Auteur Topic: Geen vlinders meer  (gelezen 546 keer)

Cria

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 10 juni 2019, 23:27:54 »
Hey lieve meiden,
Zoals altijd heb ik weer een tijdje moeten nadenken of ik dit wou bespreken, maar nu moet ik het echt kwijt.
Ik heb nu 5 maanden met mijn vriend. Hij is de allerliefste, leukste en geweldigste vriend die ik me kan wensen.
Ik hou super veel van hem en ik zie mijn leven voorlopig echt niet zonder hem.
Hoeveel ik ook van hem houd, ik voel geen vlinders meer.
Dit vind ik heel eng en ik zit er echt mee. Ik heb het gevoel dat ik hem aan het lijntje houd, maar zelf wil ik niemand anders en wil ik hem bij me houden.
Ik wil echt dat onderbuik gevoel weer terug, maar ik weet niet hoe.
Ik wil heel graag met hem verder, maar ik ben bang dat ik dan iets fout doe.
Ik vind hem zo leuk en ik hou zoveel van hem, maar nu is dat gevoel wel weg.
Wat vinden jullie ervan? Heeft iemand dit ook? En is dit normaal?
Ook vraag ik me af, als mensen al 30 jaar getrouwd zijn zouden ze dan ook nog vlinders voelen?
Ik ben bang voor de antwoorden, maar ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Liefs, Cria.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 11 juni 2019, 14:00:27 »
Verliefdheid gaat op een gegeven moment over in houden van. Ik heb het zelf nog niet gemerkt dat die vlinders weg zijn/over is gegaan in houden van. Maar het lijkt mij onwaarschijnlijk om 40 jaar die vlinders te houden.

De vraag is, wat wil jij? Wil je bij hem blijven? Houd je van hem? Zie je een toekomst met hem? Waarom heb je het gevoel dat jij hem aan het lijntje houdt?
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Eden

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 juni 2019, 14:48:17 »
Vlinders komen en gaan. Emoties zijn wat dat betreft best onbetrouwbaar (vind ik in ieder geval). Als dit gevoel langer aan zou houden, en je zou hem minder leuk vinden, het niet fijn meer vinden samen, er zouden ruzies zijn, etc, dan pas zou ik me zorgen maken persoonlijk. Maar als alleen de vlinders er even niet zijn, dat is op zich een normaal iets.
was Taurus.