Auteur Topic: Instagram  (gelezen 172 keer)

ilse05

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 16 oktober 2020, 14:29:25 »
Hoi!

Ik kwam erachter dat mijn vriend af en toe  profiel opzoekt op instagram van meisjes die hij kent van bijvoorbeeld eerder op school. Nu ben ik iemand die daar meteen onzeker door wordt ook al weet ik ook wel dat hij hoogstwaarschijnlijk gewoon wat over diegenen gehoord heeft en ze daarom heeft opgezocht. Wat vinden jullie ervan als jullie vriend bijvoorbeeld zo nu en dan eens profielen van andere meisjes opzoekt op instagram?

Applepie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 17 oktober 2020, 13:20:58 »
als het bij opzoeken blijft zou ik het oke vinden. maar snap je onzekerheid hoor!

cherrypie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 18 oktober 2020, 15:10:36 »
Mijn ex deed dat ook, en ik was erin doorgedraaid en werd er een mega control freak van. Uiteindelijk is het door o.a. die discussies ook uit gegaan. Wat ik heb geleerd? Op insta kijken doet elke jongen, dat is niet per se ontrouw zijn. Als je merkt dat hij echt met ze gaat flirten, en jij geeft aan dat jij je er niet oke bij voelt, en hij dan nog verder gaat, dan moet je aan de bel trekken. Maar voor de rest moet je je niet onzeker maken, want in principe doet hij niks verkeerd, en hij heeft niet voor niks met jou een relatie! Want eerlijk, jij lurkt waarschijnlijk ook wel eens op Insta :) Lekker loslaten