ging feesten met vrienden en dat hij even tijd voor zichzelf nodig had en hij vond dat ik hem te veel claimde en dat het op hem over kwam alsof ik naast hem geen leven heb. Ik had ook al mijn punten opgenoemd, daar gaf hij niet echt reactie op.

Uiteindelijk is nu de conclusie dat hij zijn best gaat doen om mij gelukkig te maken en dat ik hem vrij laat en lol laat hebben met vrienden, hij was het er wel mee eens dat we regelmatig moeten afspreken.

Alleen vervolgens ging hij dus om 19;00 uur al weg, want hij moest leren, maar dan denk ik kom op je hebt de hele week ben je elke avond uit gegaan, en dan net die dag dat je met mij hebt afgesproken moet je dan leren. Ik weet niet zeur ik nou?!

En op Valentijnsdag, waar hij dus eerst met mij had afgesproken en dat had afgezegd omdat hij niet kon en geen zin had, bleek dus nu dat hij had afgesproken met vrienden en uit eten gegaan was met vrienden...

Ik weet nu niet echt wat ik moet om heel eerlijk te zijn, ik ben opgelucht dat het niet uit is, maar ik weet het niet, misschien moet ik afwachten of hij mij inderdaad die liefde gaat geven zoals hij zegt, maar ik heb mijn twijfels om eerlijk te zijn.

Morgen avond komt hij met zijn ouders eten bij ons (dit hadden we 2 maanden terug al afgesproken), wellicht worden dingen dan duidelijker.

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 16 februari 2018, 20:47:06 »
Ok, ik heb je beginpost gelezen en de rest een beetje doorgelezen, maar eerlijk gezegd komt hij heel ongeïnteresseerd over. Ik zou helemaal gek worden als ik mijn vriend maar 1x in een maand zou zien. Tenzij hij echt ver weg zou wonen, maar als dat niet zo is is 1x in de maand wel héél weinig.
Daarbij vind ik het ook echt niet kunnen dat hij constant allerlei afspraken met je afzegt. Dat kun je gewoon niet maken. Geen zin, wat is dat nou voor reden?? Als je een relatie hebt zou je moeten springen om elkaar weer te zien.
Tuurlijk mag hij gaan feesten, het is duidelijk dat hij dat heeft ontdekt en leuk vindt, maar daar moet jullie relatie natuurlijk niet aan onderdoor gaan.
Hij vindt dat jij loopt te zeuren kort gezegd, maar meisje, ik vind echt dat je nog hartstikke lief voor hem bent en jij wilt het duidelijk op een rustige manier oplossen. Je hebt alle recht om boos te worden, maar je pakt het juist hartstikke volwassen en lief aan en dat is echt knap van je!
Ik zou ook belangrijke gesprekken ALTIJD uitpraten face to face, niet via whatsapp. Ookal zou je daar een week voor moeten wachten, het komt veel beter over wat je zegt als je elkaar in het echt ziet. Als het fout gaat via app, kun je je ontzettend naar en machteloos voelen.
Maar ok, mijn advies dus: Ik zou gewoon duidelijk zeggen (in het echt dus) dat jij je hier niet gelukkig bij voelt en het niet leuk vind dat hij constant afspraken afzegt om zelfs in plaats daarvan met zijn vrienden te gaan feesten en dat je hem vaker wilt zien. Leg dat duidelijk maar rustig uit en schrijf desnoods op een briefje wat steekwoorden voor als je stilvalt door evt spanning.
Als hij dit niet snapt en moeilijk doet, zou ik me echt afvragen of je ermee door wilt gaan. Want je wilt je zo toch niet blijven voelen? Zo is de relatie niet leuk toch? Het is altijd moeilijk om daar over na te moeten denken, maar uiteindelijk is het misschien wel het beste.
Ik hoop toch voor je dat hij het snapt en inziet wat ie doet, en ik hoop dat het beter zal gaan. Ik hoop dat je wat aan m'n lange verhaal hebt, succes!

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 16 februari 2018, 20:52:16 »
Tja je moet kiezen of je accepteert het of niet. Maar hij is wel duidelijk, hij wil gewoon vrijer zijn.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

DiamondQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 16 februari 2018, 21:01:57 »
heel erg bedankt voor jullie reacties. ik ben jullie zo ontzettend dankbaar. Sorry als mijn forum berichten te lang zijn, ik gebruik het ook om van mij af te schrijven.

Het begint al met niet veel goeds want hij is net thuis, en ik had hem een berichtje gedaan dat ik blij en opgelucht was dat het weer goed was. En dan krijg ik een berichtje terug 'wat zeiden je ouders' dus ik zei niks, zegt ie 'oke'. en daar blijft het bij.

Ik heb voor mezelf besloten dat ik nu hem alle vrijheid ga geven en me ga opstellen als de perfecte vriendin voor hem en er alles aan ga doen. En dan kijk ik aan of hij ook daadwerkelijk weer liefdevol naar mij gaat doen zoals hij gezegd heeft. Als dit niet het geval is weet ik in ieder geval dat het niet mijn schuld is en dat ik er alles aan gedaan heb.

Snorlaxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 16 februari 2018, 23:34:40 »
Ik moet zeggen dat ik geheel eens ben met wat Pinkiewink zei. Vergeet vooral niet ook aan jezelf te denken!! Ik vind het in je laatste bericht een beetje klinken alsof je jezelf wegcijfert door je als de perfecte vriendin op te stellen voor hem. Dat is heel lief van je, maar vergeet niet te denken aan wat jou gelukkig maakt. Maakt deze relatie je momenteel gelukkig? Denk je dat je dit lang kunt volhouden? Ik ben namelijk bang dat je je, bewust of niet, zult blijven irriteren aan dat je vriend wel van alles en nog wat wil ondernemen met zijn vrienden maar amper tijd vrijmaakt voor jou. Ook het feit dat hij zomaar iets plant op jouw verjaardag vind ik erg vreemd. Hij lijkt momenteel een heel ander beeld te hebben van hoe een relatie werkt dan jij.

Je kunt het uiteraard even aankijken, maar ik zou toch een soort van "deadline" voor jezelf opstellen, om te zien of het tegen die tijd beter gaat of niet. :)

CherryBlossom

• לביאה
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 17 februari 2018, 02:23:21 »
Ik moet zeggen dat ik geheel eens ben met wat Pinkiewink zei. Vergeet vooral niet ook aan jezelf te denken!! Ik vind het in je laatste bericht een beetje klinken alsof je jezelf wegcijfert door je als de perfecte vriendin op te stellen voor hem. Dat is heel lief van je, maar vergeet niet te denken aan wat jou gelukkig maakt. Maakt deze relatie je momenteel gelukkig? Denk je dat je dit lang kunt volhouden? Ik ben namelijk bang dat je je, bewust of niet, zult blijven irriteren aan dat je vriend wel van alles en nog wat wil ondernemen met zijn vrienden maar amper tijd vrijmaakt voor jou. Ook het feit dat hij zomaar iets plant op jouw verjaardag vind ik erg vreemd. Hij lijkt momenteel een heel ander beeld te hebben van hoe een relatie werkt dan jij.

Je kunt het uiteraard even aankijken, maar ik zou toch een soort van "deadline" voor jezelf opstellen, om te zien of het tegen die tijd beter gaat of niet. :)
Max Models||

Rocktherebel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 17 februari 2018, 11:36:49 »
Ik vind dat je erg veel pikt van hem. Goed, je ergert je eraan en laat dat ook wel aan hem blijken, maar ik vind het echt niet kunnen dat hij je saai noemt, gewoon toegeeft dat hij liever met vrienden uitgaat en je er steeds maar zelf achter moet komen wat hij heeft uitgevreten nadat hij een afspraak met jou heeft afgezegd (zoals dat uit eten met zijn vrienden). Je ziet elkaar al ontzettend weinig en als je dan een keer vraagt om wat te gaan doen heeft hij geen zin. Wat is dat nu voor instelling? Wat ik misschien nog wel het ergste vind is dat hij gewoon een uitje plant op jouw verjaardag :') dan wees ik hem toch echt de deur. Ik vind persoonlijk ook niet dat jij jezelf moet veranderen in een perfect, niet-zeurend vriendinnetje, want voor je het weet ga je naar zijn pijpen dansen en kom je al helemaal niet meer voor jezelf op. Je gaat jezelf echt wegcijferen zo. Je zit in een relatie en dat betekent nu eenmaal rekening houden met elkaar en tijd voor elkaar vrijmaken. Het is goed voor hem dat hij zich lekker amuseert met zijn vrienden, maar ik heb het idee dat het echt teveel vanuit jou moet komen.

DiamondQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 18 februari 2018, 10:35:05 »
Nogmaals, mijn dank is groot dat jullie de moeite nemen om het te lezen en dan ook nog eens een reactie achter te laten :huglove:

Mijn vriend is gisteren avond met zijn ouders hier komen eten. Het was super gezellig en op een gegeven moment vroeg mijn vriend of we even naar mijn kamer konden met zn twee. Hier hebben we echt een goed en fijn gesprek gehad. Zonder haat, zonder woede of boosheid, gewoon een kalm en rustig gesprek over onszelf en de relatie. Ik heb echt mijn vertrouwen er weer in dat hij daadwerkelijk zijn best weer gaat doen voor mij. Ik voel me echt weer heel goed en zie het allemaal weer zitten.

Als jullie het niet erg vinden blijf ik denk ik hier weer mijn verhalen delen over de voortgang, want ik vind het een fijne manier om van mij af te schrijven.

Gezelligheid

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 18 februari 2018, 16:11:07 »
Fijn dat je zo'n fijn gevoel hebt overgehouden aan gisteren! Heel veel geluk samen.  :wink2: