Auteur Topic: een maand samen.  (gelezen 15265 keer)

Noeke

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 21 maart 2011, 14:21:57 »
vrijdag ben ik een maand samen met mijn vriend.
nu heb ik echt geen idee of ik iets moet doen en wat.
onderling zijn we niet echt een klef stel, we hebben het heel leuk samen maar zo zijn we gewoon niet. We lopen wel hand in hand en zoenen, maar we sturen elkaar niet de hele dag smsjes hoe erg we elkaar missen, dat we van elkaar houden en dat soort dingen.
Hem kennende weet hij wel dat we vrijdag een maand samen zijn, maar ik heb geen idee of hij daar iets mee gaat doen.
Ik wil hem graag een kleinigheidje geven, alleen voor het idee.
Alleen zou ik niet weten wat.. iets met foto's vind ik iets te snel, en foto's hebben we ook nog niet echt.
Misschien fijn om te weten: hij is 17.

even in het kort:
wat voor iets kan ik geven aan mn vriend waarmee ik vrijdag een maand samen ben? of zal ik hem meenemen ergens naartoe?

jostitosti_

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 21 maart 2011, 14:23:43 »
Nou voor 1 maand zal ik niks doen.
Because you and he are connected by the curse that failed. That is no ordinary scar. - Dumbledore

ChickWithGuns

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 21 maart 2011, 14:31:11 »
Hee, toevallig, ik ook deze week xD
Wij doen er geloof ik niks bijzonders mee (we zitten ook allebei middenin toetsweek), echt cadeautjes vind ik voor een maand een beetje overdreven. Ik zou hem gewoon iets van een lief kaartje geven, of inderdaad iets leuks gaan doen samen (uit eten, filmpje etc). Hebben jullie allebei iets aan^^
If nothing goes right, go lift. Fitness/OCR Blog  Instagram

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #3 Gepost op: 21 maart 2011, 14:33:05 »
1 maand is niks
Ik snap wel dat je het wilt vieren, maar je kan een lief/leuk smsje sturen. That's it. :)

Lotte

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 21 maart 2011, 14:34:19 »
Om nou 1 maandje samen te vieren vind ik altijd zo overdreven. Misschien kun je beter wachten tot jullie een half jaar hebben ofzo?

Maar goed als je echt iets wilt geven, zou ik iniedergeval geen kaartje geven. Dat is altijd zo afgezaagd. Gewoon lekker uitgaan, bioscoop, uit eten of thuis een filmpje kijken.
You seem unhappy. I like that.

kippenpop

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 21 maart 2011, 14:35:27 »

lovelivelove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 21 maart 2011, 14:36:27 »

Noeke

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 21 maart 2011, 14:45:48 »
okeoke. duidelijk haha.
gewoon een dag als elk ander.
dank jullie voor de tip!

dorien

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 21 maart 2011, 14:46:37 »
nou voor 1 maand zal ik niks doen.. misschien dat hij het vieren van 1 maand ook wel een beetje benauwend zal vinden.
1 maand is echt niks. had je nou een half jaar, of 1 jaar of 2,5 jaar of zo :P dan kon je het wel vieren :)
mocht je toch iets willen doen, geef hem dan een kaartje :) en zet er dan niet op van: wil je nooit meer kwijt, we blijven voor altijd samen, wij worden later samen oud blablabla... je hebt nog maar 1 maand. even realistisch blijven xD je kan er wel op schrijven dat je hem heel lief en leuk vind en dat je hoopt dat jullie nog lang samen blijven.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #9 Gepost op: 21 maart 2011, 14:52:45 »
Wij deden niks, alleen een; 'nawh, wat schattig. we zijn een maand samen wat leuheuheuheuheuk!' smsje.

HATERSGONNAHATE

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 21 maart 2011, 14:56:39 »
Ik ben vandaag 40 maanden met hem samen en vier alleen zodra we een jaar hebben. Lijkt me gewoon het beste aangezien jongens geen zin hebben om elke maand wat moeten kopen voor hun vriendin.

acgirlscene

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 21 maart 2011, 15:07:47 »
Wij hebben nu bijna 8 maanden & nog steeds sturen we elkaar gewoon een smsje xD. Nooit echt iets speciaals. Bij de 7 maanden kwam het toevallig zo uit dat zijn vader jarig was en we uiteten gingen. dat was wel heel gezellig. maar dat was verder niet omdat we 7 maanden hadden, haha.

maarja ik weet het niet, ben dr niet zo van. (A)
« Laatst bewerkt op: 21 maart 2011, 15:08:31 door acgirlscene »

Cocoo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 21 maart 2011, 15:19:58 »
Geef hem gewoon een extra dikke zoen

liesie1

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 21 maart 2011, 15:20:38 »
mijn vriend en ik zijn nu bijna 5 maanden samen. bij 1 maand hebben we niks gedaan, alleen samen geweest. bij 2 maanden hebben we elkaar niet gezien. bij 3 maanden werd hij wakker en lagen er overal kaartjes van mij met lieve teksten ( even gefixt met zn ma xD ) en bij 4 maanden sagen we elkaar alleen op school.
ik zou niet zoveel boeiends doen.

Worteltjestaart

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 21 maart 2011, 15:25:38 »
Ergens een klein hapje eten?

Ik vind een maand niet echt bijzonder, dus vind eigenlijk ook niet dat je daar wat voor hoeft te doen.

Cheaf

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 21 maart 2011, 16:17:25 »
ik zou gewoon een kaartje of smsje sturen dat je het leuk met hem hebt! als hij dan niets heeft is het geen ramp omdat het toch niets kost (: succes
"Ik neem je mee op vleugels van de wind die leiden naar je toekomst"

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #16 Gepost op: 21 maart 2011, 16:17:32 »
Straks moet je nog elke maand dingen doen (':
Mijn vriend en ik zijn sinds 2 augustus 2008 samen, en toen we 6 maanden hadden, zijn we uit eten geweest.. niet zo heel bijzonder, maar wel gezellig.

Octocock

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 21 maart 2011, 16:25:03 »
Ik vind het een beetje overdreven om 1 maand te vieren.
Sowieso ben ik niet zo van het 'we hebben zoveel maanden' gevier.
Net alsof het een prestatie is dat je al zo lang bij elkaar bent :')

Worteltjestaart

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 21 maart 2011, 16:26:42 »

Ik vind het een beetje overdreven om 1 maand te vieren.
Sowieso ben ik niet zo van het 'we hebben zoveel maanden' gevier.
Net alsof het een prestatie is dat je al zo lang bij elkaar bent :')

Voor sommige mensen of koppels is dat best een prestatie, hoor. :")

joyce7

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 21 maart 2011, 16:29:13 »
Ik heb nu 9 maanden... het nog nooit gevierd! Misschien dat ik dat wel doe met een jaar!

Maar je kunt wel voorstellen samen de avond door te brengen en dan thuis een filmpje kijken ofzo! Dat is natuurlijk altijd leuk!
« Laatst bewerkt op: 21 maart 2011, 16:29:44 door joyce7 »

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #20 Gepost op: 21 maart 2011, 16:46:31 »
Gewoon een lief smsje dat jullie 1 maand samen zijn ^^

hapinesss

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 21 maart 2011, 18:11:30 »
-
« Laatst bewerkt op: 30 juli 2011, 10:31:48 door hapinesss »

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #22 Gepost op: 21 maart 2011, 18:33:17 »
Wij 'vieren' het niet in de zin van cadeautjes geven enzo, maar het is wel elke maand even van: 'oja, weer een maand erbij' ;)
En mn vriendje belt me altijd om 12 uur 's nachts en dan zegt hij: 'happy birthday to us' Hahaha (wij spreken onderling engels, vandaar de zin in het engels dus)

Passionita

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 21 maart 2011, 23:02:50 »
Wouw is dat nog steeds zo? één maand is nog niets! haha.
Maar toen ik mijn eerste vriendje had, had hij voor mij een kettinkje gekocht en oorbellen (toen maakte ik het dezelfde dag nog uit en moest hij het terug brengen maar dat terzijde :D)
Vind het persoonlijk een beetje overdreven gedoe (wat betreft cadeautjes en speciale dingen) alhoewel een dagje naar de bioscoop ofzo natuurlijk geen kwaad kan, maar ik ga er van uit dat je dat soort dingen als stelletje sowieso wel doet.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #24 Gepost op: 22 maart 2011, 00:37:11 »

Ik ben vandaag 40 maanden met hem samen en vier alleen zodra we een jaar hebben. Lijkt me gewoon het beste aangezien jongens geen zin hebben om elke maand wat moeten kopen voor hun vriendin.

40 maanden is juist leuk! 40 is het symbolische getal voor 'héél lang'