Auteur Topic: Compleet radeloos  (gelezen 540 keer)

Michelle

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 15 april 2019, 12:34:03 »
Hoi dames,

Ik moet even mijn hart luchten. Ik heb nu sinds vier maanden een vriend. Aan het begin hadden wij echt een hele fijne relatie, maar er zijn toch wel dingen gebeurd die mij doen twijfelen. Ik ben sowieso een persoon met ontzettende vertrouwensproblemen, bindingsangst en onzekerheid. Het was gek, want ik had het niet bij hem. Ik voelde me relaxed, er was niks aan de hand en het voelde alsof ik echt op kon bloeien. We hadden drie weken een relatie (na drie of vier maanden daten), het ging geweldig. Hij was naar een groot feest met de familie van zijn beste vriend en ik zat thuis op hem te wachten. Om een lang verhaal kort te maken: de beste vriendin van de zus van zijn beste vriendin was ook mee. Ze hebben de hele avond geflirt, hij wilde wel iets met haar doen als ik er niet zou zijn en ze hebben nummers uitgewisseld. Hij heeft er ontzettend erg over gelogen (want het was niet gebeurd, geen idee hoe zij aan mijn nummer komt, ik weet haar naam niet eens meer, ik heb mijn nummer niet gegeven, blabla) en daarna was hij eerlijk. Hij heeft het contact direct afgekapt. Zijn excuus was dat hij te dronken was.

Dat is nu al een tijd geleden, maar ik weet niet wat ik ermee aan moest. Ik ben ook totaal geen makkelijk persoon natuurlijk, maar ik voelde me juist zo goed bij hem. Nu heb ik last van vertrouwensproblemen en dat hele zooitje meer.

Daarnaast ging hij heel veel met zijn beste vriendin om. Hartstikke gezellig. Het enige wat mij niet lekker zat, was dat zij mij absoluut niet wilde ontmoeten. Ik mocht zeker niet mee naar haar verjaardag, want ze had geen bijzondere klik met mij (ik heb haar ooit 5 minuten gezien, toen ze dronken was). Ik vond dat gek overkomen. Ik zou altijd de partners van mijn beste vrienden willen ontmoeten. Ik heb die tijd afgevraagd of er ooit iets tussen hun gebeurd zou zijn. Mijn vriend ontkende het keer op keer, dus ik liet het erbij zitten. Toen bleek dat ze één keer dronken met elkaar in bed zijn beland (geen seks, alleen zoenen, knuffelen en samen slapen). Maar dat was lang geleden. Daarna bleek toch dat het meerdere keren is gebeurd. Ze zijn nooit verder gegaan dan zoenen, hij heeft wel aan haar gevoeld, hij wilde wel seks met haar, heeft dat aangegeven, is niet gebeurd. De laatste keer dat dat gebeurde was een paar dagen voordat hij met mij ging daten. Toen viel natuurlijk alles op zijn plaats.

Hij en ik zijn altijd heel open naar elkaar geweest over alles (tot zover hij dus niet loog). We hebben de laatste tijd wel veel ruzie gehad. Ik had twee dagen dat ik me ontzettend depressief voelde, ik kon het niet opbrengen om ook maar iets te doen en ik vroeg of hij misschien iets eerder thuis kon komen om er voor me te zijn. Ook al was het maar een half uur. Nee, dat kon niet. Hij was met vrienden. Ik ben nog best goed bevriend met mijn ex en hij kon wel wat tijd voor mij vrij maken. Toestemming gevraagd aan mijn vriend, was allemaal goed. Ik was daar uiteindelijk en toen belde mijn vriend of hij naar huis moest komen voor me. Toen ik vertelde dat ik bij mijn ex was, flipte hij. Hij voelde zich er toch niet goed bij. Ik ben direct weggegaan, voor hem.

Daarna zijn er meerdere ruzies gekomen en dit deed ik in zijn ogen fout:
- Alles wat hij verkeerd heeft gezegd, krijgt hij voor maaaandenlang terug te horen.
- Ik ben altijd jaloers.
- Ik heb veel te veel aandacht nodig.
- Hij is bang om mij dingen te vertellen omdat ik dan boos wordt.
- Hij heeft niet het gevoel dat hij vrij is.

Ik ben jaloers, ik zit nog steeds met bepaalde dingen van hem. Dat klopt. Verder vind ik dit niet eerlijk, want hij is vrij, ik had alleen aandacht nodig omdat ik me verschrikkelijk voelde etc.

Laatst mocht ik wat opzoeken op zijn telefoon, maar het wachtwoord klopte niet meer. Dus ik vroeg waarom hij zijn wachtwoord gewijzigd had. Toen zei hij eerst dat hij met mijn moeder gepraat had. Dat  ging over mij, ik mocht het niet lezen. Ik vroeg of ik dat mocht zien, hij hoefde niks te laten lezen, maar gewoon dat het met mijn moeder was. ''Ik weet niet meer waarop ik met haar gepraat heb.'' Oke, dan open je WhatsApp en Messenger gewoon. Meerdere opties heb je niet echt. ''Ehm, ja ik kan het niet vinden.'' Zoek je maar verder. Het bleek uiteindelijk dat hij met een vriend van hem gepraat had en nogal erge dingen had gezegd die hij niet wilde laten lezen.

Ik weet het allemaal niet. Ik doe ontzettend veel fout in zijn ogen. Als je dit zo leest, lijkt hij niet gelukkig. Hij liegt ontzettend veel, durft niet eerlijk te zijn en doet deze dingen. Ik doe mijn best om mij te beteren voor hem, ik doe alles voor hem. Uitmaken of een break wilt hij absoluut niet. Hij zegt dat hij gek op me is, dat hij ontzettend veel van me houd, dat hij me niet kwijt wilt. Maar wat moet ik dan met dit alles, wat moet ik hier van denken?

Sorry voor het lange verhaal... Bedankt voor het lezen in ieder geval

Liefs,
 :huglove:

xMelika

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 april 2019, 15:13:45 »
Met alle respect: waarom ben je nog bij hem gebleven als hij vreemd is gegaan?als hij dit soort dingen doet dan verdien je gewoon beter.

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 april 2019, 19:45:08 »
Jullie zijn nog maar kort samen, maar hebben nu al zoveel problemen.
Ik zou stoppen, lijkt niet alsof het beter wordt.

CherryBlossom

• לביאה
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 15 april 2019, 21:56:43 »
Klinkt als een heel ongezonde relatie. Hij gaat vreemd, liegt, verzwijgt dingen en praat vervolgens JOU een schuldgevoel aan, terwijl niet jij maar HIJ fout zit.

Maak het uit. Je verdient 1000x beter dan deze egocentrische zak!
Model

NocturnalMe

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 16 april 2019, 11:12:25 »
Jullie zijn nog maar zo kort bij elkaar, en hebben nu al best wat problemen... Ik denk eerlijk gezegd niet dat jullie bij elkaar passen. En wat betreft het vreemdgaan van hem... Ik zou stoppen met de relatie hierdoor. Jij verdient veel beter. Je verdient iemand die niet vreemdgaat en liegt.
- I'm not strange, weird, off, nor crazy, my reality is just different from yours.