Auteur Topic: .  (gelezen 787 keer)

SecondOpinion

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 05 juli 2018, 08:34:19 »
.
« Laatst bewerkt op: 21 juli 2018, 19:10:32 door SecondOpinion »

Hazelnootje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 05 juli 2018, 20:23:37 »
Vet lullig altijd maar je zult iets initiatief moeten tonen...

Mocht je nog willen peilen ga vooral een gesprek met hem aan --> kan niet misgaan toch

SecondOpinion

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 07 juli 2018, 07:21:11 »

Mocht je nog willen peilen ga vooral een gesprek met hem aan --> kan niet misgaan toch

Ok├ę, dit zal ik de volgende keer doen! Hopen dat hij me nog ziet staan 🙈... Dankjewel!

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 07 juli 2018, 12:06:35 »

Dit. + het is sowieso beter als je aan je sociale skills gaat werken, je loopt jezelf alleen maar voor de voeten door sociaal ongemakkelijk te zijn.

SecondOpinion

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 08 juli 2018, 12:56:55 »
Dit. + het is sowieso beter als je aan je sociale skills gaat werken, je loopt jezelf alleen maar voor de voeten door sociaal ongemakkelijk te zijn.

Thanks! Ik werk er ook al een tijdje aan. Met andere mensen ben ik wel sociaal, alleen met hem ben ik dat totaal niet. Maar ik zal hier aan werken

SecondOpinion

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 12 juli 2018, 00:27:38 »
Heeey iedereen die dit leest,

Ik heb echt advies nodig.

Er is iemand, die ik ken van werk, die ik wel leuk vind. Tot nu toe heb ik hem alleen maar gedag gezegd, hij heeft ook eerder wel iets meer dan gedag gezegd (gevraagd wanneer ik weer werkte enz.).

Anyways, ik ben super socially awkward en ik begin de laatste tijd meer verlegen te worden (zegmaar tot het punt dat je diegene niet eens aan durft te kijken 😂). Hoe leuker ik hem ga vinden, hoe meer awkward ik word (hier wil ik van af).

Mijn beste vriendin (die hem ook kent) zegt dat ik nu eens een gesprek met hem moet beginnen. Ik zou niet weten hoe en ik ben bang dat hij daar helemaal niet op zit te wachten of dat ik geen goed woord meer uit mijn mond kan krijgen.

Ik ben hier zo slecht in. Eigenlijk zou ik hem direct zijn nummer willen vragen, omdat het op app veeel makelijker gaat😂😂. Maar dat is een beetje te snel, toch?

En ik ben ook steeds bang dat hij over een week al zijn interesse in mij verloren heeft. Als hij die had ten minste, want soms krijg ik de indruk dat hij mij schattig vind of gewoon heel aardig doet (zonder dat hij mij leuk vind).

En mijn beste vriendin vertelde mij een paar weken terug dat hij iemand anders leuk zou vinden, nu is dat niet meer het geval.

What should I do and from where do I start?

Update!!!:

Ik wilde laatst een gesprek beginnen (meerdere malen gebeurd). Ik kreeg al de indruk dat hij er niet op zat te wachten. Hij keek (en ging ook bijna) letterlijk dwars door me heen. Alsof ik niet besta ...

Wat vinden jullie wat ik nu moet doen?

Ik zou het wel nog een keer kunnen proberen, maar ik heb geen zin om me te focussen op hem en te blijven hopen op iets moois. Dalijk moet ik weer over iemand heen zien te komen.

Ik denk dat ik het hierbij laat (met hem), tenzij jullie anders vinden.

Dieuw

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 12 juli 2018, 02:43:51 »
^Rare redenatie. Als je het niet vraagt, zul je er juist mee bezig blijven. Gewoon vragen dus, als hij je afwijst (wat helemaal niet erg is!) kan je je weer op andere dingen focussen.

MIchelle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 12 juli 2018, 09:46:11 »
Ja, alle schroom van je afgooien en het vragen. Duidelijkheid is voor jou toch ook fijner?

SecondOpinion

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 13 juli 2018, 23:41:40 »

^Rare redenatie. Als je het niet vraagt, zul je er juist mee bezig blijven. Gewoon vragen dus, als hij je afwijst (wat helemaal niet erg is!) kan je je weer op andere dingen focussen.

Dus ik moet gewoon vragen of hij me leuk vindt? Ik weet niet of dat me gaat lukken. Straks vindt hij me extra omdat het waarschijnlijk voor hem alleen een soort 'flow' (beetje flirten/uitproberen) was...

En als hij me afwijst, zal ik nog altijd met hem geconfronteerd worden, omdat we dus samen werken😅.

Stel dat ik het zou vragen, op welke manier: of hij me leuk vindt/vond? Of hij (nog) geïnteresseerd in me is?

Ik ben hier niet echt goed in ...

SecondOpinion

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 13 juli 2018, 23:47:52 »
Ja, alle schroom van je afgooien en het vragen. Duidelijkheid is voor jou toch ook fijner?

Ik krijg dan wel duidelijkheid, en dat is fijn. Maar tegelijkertijd ook heel veel schaamte en ongemakkelijkheid. Ik werk met hem. Wie weet gaat het rond op de werkvloer dat ik hem dat gevraagd heb.... Maakt het heel lastig...

kiwi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 15 juli 2018, 23:02:51 »
Ik denk ook dat het het beste is om je over je angst heen te zetten en het te vragen idd. Nou zou ik het niet zo direct vragen, maar bijvoorbeeld vragen of hij een keer een ijsje met je wilt eten (t is toch super lekker weer en als jullie tegelijkertijd klaar zijn zou je iets kunnen zeggen van 'pfoe van dit warme weer krijg ik wel zin in een ijsje, heb je zin om mee te gaan?') Dat kan dan de ijsbreker zijn (wat een woordgrap haha).

Succes en keep us up to date!!

SecondOpinion

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 18 juli 2018, 15:37:02 »
Ik denk ook dat het het beste is om je over je angst heen te zetten en het te vragen idd. Nou zou ik het niet zo direct vragen, maar bijvoorbeeld vragen of hij een keer een ijsje met je wilt eten (t is toch super lekker weer en als jullie tegelijkertijd klaar zijn zou je iets kunnen zeggen van 'pfoe van dit warme weer krijg ik wel zin in een ijsje, heb je zin om mee te gaan?') Dat kan dan de ijsbreker zijn (wat een woordgrap haha).

Succes en keep us up to date!!

Dankje wel voor je tip! Maar helaas zal ik hem niet meer kunnen gebruiken ... Laatst was ik op werk en toen zag ik hem met die ander (waarover ik eerder al schreef). Hij blijkt dus al 'soort van' bezet te zijn. 'Soort van' omdat ik niet weet hoe het precies zit.

Ik denk dat ik dit gewoon laat gaan.