Auteur Topic: Hoe hoog staat jullie jaloezie-meter?  (gelezen 356 keer)

PinkieWink

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 08 juni 2021, 21:24:52 »
Hi meisjes, ik had zelf laatst een zwak momentje in mijn relatie en ik schaam me er voor, ik bedoel dat ik op een bepaald iets jaloers was wat m'n vriend deed. Ik heb het eerlijk opgebiecht en gelukkig heeft hij me gerust gesteld en nu zijn die gevoelens ook totaal weg. Desondanks vind ik mezelf niet erg jaloers. Hij mag van mij met andere meiden gesprekken hebben en ik weet ook niet waarom ik in dit geval deze gevoelens had (het is ook deels voor z'n werk dus daarom vind ik het niet zo erg).

Maar ik vroeg me af, ben jij erg jaloers aangelegd? Mag jouw vriend(in) echt totaal niet met andere meiden omgaan of heb je hier niet zo'n probleem mee? Waarom wel/niet? Ik wil toch graag vergelijkingsmateriaal of ik erg jaloers ben of dat het wel meevalt ;)
« Laatst bewerkt op: 10 juni 2021, 23:05:20 door PinkieWink »
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 09 juni 2021, 10:04:33 »
Ik weet eigenlijk niet of ik jaloers ben. Ik denk zelf van niet, maar er is ook nog niks voorgevallen om jaloers op te zijn.
Er is wel 1 ding, maar dat gaat niet om de relatie of zo. In zijn vriendengroep zit 1 meisje, dat is de vriendin van 1 van zijn vrienden. Zij zit zeg maar wel in de vriendengroep en ik heb zijn vrienden nog nooit ontmoet. Al ziet hij zijn vrienden ook eigenlijk nooit

NC
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 juni 2021, 12:49:49 »
Ik heb dan wel geen vriend, maar wat dat betreft ben ik niet jaloers aangelegd. Ik heb zelf ook een paar mannelijke vrienden, altijd al gehad, dus zou ook nogal hypocriet zijn. Ik vind het eerlijk gezegd best raar dat sommige mensen (hetero's) het vreselijk vinden als hun partner met iemand van het andere geslacht omgaan. Volgens die logica mag je als biseksueel persoon dan überhaupt geen vrienden hebben? Ik zal het nooit begrijpen denk ik haha.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 10 juni 2021, 13:29:59 »
Stuur maar privé berichtje