Auteur Topic: Hij vind mij niet de mooiste  (gelezen 633 keer)

qwert

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 05 december 2018, 13:49:09 »
Ik heb sinds kort een vriendje. Laatst zei hij jij bent het mooiste meisje die ik heb gehad. Toen zei ik een beetje plagend 'het mooiste meisje die je kent!' Heel serieus antwoorde hij 'nou dat ook weet niet'.
Sindsdien denk ik hier vaak aan. Is hij de mooiste? Nee waarschijnlijk niet, maar ik vind hem wel oprecht de alleraller mooiste. Is dat ook niet waar verliefdheid over gaat? Kan me voorstellen dat je hier over een paar jaar anders over denkt maar in de beginfase toch wel?
Ik denk niet dat je verliefd bent na zo'n opmerking. Wat denken jullie?

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 05 december 2018, 16:43:34 »
Ik denk dat je te hard opwind in zo'n opmerking. Ik zou het in je achterhoofd laten maar niet  ermee bezig zijn.

Als iemand in het begin van de relatie zoiets zou zeggen, zou ik niet m'n kop willen breken en gaan doorvragen 'HOEZO, ik ben niet de mooiste?'
Het kan zijn dat hij nogal kort en boerig kan antwoorden, dat weet ik niet want ik ken hem verder niet :')
Hoe doet hij voor de rest? Geeft hij je aandacht? Spendeert hij graag tijd met je?
Ain't no rest for the wicked!

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 05 december 2018, 16:50:23 »
Ik denk ook dat je er te druk overmaakt.

Je had beter het compliment kunnen accepteren ipv er iets moeilijks van te maken.

En inderdaad wat soundsoldier zegt
Frankly, my dear, I don't give a damn.

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 05 december 2018, 17:06:25 »
Ik denk niet dat ie het bedoelt zoals je denkt. Jongens kunnen soms wat lomp zijn met gesprekken lol

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 05 december 2018, 17:25:03 »
Jongens zijn een beetje zo. Ze bedoelen het niet op een rot manier, maar misschien is hij gewoon een beetje nuchter en lomp. Hij vindt je prachtig, anders was hij niet met je.
'Ste Yuj'

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 05 december 2018, 19:48:32 »
Niemand is de Allerknapste, maar je moet maar zo denken hij vindt jouw innerlijk wel het allermooiste want anders was hij niet met je samen. En kwa uiterlijk zou hij je ook wel een knap meisje vinden want eerlijk, wie wordt er nou verliefd op iemand die totaal niet aantrekkelijk is? ;)
la vie est belle

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 05 december 2018, 20:28:20 »
Jongens zijn een beetje zo. Ze bedoelen het niet op een rot manier, maar misschien is hij gewoon een beetje nuchter en lomp. Hij vindt je prachtig, anders was hij niet met je.
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

sethabrikoos

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 06 december 2018, 08:43:16 »

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 06 december 2018, 09:43:40 »
Ik denk ook dat je er te druk overmaakt.

Je had beter het compliment kunnen accepteren ipv er iets moeilijks van te maken.

En inderdaad wat soundsoldier zegt

Al kan ik me wel voorstellen dat je het vervelend vindt om te horen.
Ik was Encore.
''Hope that we feel this, feel this way forever.''

FlowerYoongii

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 06 december 2018, 15:59:56 »
Ik kan me voorstellen dat je het een stomme opmerking van hem vond, maar hij bedoelt het vast niet zo. Hij was echt je vriendje niet als hij je niet prachtig vond. Maak je er niet teveel zorgen over.

Hopelesswanderer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 06 december 2018, 16:26:28 »
Het is inderdaad niet wat je wilt horen op zo'n moment (ik zou zelf waarschijnlijk net zo gereageerd hebben op het eerste antwoord als jij), maar het is duidelijk dat hij je prachtig vindt en hiermee misschien even niet zo handig uit de hoek kwam.

Ik denk niet dat het iets zegt over zijn gevoelens voor jou! Als dit het enige is waar je bij hem aan twijfelt, denk ik dat je je nergens zorgen over hoeft te maken :)

Flipflups

• **
  • Life is better in flipflops
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 07 december 2018, 11:46:32 »
Ik had het hier toevallig gister nog over met wat groepsgenoten. We kwamen tot de conclusie dat er een verschil zit tussen "knap" en "aantrekkelijk". Hij vindt jou sowieso aantrekkelijk, want anders was hij niet met je. Maar mensen (jongens én meiden) kunnen andere mensen ook knap vinden. Zijn er geen andere jongens in jouw omgeving of die je af en toe op straat ziet lopen, waarvan jij denkt; wauw die is knap!
Die jongen voldoet dan waarschijnlijk aan het schoonheidsideaal wat de hele maatschappij stelt. Maar dat betekent niet gelijk dat jij hem superaantrekkelijk vindt, of dat hij je "type" is.

Jongens zijn over het algemeen inderdaad wat lomper, en waarschijnlijk kent hij dus ook inderdaad wel meiden die, volgens dat schoonheidsideaal, knapper zijn. Maar als hij hen leuker of mooier had gevonden, was hij zeker niet met jou geweest! Ik denk dus dat je er inderdaad vanuit kunt gaan dat hij het helemaal niet vervelend bedoelde.
The tans will fade, but the memories will last forever ♥