Auteur Topic: Hele rare situatie  (gelezen 691 keer)

Anoniempjee_x

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 22 juni 2020, 10:33:43 »
Lieve girls,
Ik werk sinds een tijdje bij een bedrijf, en heb het er heel erg naar mn zin. Er werken heel veel jongeren van mijn leeftijd dus het is altijd heel gezellig. Nu heb ik een jongen leren kennen en we kunnen gewoon heel goed met elkaar, we klikken gewoon. We zitten altijd te kletsen als we samen pauze hebben en fietsen samen terug ook al is onze route niet eens een minuut hetzelfde. We plagen elkaar vaak enzo en hij liet me laatst heel erg schrikken dus ik probeer m nu elke keer terug te pakken, je kent het wel, zulke dingen. We gaan ook binnenkort met wat collegas iets drinken en hij gaat dus ook mee, en ik mocht niet zelf terug fietsen in de nacht van mn ouders dus vroeg of hij me wilde brengen, ook dit vond hij zeker geen probleem zei hij. Maar nu het volgende, toen we elkaar begonnen te volgen op instagram, zag ik een meisje op een aantal van zn fotos van een half jaar terug en langer geleden. Het was gewoon over duidelijk dat ze (in ieder geval op dat moment) zn vriendin is. Maar ik ging natuurlijk even op haar account kijken en ze woont niet in nederland, maar echt best ver weg. Dus toen ik dat zag dacht ik van oh hij doet gewoon aardig en ik vatte het op als flirten want hij heeft een vriendin. Maar toen kwam ik hem tegen op bumble, en daar zou je ook niet echt op zitten als je een vriendin zou hebben lijkt mij. Ik zat er wel een beetje naar te vissen maar hij liet daar niet echt iets over los. Ik weet nu gewoon niet zo goed wat ik moet doen en wilde dit even kwijt. Ik betrap mezelf er gewoon op dat ik het net iets te gezellig vind met hem en ik weet gewoon niet hoe hij erin staat en of hij ├╝berhaupt single is, hij is namelijk echt totaal geen player type ofzo, niet zo iemand die flirt ookal heeft ie een vriendin, meer een bescheiden type.

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 22 juni 2020, 22:39:19 »
Om eerlijk te zijn denk ik dat hij geen vriendin heeft. Maar je kan het natuurlijk altijd gewoon straight to the point vragen. Of je kan vragen of hij een keer met je alleen iets wil doen en dan kijken hoe hij daarop reageert
la vie est belle

Anoniempjee_x

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 25 juni 2020, 19:14:51 »
Om eerlijk te zijn denk ik dat hij geen vriendin heeft. Maar je kan het natuurlijk altijd gewoon straight to the point vragen. Of je kan vragen of hij een keer met je alleen iets wil doen en dan kijken hoe hij daarop reageert
Nee klopt, hij gaat binnenkort op zichzelf en hebben t er ook al over gehad dat ik zou langskomen als zn huisje af is :)