Auteur Topic: Crush op een te oud iemand  (gelezen 3811 keer)

Anoniempjee_x

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 07 april 2019, 19:10:58 »
Lieve girls,
Ik ben een meisje van 16 en ik heb een probleem, en niet zo’n beetje ook, ik ken namelijk sinds een tijdje een jongen en hij viel me al sinds het begin op. Blijkbaar viel ik hem ook op want hij zit echt sinds het begin al heel erg met me te flirten, ik dacht dat hij 20 was aangezien hij er heel jong uit ziet en hij vertelde dat hij ook altijd om id gevraagd wordt bij het kopen van bijv drank. Alleen hij is dus 26, ik wordt alleen heel vaak 18/19 gesxhat en hij weet niet hoe oud ik ben. we flirten best wel erg met elkaar, ik weet dat het eigenlijk niet kan maar ik begin hem denk ik leuk te vinden. Advies graag :(
« Laatst bewerkt op: 07 april 2019, 19:15:53 door Anoniempjee_x »

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 07 april 2019, 21:14:29 »
Ten eerste, stop met benoemen dat je er ouder uit ziet dan je bent, dit maakt geen verschil. Verder, ik vind het verschil erg groot. 10 jaar op die leeftijd is gewoon heel anders. Wat doet hij? Fulltime werk? Woont hij op zichzelf?
'Ste Yuj'

Funny_Girl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 07 april 2019, 21:16:26 »
Hey,

Ik snap dat als je hem heel erg leuk vind, dat je dan denkt: leeftijd is maar een getal, toch? Maar ik denk dat 14 en 26 gewoon een te groot verschil is. Jullie zitten in een heel andere levensfase. Jij zit waarschijnijk nog op de middelbare school, en hij studeert waarschijnlijk binnenkort af (of is al afgestudeerd!) en krijgt dan een vaste baan, eigen huis en alles.
Het is heel naar voor je, maar ik zou op zoek gaan naar iemand anders <3

nada.ame

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 07 april 2019, 22:13:06 »
16 en 26 is te groot en kan eigenlijk gewoon niet.. Sorry als het hard overkomt
''Cause you only need the light when it's burning low, only miss the sun when it starts to snow. Only know you love him when you let him go.... And you let him go''

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 08 april 2019, 07:17:07 »
Veel te groot verschil, dat kan bijna niet goed gaan. Vind het zelfs eng hoe een 26-jarige volwassen man zo naar een 16-jarig pubermeisje kan kijken.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Anoniempjee_x

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 08 april 2019, 08:20:00 »
16 en 26 is te groot en kan eigenlijk gewoon niet.. Sorry als het hard overkomt
Nee snap ik helemaal hoor en ik sta er zelf ook wel zo in naar het is wel heel lastig

Anoniempjee_x

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 08 april 2019, 08:20:42 »
Veel te groot verschil, dat kan bijna niet goed gaan. Vind het zelfs eng hoe een 26-jarige volwassen man zo naar een 16-jarig pubermeisje kan kijken.
Ja hij weet dus niet dat ik 16 ben, dat is het dingetje en ook de reden waarom ik benoemde dat ik er ouder uit zie

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 08 april 2019, 12:26:33 »
Maar waar ken je hem dan van? Heb je met hem afgesproken? Hij weet dan toch ook dat je (vast) nog op de middelbare school zit? Vind je hem leuk of vind je hem knap?
'Ste Yuj'

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 08 april 2019, 15:20:55 »
Ik vind dit echt niet normaal. Een volwassen man van 26 kan echt wel aan een meisje van 16 merken dat zij nog heel jong is, zelfs al zie je er zogenaamd ouder uit. En ik ben het eens met Crystalfire, ik snap echt niet hoe een man van 26 op zo'n manier naar zo'n jong meisje kan kijken. Er zit al een groot verschil tussen iemand van 16 en 20 qua gedrag en mentaliteit, laat staan met iemand van 26(!!). Ik zou geen contact meer met hem zoeken en ik zou hem desnoods blokkeren als ik jou was.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 08 april 2019, 17:01:45 »
Ik vind dit echt niet normaal. Een volwassen man van 26 kan echt wel aan een meisje van 16 merken dat zij nog heel jong is, zelfs al zie je er zogenaamd ouder uit. En ik ben het eens met Crystalfire, ik snap echt niet hoe een man van 26 op zo'n manier naar zo'n jong meisje kan kijken. Er zit al een groot verschil tussen iemand van 16 en 20 qua gedrag en mentaliteit, laat staan met iemand van 26(!!). Ik zou geen contact meer met hem zoeken en ik zou hem desnoods blokkeren als ik jou was.
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Stoerchick

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 08 april 2019, 17:03:46 »
Ten eerste, stop met benoemen dat je er ouder uit ziet dan je bent, dit maakt geen verschil. Verder, ik vind het verschil erg groot. 10 jaar op die leeftijd is gewoon heel anders. Wat doet hij? Fulltime werk? Woont hij op zichzelf?

Anoniempjee_x

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 08 april 2019, 18:36:16 »
Maar waar ken je hem dan van? Heb je met hem afgesproken? Hij weet dan toch ook dat je (vast) nog op de middelbare school zit? Vind je hem leuk of vind je hem knap?
Ik ken hem van sporten, en ik weet dat het raar over komt maar hij is geen pedo ofzo😂
Hij is gewoon super lief.
Iedereen zit me een beetje af te kraken maar jullie moeten wel beseffen dat ik zelf ook niet zo goed weet wat ik ermee moet.
En ik begin hem wel leuk te vinden, hij is zeker ook niet lelijk maar hij heeft vooral echt een leuk innerlijk

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 08 april 2019, 18:42:09 »
Ik ken hem van sporten, en ik weet dat het raar over komt maar hij is geen pedo ofzo😂
Hij is gewoon super lief.
Iedereen zit me een beetje af te kraken maar jullie moeten wel beseffen dat ik zelf ook niet zo goed weet wat ik ermee moet.
En ik begin hem wel leuk te vinden, hij is zeker ook niet lelijk maar hij heeft vooral echt een leuk innerlijk

Ik denk dat niemand je probeert af te kraken, maar je meer probeert te waarschuwen voor waar je mee bezig bent. Hij mag best lief zijn, maar geloof ons dat het niet gezond is als een man van 26 een meisje van 10 jaar jonger leuk vindt. Het klinkt nu vast allemaal leuk, maar wacht maar tot je met hem in een 'relatie' zou komen, dat werkt gewoon niet en dat zou je niet moeten willen. Ken je hem van de sportschool? Anders zou hij toch ook weten dat je jonger dan 20 bent?
'Ste Yuj'

Anoniempjee_x

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 08 april 2019, 18:45:59 »
Ik denk dat niemand je probeert af te kraken, maar je meer probeert te waarschuwen voor waar je mee bezig bent. Hij mag best lief zijn, maar geloof ons dat het niet gezond is als een man van 26 een meisje van 10 jaar jonger leuk vindt. Het klinkt nu vast allemaal leuk, maar wacht maar tot je met hem in een 'relatie' zou komen, dat werkt gewoon niet en dat zou je niet moeten willen. Ken je hem van de sportschool? Anders zou hij toch ook weten dat je jonger dan 20 bent?
Jaa ik snap echt heel erg waar de reactie van jullie vandaan komt, ik denk alleen dat jullie anders zouden reageren als jullie hem zouden kennen. Ik ken hem van de sport waar ik op zit, en ik heb het er al met een vriendin van me over gehad, zij is 20 en sport ook daar, en zij zat me een soort van op te hypen ookal zei zei ook dat ze wist dat het niet kon maar dat het wel jammer was.

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 08 april 2019, 19:42:27 »
Wat ik met die vraag bedoelde: dan weet hij toch je leeftijd wel, als hij een beetje kan rekenen?
'Ste Yuj'

Anoniempjee_x

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 08 april 2019, 20:04:31 »
Wat ik met die vraag bedoelde: dan weet hij toch je leeftijd wel, als hij een beetje kan rekenen?
Hoezo als hij kan rekenen? Die groep is 16+ dus ik zou ook oud kunnen zijn

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 08 april 2019, 20:27:08 »
Je doet jezelf een gunst als je het nu direct afkapt voordat je echt gevoelens voor hem krijgt want je bent zelf ook verstandig genoeg om te beseffen dat 16 en 26 niet kan! Natuurlijk is het zuur omdat je hem een beetje leuk vindt, maar wat moet je dan? Dit verder laten gaan en dan er achter komen dat het gewoon niet werkt/kan? Dat doet pas echt pijn.

edit: overigens, als hij een 'goede' jongen is dan kapt hij het ook af zo gauw hij erachter komt dat je 16 bent en niet meerderjarig zoals hij waarschijnlijk denkt.

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 08 april 2019, 20:35:54 »
edit: overigens, als hij een 'goede' jongen is dan kapt hij het ook af zo gauw hij erachter komt dat je 16 bent en niet meerderjarig zoals hij waarschijnlijk denkt.

Dit, en ook daarmee kwets je jezelf. Ik probeer je niet af te kraken, maar denk aub na. Met sport bedoel ik, meestal zijn sporten verdeeld in bepaalde groepen, teams, qua leeftijd/gender.
'Ste Yuj'

Anoniempjee_x

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 08 april 2019, 20:52:28 »
Dit, en ook daarmee kwets je jezelf. Ik probeer je niet af te kraken, maar denk aub na. Met sport bedoel ik, meestal zijn sporten verdeeld in bepaalde groepen, teams, qua leeftijd/gender.
Jaa ik snap dat je dat denkt maar dit is 1 grote groep met iedereen 16+ gemixt

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 08 april 2019, 21:50:44 »
Maar waar zou je advies over willen dan?
'Ste Yuj'

sethabrikoos

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 14 april 2019, 17:58:56 »
Maar waar zou je advies over willen dan?

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 15 april 2019, 08:25:42 »
Zelfs al zou hij niet weten hoe oud je daadwerkelijk bent, je moet er toch rekening mee houden dat er een groot verschil zit in jullie ontwikkeling, en dat gaat hij heus wel merken. Je staat er nu alleen nog niet zo bij stil. Ik ben nu 25, als ik terug kijk op hoe ik was toen ik 16 was, zie ik een enorm verschil, ik ben stukken volwassener dan toen ik 16 was. En dit geldt eigenlijk wel voor iedereen.

Lientje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 19 april 2019, 13:37:59 »
Ik denk zelf dat leeftijd niet alles zegt. In welke levensfase zit die jongen? Dat is misschien nog een belangrijker punt om iets te kunnen zeggen over of het wel/niet kan.

Ik ben (weliswaar vrouw) zelf eind 20, heb sinds kort een vriendin en zij is zo'n tien jaar jonger (wel meerderjarig). We wisten wel al van onze leeftijden af toen we elkaar voor het eerst zagen en dat was nooit een punt geweest. Wij verschillen ook niet zo groot in levensfase.

Met veel leeftijdsgenoten man/vrouw klikte het juist nooit omdat die altijd in een verdere fase dan ik zaten en zij mijn gedrag meestal als "te onvolwassen" zagen (en ik hun als te volwassen/saai :P ). Zij wonen vaak al op zichzelf, zijn bezig met carrière maken en denken mogelijk aan een koopwoning of zelfs gezin. Maar ik begin pas sinds relatief kort met werkervaring opdoen, ben nog aan het uitzoeken wat ik echt wil en denk nog niet direct aan uit huis gaan, laat staan de rest.

Niet iedereen met dezelfde leeftijd zit in dezelfde levensfase. En dat is mogelijk belangrijker om naar te kijken dan leeftijd alleen.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 19 april 2019, 18:17:47 »
Ik denk zelf dat leeftijd niet alles zegt. In welke levensfase zit die jongen? Dat is misschien nog een belangrijker punt om iets te kunnen zeggen over of het wel/niet kan.

Ik ben (weliswaar vrouw) zelf eind 20, heb sinds kort een vriendin en zij is zo'n tien jaar jonger (wel meerderjarig). We wisten wel al van onze leeftijden af toen we elkaar voor het eerst zagen en dat was nooit een punt geweest. Wij verschillen ook niet zo groot in levensfase.

Met veel leeftijdsgenoten man/vrouw klikte het juist nooit omdat die altijd in een verdere fase dan ik zaten en zij mijn gedrag meestal als "te onvolwassen" zagen (en ik hun als te volwassen/saai :P ). Zij wonen vaak al op zichzelf, zijn bezig met carrière maken en denken mogelijk aan een koopwoning of zelfs gezin. Maar ik begin pas sinds relatief kort met werkervaring opdoen, ben nog aan het uitzoeken wat ik echt wil en denk nog niet direct aan uit huis gaan, laat staan de rest.

Niet iedereen met dezelfde leeftijd zit in dezelfde levensfase. En dat is mogelijk belangrijker om naar te kijken dan leeftijd alleen.
Ze is 16, een kind. Dan gaat het niet alleen meer om levensfases

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 20 april 2019, 09:04:32 »
Ik vind het leeftijdsverschil eigenlijk helemaal niet zo super groot, maar je moet er inderdaad wel rekening mee houden dat jullie in een hele andere fase van je leven zitten. Jij zit waarschijnlijk op de middelbare school, hij werkt. Het zou anders zijn als het 18-28 is vind ik.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things