Auteur Topic: Hij...  (gelezen 308 keer)

Fabienne2003

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 05 december 2018, 15:50:06 »
Er is dus een jongen...
Hij zit bij sommige vakken bij mij in de klas. We hebben ontzettend veel oogcontact. Af en toe zie ik hem vanuit mijn ooghoek naar me kijken. :) Ik kan niet ontkennen dat ik ook naar hem kijk. Ik heb alleen nog nooit tegen hem gepraat en we zeggen elkaar ook geen gedag ofzo. Hij is erg verlegen en stapt dus niet op meisjes af. Ik durf dat dus ook echt niet. Er is niet echt een moment waarop ik een praatje met hem kan maken. Ik zie hem alleen in de gangen op school en in de klas zit hij daarvoor net te verweg. Zelf ben ik niet zo’n prater en hij ook niet. Bovendien ben ik altijd met mijn vriendinnen en hij altijd met zijn vrienden. Of nouja bijna altijd. Ik heb hem wel op insta een volgverzoek gestuurd. Dat accepteerde hij, maar hij stuurde het niet terug. Wat raar is, want hij volgt bijna iedereen van onze school op insta...
Ik wil graag met hem in contact komen of hem laten zien dat ik een soort van geïnteresseerd ben zeg maar, maar ik heb geen idee hoe... Iemand tips? :0
Alvast bedankt X

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 05 december 2018, 16:33:54 »
Een verzoek op insta betekend niet meteen: 'Hey ik wil met je praten.'dat betekent letterlijk: hey ik wil je volgen op insta. Punt.We zien veel achter iets kleins terwijl jongens meer direct denken en we verwachten ook dat ze hetzelfde denken en doen. Maar dat is niet zo :'). Vaak moet je gewoon direct zijn.

Stuur eens iets via insta als je niet durft en anders gebruik je dat als aanknooppunt. Zie je een foto van een hond die hij recent heeft gepost: als je hem in de gang ziet zeg dan iets in de zin van: 'Hey, leuke foto van je hondje!' en bouw gewoon zoiets op. Je zal wel iets vinden om over te praten.
Ain't no rest for the wicked!

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 05 december 2018, 19:49:59 »
Precies wat soundsoldier zegt!
la vie est belle

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 05 december 2018, 20:27:32 »
Een verzoek op insta betekend niet meteen: 'Hey ik wil met je praten.'dat betekent letterlijk: hey ik wil je volgen op insta. Punt.We zien veel achter iets kleins terwijl jongens meer direct denken en we verwachten ook dat ze hetzelfde denken en doen. Maar dat is niet zo :'). Vaak moet je gewoon direct zijn.

Stuur eens iets via insta als je niet durft en anders gebruik je dat als aanknooppunt. Zie je een foto van een hond die hij recent heeft gepost: als je hem in de gang ziet zeg dan iets in de zin van: 'Hey, leuke foto van je hondje!' en bouw gewoon zoiets op. Je zal wel iets vinden om over te praten.
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 06 december 2018, 09:42:53 »
Stuur hem eens een berichtje via insta.
Ik was Encore.
''Hope that we feel this, feel this way forever.''

Fabienne2003

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 06 december 2018, 17:17:15 »

Je hebt helemaal gelijk. Ik maak het in mijn hoofd allemaal zoveel groter dan dat het eigenlijk is. Het jammere is dat hij echt nooit iets op insta plaatst... :(
Toch bedankt!

Fabienne2003

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 06 december 2018, 17:20:26 »
Stuur hem eens een berichtje via insta.

Ik weet niet of ik dat durf, maar wat zo ik dan evt kunnen zeggen? Het moet niet al ten random zijn zeg maar xD
Thnx voor je berichtje!

sethabrikoos

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 06 december 2018, 17:50:40 »
Precies wat soundsoldier zegt!