Auteur Topic: 4 jaar verschil...  (gelezen 723 keer)

Catelootje

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 12 maart 2018, 01:01:27 »
Ik ben al een tijdje helemaal gek op.. nouja laten we hem Jan noemen. Jan is een introvert jongen en is echt niet een jongen van de looks ofzo.. hij is alleen 18 en ik ben 14.. in principe is het niet illegaal voor ons om een relatie te hebben dus ik bind het niet mega erg. Hij dacht eerst ook dat ik al 16/17 was. Iedereen schat mij ouder omdat ik simpelweg gewoon voorloop op mijn leeftijdsgenoten. Nu weet ik dus niet of hij dit erg vind.. Alles klopt gewoon met hem, hij is mega lief en ik kan uren naar hem luisteren zelfs als ik niet eens weet wat hij precies bedoelt, qua gametermen enzo. Hij geeft me allemaal bijnaampjes en plaagt zo lief met me. Echt perfect.. dit klinkt misschien een beetje.. verwaand ofzo, maar volgensmij heeft hij niet eens door dat hij me leuk vindt... wat vinden jullie??
(Ik kom 3 dagen per week bij hen thuis van 9u tot 15u voor thuisscholing bij zijn moeder en vaak werk ik dan bijv op zijn slaapkamer met hem samen)
« Laatst bewerkt op: 12 maart 2018, 01:04:35 door Catelootje »

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 maart 2018, 08:26:50 »
Ik zou er niks mee doen als ik jou was. Het verschil in leeftijd is gewoon echt te groot. Jullie zitten in twee verschillende levensfasen en hij heeft hoogstwaarschijnlijk andere behoeftes dan jij. Daarnaast snap ik sowieso niet wat een 18-jarige in een kind van 14 zou kunnen zien, sorry.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 maart 2018, 09:38:53 »
Citaat
omdat ik simpelweg gewoon voorloop op mijn leeftijdsgenoten
Niet zo hard van stapel lopen haha, dat denken de meeste 14-jarige  :fieuw:  Verder sluit ik me aan bij de reactie hierboven
« Laatst bewerkt op: 13 maart 2018, 11:50:40 door Oceaan »

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 12 maart 2018, 12:11:59 »
Op jouw leeftijd is het teveel verschil. Vanaf je 17e/18e  vind ik 4+ jaar verschil kunnen. Daarvoor is het gewoon teveel, je zit in andere levensfasen.
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

Lolies

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 12 maart 2018, 14:34:05 »
Als je hem écht leuk vindt en jijzelf/hij/de mensen in jullie omgeving er geen probleem mee hebben kan het heus nog wat worden.
Maar zoals de anderen al zeiden, het verschil in leeftijd is best wel groot. Ook ben je er niet 100% zeker van dat hij je ook wel ziet zitten. Ik zou voor nu gewoon nog normaal 'doen' en hem beter leren kennen, vrienden zijn met een 18-jarige is anders dan met hem in een relatie zitten! :)
Laat alles op zijn tijd gaan en wie weet wat er dan allemaal nog kan gebeuren :D
Veel succes nog <3

alyssa89

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 12 maart 2018, 15:01:06 »
STOP! Vergeet hem! Ik heb dit zelf ook meegemaakt.. En dat is vreselijk uit de hand gelopen. We zagen elkaar weinig, en hij begon me te bedreigen. Hij is op seksueel gebied zooooooo veel verder dat jij! Jij zou misschien zoenen nog lastig vinden terwijl hij met jou het bed in wilt.

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 12 maart 2018, 15:43:44 »
Iedereen vindt zich rond die leeftijd voorlopen op leeftijdsgenootjes.

Maar je leeftijdsverschil is erg groot, hij zit in een andere fase, gaat studeren of studeert al jij bent middelbare scholier. Dan wil je nou eenmaal andere dingen in een relatie en kan het goed mislopen.

Ik zou het niet doen, maar gezien je voorloopt, zou je dat zelf ook wel kunnen bedenken toch? :P
Frankly, my dear, I don't give a damn.

YvetteKnowsBest

• **
  • 불타오르네
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 12 maart 2018, 17:22:23 »
Ik zou er niks mee doen als ik jou was. Het verschil in leeftijd is gewoon echt te groot. Jullie zitten in twee verschillende levensfasen en hij heeft hoogstwaarschijnlijk andere behoeftes dan jij. Daarnaast snap ik sowieso niet wat een 18-jarige in een kind van 14 zou kunnen zien, sorry.

!!
"Fool me once? Shame on you. Fool my best friend? You're dead meat." - Hanna Marin

Juno

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 12 maart 2018, 17:52:59 »

Plus je zal vast wel op bepaald gebied voorlopen op je leeftijdsgenoten, maar je bent en blijft 14.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 12 maart 2018, 20:13:00 »
*gaat tegen iedereen in* Praat er met hem over, jij kent hem het beste. Vraag hem wat hij er van vindt.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

anoniempje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 12 maart 2018, 20:54:12 »

Gezelligheid

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 12 maart 2018, 23:34:46 »
*gaat tegen iedereen in* Praat er met hem over, jij kent hem het beste. Vraag hem wat hij er van vindt.

Hier kan ik me ook wel vinden. En misschien ook met je ouders en vrienden bespreken?

aquarell

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 13 maart 2018, 12:49:14 »

Catelootje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 13 maart 2018, 22:27:17 »
Als je hem écht leuk vindt en jijzelf/hij/de mensen in jullie omgeving er geen probleem mee hebben kan het heus nog wat worden.

Dat is zeker het geval, zijn broer(15), moeder en vader proberen ons zowat te koppelen en ik heb al wel een vriend gehad van 17. Daarom dat ik zo ontzettend twijfel, ik kwam er bij die andere pas achter toen het zijn verjaardag was. En hij op dat moment ook wat mijn leeftijd was. Allebei wel geschrokken natuurlijk. Ik denk dat ik binnenkort eens ga hinten met zijn moeder, die heeft mij geholpen met stress op school en met haar ben ik heel close..