Auteur Topic: .  (gelezen 647 keer)

JustNutella

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 mei 2019, 14:16:49 »
.
« Laatst bewerkt op: 18 mei 2019, 18:45:10 door JustNutella »

Kaasdipje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 14 mei 2019, 09:36:54 »
Wij zitten precies in het zelfde schuitje...
2 weken geleden een 'pauze' gestart. Ik weet bijna zeker dat het uit gaat.
Mijn vriend had ook geen gevoelens meer voor me en deed precies het zelfde als wat je omschreef.

hebben afscheid genomen en ook hele goede seks gehad, kusjes knuffels etc.

In het begin hoopte ik ook heel erg dat jij spijt zou krijgen en terug komen, nu ik eenmaal iets verder ben begin ik me af te vragen of ik wel met iemand een relatie wil die over me twijfelt.... Ik heb ook eigenlijk geen zin meer om continu moeite doen en me best.

Natuurlijk wil ik ergens nog wel dat ik een aapje krijg met hoe erg hij me mist etc. hij heeft me trouwens 2 keer geappt hoe het was. Beide normaal op gereageerd maar met de vraag of ik wat ruimte kan krijgen. Het is beter om even helemaal geen contact met hem te hebben, beter voor jezelf om even uit te huilen en de situatie te bekijken van een afstand en beter voor hem omdat hij hetzelfde doet en ziet wat hij laat lopen.

Je kan me altijd een berichtje sturen!

JustNutella

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 mei 2019, 07:37:57 »
Dankjewel voor je lieve berichtje !

Gister op het werk was het zo apart... Op het begin merkte ik dat hij een afstand creƫerde tussen ons, wat ik juist niet wilde. Ben toen naar hem toe gegaan en hij deed toen wel normaal, zelfs eigenlijk liever dan normaal. Aan het eind van de avond sprak ik hem nog even onder 2 ogen, wel nog op het werk. Hij gaf toen toe dat hij het er op zich wel moeilijk mee heeft maar dat hij wel soms beetje twijfelt aan of het uitmaken wel de goede keuze was. Ook zei hij dat het natuurlijk zo maar zou kunnen dat hij over een tijd erachter komt dat hij toch wel samen met mij wilt zijn. Ik zou het aan de ene kant wel erg graag willen, maar hiervoor moeten er natuurlijk eerst een aantal dingen veranderd en besproken worden. Vrijdag komt hij zelfs even langs.. niet perse om iets belangrijks maar we zien wel hoe het loopt.

Ik hoop nog steeds heel erg dat hij bij mij terug komt natuurlijk, maar omdat hij zo lief tegen mij doet en hij ook nu zijn twijfels toegeeft begin ik toch wel vertrouwen erin te krijgen... wat ik eigenlijk niet moet doen

Kaasdipje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 15 mei 2019, 13:05:26 »
Ik zou wel uitkijken, het is goed dat jullie elkaar even gesproken hebben maar ik zou niet te snel terug happen. Kijk uit dat jij niet een makkelijke optie wordt waar hij altijd naar terug kan gaan.

Ik was ook stom om te snel terug te happen en met hem die zaterdag avond te zoenen, allemaal mooie verhaaltjes hoe erg hij me mist en om de 5 minuten aan me dacht. Toen ik er in mee ging kreeg ik de volgende dag weer het bericht dat hij toch nog wel twijfelde...

Misschien moet je ook even de tijd voor jezelf nemen om te denken wat jij zelf wilt. Op dit moment wil je hem terug, wat logisch is maar na een tijdje begin je in te zien hoe erg je best voor iemand deed en wat hij je er voor terug gaf..

JustNutella

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 15 mei 2019, 20:22:15 »
Ja heb je zeker gelijk in... Ik wil ook niet te hard van stapel lopen. Ik laat hem overmorgen gewoon komen en dan kijken we wel hoe het gaat, ben best wel toe aan duidelijkheid op dit moment. Als hij zegt dat hij er nu gewoon klaar mee is kan ik het afsluiten. Als hij toegeeft dat hij toch nog twijfelt dan kan ik het er met hem over praten en dan zien we dan wel verder denk ik... Merk wel aan mezelf dat ik me toch weer wat minder goed voel dan eerst.