Auteur Topic: Adviezen wat te doen met een crush  (gelezen 303 keer)

marieke

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 08 november 2018, 19:43:46 »
Heei,

Graag wil ik hier om wat advies vragen, maar mocht je zelf ook een crush op iemand hebben en niet weten wat te doen? Laat dan je bericht hieronder achter!

Dit is mijn verhaal:
Afgelopen zaterdag 3-11 stond ik op de opendag van de opleiding die ik volg. En ik stond met een 2e jaars van dezelfde opleiding, zelf zit ik in het 1e jaar. En sinds zaterdag heb ik een beetje een crush op hem. We hadden het gezellig, konden met elkaar grappen en fijn kletsen. Hij heeft net als ik mbo hiervoor gedaan en is ook 21. Hij vroeg ook of ik een vriend had, we zijn blijkbaar allebei single. Na de opendag kan ik hem niet meer uit mijn hoofd krijgen en probeer ik hem op school te spotten, maar dat lukt nog niet echt. Maandag heb ik heel even oogcontact gehad maar meer niet. Ik heb hem toegevoegd op insta, zijn profiel is niet prive maar ik heb nog geen verzoek terug. Maar hij kan natuurlijk ook het type zijn die meldingen uit heeft staan en eens in de zoveel tijd op zn insta kijkt. Ik zou hem graag weer een keer spreken, maar zonder uberhaupt elkaar tel. nummer te hebben wordt dat lastig. Wat moet ik nu doen? Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 november 2018, 20:03:25 »
Facebook?
''Syncopate my skin to your heart beating.''

marieke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 08 november 2018, 20:55:06 »
Hij heeft Facebook, ik kan hem daarop toevoegen. Ik voel mezelf zo stom dat ik hier zo onzeker over kan zijn

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 08 november 2018, 20:56:49 »
Ik snap heel goed dat je dat best een beetje eng vindt. Misschien denkt hij namelijk anders?? Maar probeer het gewoon, veel kan er niet mis gaan!
'Ste Yuj'

marieke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 08 november 2018, 21:00:30 »
Ik weet het, ik heb niet veel te verliezen. Maar het idee dat hij er misschien anders over denkt of dat hij denkt uuh wat wilt ze van me? Dat is het enge eraan. Misschien moet ik de gok maar wagen  :fieuw:

supercoolsy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 08 november 2018, 22:00:42 »
Ja hallo.. hij heeft gevraagd of je een vriend hebt.. betekent dit niet genoeg?

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 08 november 2018, 22:17:44 »
Gewoon doen!
'Ste Yuj'