Auteur Topic: ik denk dat ik lesbisch ben maar heb een vriend.  (gelezen 400 keer)

FlowerYoongii

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 juli 2018, 11:03:14 »
Hey

Ik ben 16 en heb al een half jaar een hele lieve vriend en ik houd ook heel veel van hem. Een half jaar geleden was ik biseksueel, maar ik merk nu dat ik sinds een paar maanden veel meer naar meiden begin te kijken. Ik voel me nog steeds wel heel erg aangetrokken tot mijn vriend, maar vooral romantisch en niet echt seksueel, terwijl ik me wel veel meer seksueel aangetrokken voel tot meisjes.

Wat moet ik doen? Is het wel eerlijk tegenover mijn vriend dat ik iets met hem heb terwijl ik me eigenlijk niet seksueel aangetrokken voel tot jongens?

Groeten

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 11 juli 2018, 11:07:31 »
Is het eerlijk naar jezelf?
Frankly, my dear, I don't give a damn.

FlowerYoongii

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 juli 2018, 11:12:37 »
Ik denk het? Ik weet het zelf ook niet. Ik ben sowieso nog niet bezig met seks, dus voor mij is het (voorlopig) geen probleem dat ik iets met iemand heb waar ik sowieso niets mee zou willen doen. Het grootste probleem is eigenlijk: Wat als het nog lang aan blijft? Want dan zou het wel een probleem vormen.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 11 juli 2018, 11:21:44 »
Niet te veel aan de toekomst denken. Jij bent nog niet toe aan seks en je bent dat ook niet verplicht naar hem.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

ladykim

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 12 juli 2018, 11:34:39 »
Eerlijk zijn naar jezelf toe. Je bent natuurlijk jong, dus er kan nog van alles veranderen. Misschien moet je even niet in een relatie zitten om te kijken wat je echt wilt? Of je bespreekt dit met je vriend en kijkt naar verloop van tijd waar je je toch prettiger bij voelt en een toekomst mee ziet. Een man of een vrouw.

Roses

• Global Moderator
  • Take time to smell the roses 🌹
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 12 juli 2018, 14:31:56 »
Ik denk niet dat je per sé lesbisch bent, maar dat je tot beide geslachten voelt aangetrokken, biseksueel dus, om er maar een labeltje op te plakken. Ik denk dat je vooral moet kijken waar je je nu fijn bij voelt en niet naar over een paar jaar, want niemand weet wat er gaat gebeuren...
This night is sparkling ✨

Dayanara

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 12 juli 2018, 15:46:00 »
Stop met labelen! Ik herken ergens wel wat je zegt. Ik heb altijd met meiden gedatet en nu heb ik ruim 2 jaar een relatie met mijn vriend (en seksueel). Ik voel me enorm tot hem aangetrokken, maar buiten hem vind ik meiden nog steeds veel interessanter. Het is wel zo dat ik absoluut geen behoefte (meer) heb aan een ander omdat ik natuurlijk veel van mijn vriend hou en daarom niemand anders wil.

Maar goed, dat is dus mijn ervaring. En daarom zeg ik jou nu dat een labeltje echt niet zo veel uitmaakt! Ik denk dat het belangrijkste is om je af te vragen: ben je gelukkig met je vriend? zou je met hem de komende jaren willen zijn? of ben je liever met iemand anders?

Surround yourself with nature :luck:

Ilse

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 12 juli 2018, 15:51:04 »
Wees jezelf & trek je niet teveel aan van anderen!