Auteur Topic: ik heb een crush op mn guy bestfriend....  (gelezen 430 keer)

Just Someone <3

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 17 mei 2018, 17:54:47 »
hoiii,
uhhm waar moet ik beginnen...tijdje terug hebben ik en mn bestfriend (we noemen hem even 'A') heel erg fix gehad maar ga er lekker voor zitten want hier komt het hele verhaal.

"A" had een vriendin waar het allemaal niet echt heel erg soepel mee verliep, ik en 'A' werden steeds closer en zijn vriendin haatten mij echt vol terwijl ze me niet eens kent haha. Uiteindelijk ging het uit en was 'A' hier super verdrietig om. dus ik wilde hem natuurlijk troosten en ik bleef voor hem elke avond op om met hem te snappen/ appen, dit liep allemaal een beetje uit de hand en al gauw had ik een crush op hem.... we waren best close geworden en op een dag gingen we weer afspreken en toen hebben we bij hem in bed lepeltje lepeltje gelegen en ondertussen zitten netflixen, hij aaiden de hele tijd over me arm heen en over me wang en ademde in me nek en shit haha. Nou ja we vonden elkaar leuk maar een week later heeft hij weer genomen met zn ex. Hij zei tegen mij dat het echt niet makkelijk was om mij te vergeten en dat ik op dat moment alles voor hem betekende, maar tegen andere mensen heeft hij gezegd dat ik alleen een soort afleiding was... nou ja het ging na een paar weken alweer uit omdat zn vriendin was vreemd gegaan. Ik crushde nog steeds op hem natuurlijk dus ergens was ik eigenlijk wel blij hahah. Maar uiteindelijk is het gebleven bij beste vrienden tussen ons.. hij heeft me wel een paar keer proberen te zoenen (dat had ie toegegeven) en onze vriendschap is echt super belangrijk voor me want hij is echt geweldig.

Nu is het zo dat hij een nieuwe vriendengroep heeft ontmoet en hij ook heeft gezegd dat hij het gezelliger heeft met hun en hij niet meer echt aan ons ( we hadden een vaste vrienden groep met ze 4e) denkt en ons ook niet echt mis..natuurlijk moest ik janken toen hij dit zei :)

hij heeft ook een meisje ontmoet en vind haar leuk en het doet me oprecht veel pijn, maar ik gun hem ook al het geluk van de wereld.

ik kan deze jongen niet vergeten omdat hij anders is dan andere, hij is iets volwassener, super knap en ik voel me zo erg op me gemak bij hem en ik val telkens opnieuw in love with hem..
wat moet ik doen want het doet me pijn dat het niets tussen ons werd en iedereen zegt dat we zo leuk bij elkaar passen en hij is de perfecte jongen voor mij want ik kan alleen nog maar aan hem denken, en bij alle liedjes die ik hoor denk ik aan hem.. ik houd van hem, maar hij niet van mij en ik wil onze vriendschap niet verkloten...

hij weet niet dat ik hem leuk vind

maar hij is zo leuk..ik was me trui vergeten en t werd best koud in de avond en we gingen met ze 6e logeren en toen mocht k zijn trui aan. En een keer regende het en toen gaf hij me zijn jas en ik vond het geweldig...

kan iemand me helpen want ik ga dood van binnen omdat ik niet weet wat ik moet doen...
xxx

« Reactie #1 Gepost op: 17 mei 2018, 18:46:14 »
Oke, ik ga heel eerlijk zijn, die jongen klinkt niet als iemand waar je mee wil zijn. In je verhaal klinkt het niet alsof hij jou boven die andere vriendin zou kiezen, dus dan is hij jou niet eens meer waard. Ik snap dat hij heel leuk is, maar het lijkt me niet dat hij een langdurige relatie wil. Ik denk dat je beter gewoon vrienden met hem kan blijven.

succes, in elk geval

Julia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 18 mei 2018, 10:22:14 »
Ik herken mezelf erg in je verhaal. Ik heb iets soortgelijks meegemaakt met een jongen waar ik vroeger erg goed bevriend mee was. Uit eigen ervaring wil ik zeggen dat het beter is hem uit je hoofd te zetten, hij heeft nu al twee keer een ander meisje boven jou verkozen. Misschien dat het goed is gewoon even geen contact met elkaar te hebben, ook voor jezelf omdat het op die manier makkelijker is hem uit je hoofd te zetten. Zoek afleiding en doe leuke dingen met je vriendinnen. Probeer positief te blijven, luister naar muziek waar je vrolijk van wordt en focus je gewoon even compleet op jezelf. Wellicht kunnen jullie in de toekomst gewoon vrienden blijven, maar ik denk dat het op dit moment goed is als je voor jezelf kiest en hem uit je hoofd zet.

Veel succes!

skyfullofstars

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 19 mei 2018, 19:58:00 »
Hey,

Wat enorm lastig voor je. Ik snap heel goed dat je niet zomaar afstand kan nemen van zo'n goede vriend. Toch denk ik dat je tijd nodig hebt om te accepteren dat hij een vriendin heeft. Het zal zeker rot zijn in het begin, maar ik zou in ieder geval proberen om minder contact te hebben met hem, en je gevoelens te negeren. Het is beter om het te accepteren zoals het is, uiteindelijk zal je er wel overheen komen.

En wie weet gaat het weer uit met zijn vriendin, en komt ie erachter dat jij eigenlijk de leukste bent  :aanbid:   you never know